Η κλιματική αλλαγή μπορεί ενδεχομένως να αυξήσει την έκθεση κάποιου σε εξωτερικούς μύκητες που μπορούν να βλάψουν τα κύτταρα των αεραγωγών, οδηγώντας σε αύξηση των συμπτωμάτων άσθματος και αλλεργίας. αναφέρει νέα έρευνα.

Ο Alternaria alternata, παράγει σπόρους στον ξηρό, ζεστό καιρό του τέλους του καλοκαιριού και της αρχής του φθινοπώρου, δήλωσαν ερευνητές του University of Minnesota και της Mayo Clinic.

Προηγούμενη έρευνα έδειξε ότι ο μύκητας παράγει μέχρι 3 φορές περισσότερους σπόρους όταν το διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα είναι υψηλό. Οι αυξημένες εκπομπές CO2 εκτιμάται ότι συμβάλλουν στην κλιματική αλλαγή.

Σε ορισμένους ανθρώπους η έκθεση στους σπόρους μπορεί να προκαλέσει συμπτώματα άσθματος και άσθμα.

Οι ερευνητές εξέθεσαν κύτταρα από τα τοιχώματα των αεραγωγών στον Alternaria και ανακάλυψαν ότι υπήρχε περισσότερη κυτταρική βλάβη. Προειδοποίησαν ότι η κλιματική αλλαγή θα μπορούσε να εντείνει το πρόβλημα.

Οι ερευνητές σημειώνουν ότι τα αποτελέσματα υποδεικνύουν πως συνεχόμενες αυξήσεις στο ατμοσφαιρικό CO2 συνδεόμενες με την παγκόσμια κλιματική αλλαγή θα αυξήσουν τα επίπεδα έκθεσης στον Alternaria και την αντιγονικότητα των σπόρων που έρχονται σε επαφή με τους αεραγωγούς.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο American Journal of Physiology-Cell Physiology.

American Journal of Physiology-Cell Physiology.

Η κλιματική αλλαγή απειλεί την υγεία του 70% των εργαζομένων παγκοσμίως