Η πρόσθεση λίγου ντρέσιγκ στη σαλάτα ενδεχομένως μπορεί να ενισχύσει τα οφέλη της στην υγεία, σύμφωνα με έρευνα, που ανακάλυψε ότι λιπαρά από σογιέλαιο προάγουν την απορρόφηση 8 διαφορετικών μικροθρεπτικών ουσιών στα λαχανικά.

Η έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο American Journal of Clinical Nutrition, αναφέρει ότι η κατανάλωση της ίδιας σαλάτας χωρίς την πρόσθεση ελαίου μειώνει την πιθανότητα ο οργανισμός να απορροφήσει τις θρεπτικές ουσίες.

Ερευνητές του Iowa State University, ανακάλυψαν ότι η πρόσθεση ελαίου βοήθησε στην απορρόφηση 7 μικροθρπετικών σε σαλάτες.

Σε αυτά περιλαμβάνονται 4 καροτενοειδή, 2 μορφές βιταμίνης Ε και η βιταμίνη Κ. Το σογιέλαιο προήγαγε επίσης την απορρόφηση της βιταμίνης Α.

Η έρευνα προστίθεται σε προηγούμενες που εστίασαν στο αλφα και βήτα καροτένιο και στο λυκοπένιο.

Η καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών προάγει σειρά οφελών στην υγεία, όπως πρόληψη καρκίνου και διατήρηση όρασης, δήλωσε η Wendy White, του Iowa State University.

Όπως δήλωσε, η πρόσθεση διπλάσιας ποσότητας ντρέσιγκ στη σαλάτα οδηγεί σε διπλάσια απορρόφηση θρεπτικών ουσιών.

Η έρευνα περιέλαβε 12 νέες γυναίκες που κατανάλωναν σαλάτες με διάφορα επίπεδα σογιέλαιου. Μετρήθηκε με εξέταση αίματος η απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η μέγιστη απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών έγινε στα περίπου 32 γρ. σογιέλαιου, που ήταν τοι υψηλότερο που μελετήθηκε-ή λίγο περισσότερο από 2 κουταλιές.

Πηγές: American Journal of Clinical Nutrition,