Ερευνητές του Yale University προειδοποιούν σε νέα έρευνα ότι εναλλακτικές θεραπείες ως αγωγή για ιάσιμους καρκίνους συνδέονται με σημαντικά υψηλότερο κίνδυνο θανάτου.

Η έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο Journal of the National Cancer Institute, ανακάλυψε ότι ασθενείς που επιλέγουν μόνο εναλλακτική αγωγή για τον καρκίνο έχουν πολύ υψηλότερο κίνδυνο θανάτου σε σχέση με ασθενείς που αντιμετωπίστηκαν με συμβατικές θεραπείες.

Ο Dr. James B. Yu, δήλωσε ότι η ερευνητική ομάδα ενδιαφέρθηκε για το θέμα αφού είδε πολλούς ασθενείς να προσέρχονται στις κλινικές της με προχωρημένους καρκίνους που αντιμετωπίστηκαν με αναποτελεσματικές και μη αποδεδειγμένες εναλλακτικές θεραπείες μόνο.

Οι ερευνητές μελέτησαν την πορεία 840 ασθενών που διαγνώστηκαν με καρκίνο μαστού, προστάτη, πνεύμονος και παχέος εντέρου, από το 2004 έως το 2013, 280 από τους οποίους έλαβαν εναλλακτική αγωγή αντί για εγχείρηση, χημειοθεραπεία ή ακτινοβολίες.

Οι υπόλοιποι 560 ασθενείς έλαβαν συμβατική θεραπεία για τον καρκίνο.

Όταν συγκρίθηκαν τα αποτελέσματα, οι ερευνητές ανακάλυψαν υψηλότερο κίνδυνο θνησιμότητας σε ασθενείς που αντιμετωπίστηκαν με εναλλακτικές αγωγές, ευρήματα που επέμεναν για ασθενείς με καρκίνο μαστού, πνεύμονα και παχέος εντέρου.

Ο ερευνητής Dr. Skyler Johnson, δήλωσε ότι τώρα έχουμε ενδείξεις ότι η χρήση εναλλακτικής θεραπείας αντί για αποδεδειγμένες θεραπείες οδηγεί σε χειρότερη επιβίωση. Ελπίζει ότι οι νέες πληροφορίες θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από ασθενείς και γιατρούς όταν συζητούν για αποφάσεις σχετικά με την επίδραση της αγωγής κατά του καρκίνου, στην επιβίωση.

Journal of the National Cancer Institute,

Έγκαιρος εντοπισμός καρκίνου στο στομάχι με απλή στοματική έκπλυση [μελέτη]
Πιθανή σχέση μεταξύ διαταραχής μετατραυματικού στρες και αυτισμού [μελέτη]
Σταφιδόνερο: Έχει πράγματι οφέλη;