Ρεκόρ συμμετοχών παρατηρείται φέτος στα Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing 2014, τον διαγωνισμό που πραγματοποιείται στο πλαίσιο του 9ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ με τίτλο ‘Μεταμόρφωση-Αναμόρφωση-Επιμόρφωση’ της Ελληνικής Εταιρίας Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ (Ε.Ε.Φα.Μ.).
Στο διαγωνισμό θα αναδειχθούν και φέτος, η πρωτοτυπία, η καινοτομία και η δημιουργικότητα μέσα από τις 29 υποψηφιότητες από 18 εταιρείες για εκστρατείες που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ 2011-2013.
Φέτος, οι υποψηφιότητες ξεπέρασαν κάθε προηγούμενη συμμετοχή. Η επταμελής κριτική επιτροπή με Πρόεδρο τον Δρ. Γεώργιο Αυλωνίτη, Καθηγητή Marketing στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ολοκλήρωσε την προκριματική φάση και η παρουσίαση των 10 φιναλίστ, καθώς και η βράβευση των καλύτερων επικοινωνιακών πρακτικών ενώπιον του συνεδριακού κοινού, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου.
Όμως και οι 29 αρχικές συμμετοχές, θα παρουσιαστούν με Poster στο συνέδριο που θα πραγματοποιηθεί στις 11-13 Φεβρουαρίου, στο ‘Θέατρον’ του Κέντρου Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος.
Στο φετινό διαγωνισμό η Οργανωτική Επιτροπή της ΕΕΦΑΜ ανανέωσε τις τρεις διαγωνιζόμενες κατηγορίες δίνοντας την ευκαιρία να παρουσιαστούν εκστρατείες που αφορούν στην:
1. Διαχείριση Κύκλου Ζωής προϊόντων (νέων και ώριμων)
2. Υποστήριξη Μη Υποχρεωτικώς Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων (Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ.)
3. Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού
Τα κριτήρια με τα οποία αξιολογήθηκαν οι παρουσιάσεις περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, την αποτελεσματικότητα, τη δημιουργικότητα, την πρωτοτυπία, την καινοτομία, την ποικιλία μέσων και μεθόδων, τη χρήση ερευνών και μελετών και αξιοποίησή τους, τη δομή και σαφήνεια της παρουσίασης. Το υψηλό επίπεδο όλων των παρουσιάσεων συντέλεσε ώστε στην κατηγορία Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ., να παρουσιαστούν κατ’ εξαίρεση στην τελική φάση 4 αντί 3 υποψηφιότητες, καθώς υπήρξε απόλυτη ισοβαθμία.
Πιο συγκεκριμένα, στην τελική φάση για τη Διαχείριση Κύκλου Ζωής προκρίθηκαν εκστρατείες που αφορούν στις ψυχικές παθήσεις, τη χοληστερίνη και την πρόληψη θρομβοεμβολικών επεισοδίων. Στην κατηγορία Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ. θα διαγωνιστούν 4 υποψήφιοι για προϊόντα όπως Hexalen, Ezixin, Tantum Verde και Bisolvon. Επίσης στην κατηγορία για την Ευαισθητοποίηση και Ενημέρωση του Κοινού περιλαμβάνονται εκστρατείες με αντικαπνιστικό μήνυμα, για την ηπατίτιδα C και για τη ρευματοδοειδή αρθρίτιδα/ σπονδυλαρθρίτιδα.
Ο θεσμός των αριστείων, στόχο έχει να διαδώσει και να επιβραβεύσει τις πιο επιτυχημένες και αποτελεσματικές ενέργειες επικοινωνίας και μάρκετινγκ, να προωθήσει τηνδημιουργική άμιλλα τόσο μεταξύ εταιριών όσο και στελεχών και να ενθαρρύνει την εφαρμογή σύγχρονων, καινοτόμων μεθόδων μάρκετινγκ που συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου αλλά και την έγκυρη ενημέρωση των ασθενών.
Ο Πρόεδρος της επταμελούς κριτικής επιτροπής, Καθηγητής Marketing στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Δρ. Γ. Αυλωνίτης, τόνισε ότι ‘έχοντας την τιμή να συμμετέχω για δεύτερη φορά στην κριτική επιτροπή των αριστείων, με χαρά διαπιστώνω ότι φέτος είχαμε το προνόμιο να αξιολογήσουμε 29 υποψηφιότητες ίσες μεταξύ ίσων. Ο πήχης ήταν τόσο υψηλός που έκανε την τελική αξιολόγηση από όλους τους συναδέλφους εξαιρετικά δύσκολη. Τα αδιάβλητα και αξιοκρατικά κριτήρια που έχουμε όμως θέσει, τόσο ως επιτροπή όσο και ως Ε.Ε.Φα.Μ., καθιστούν τις παρουσιάσεις της τελικής δεκάδας, αν και με ελάχιστες βαθμολογικές διαφορές, άξιες φιναλίστ. Είναι ευχής έργον που μέσα από τέτοιες υψηλού επιπέδου διοργανώσεις και πρακτικές αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο η σπουδαιότητα και η αξία του μάρκετινγκ. Τώρα οι 10 υποψηφιότητες θα τεθούν ενώπιον του αλάνθαστου αισθητηρίου του συνεδριακού κοινού. Καλή επιτυχία σε όλους τους επαγγελματίες που με την ποιότητα και το ήθος της εργασίας τους τιμούν τόσο το χώρο του μάρκετινγκ όσο και τον τελικό αποδέκτη, τον ασθενή’.
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Αυξημένος κίνδυνος κατάποσης ξένων σωμάτων από παιδιά την περίοδο των Χριστουγέννων
GLP-1 αγωνιστές: Πιθανή προστασία των οστών σε άτομα με σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2 [Μελέτη]
Αναστάτωση για τη Μονάδα τεχνητού νεφρού του νοσοκομείου Χαλκιδικής