Το υπουργείο Υγείας προετοιμαζόταν να επαναφέρει το παλαιό ωράριο στα φαρμακεία, αλλά το πρόλαβαν οι εκλογές.

Αυτό ανέφερε, μεταξύ άλλων, η υφυπουργός Υγείας Κατερίνα Παπακώστα, μιλώντας το απόγευμα της Τετάρτης σε εκδήλωση του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου (ΠΦΣ), με θέμα "Φάρμακο και Υγεία, η μετάβαση από τις περικοπές στις παροχές”.

Σύμφωνα με την κ. Παπακώστα, η πολιτική ηγεσία διαπίστωσε ότι, στην πράξη, η απελευθέρωση απορύθμιζε αντί να ρυθμίζει το ωράριο, ανατρέποντας τις εφημερίες.

“Εάν δεν είχαν μεσολαβήσει οι εκλογές, θα ρυθμιζόταν με βάση την πρόταση του ΠΦΣ”, σημείωσε η υφυπουργός Υγείας.

Σημειώνεται ότι η πλήρης απελευθέρωση του ωραρίου προκαλεί προβλήματα στους Φαρμακευτικούς Συλλόγους στο να ορίζουν τα εφημερεύοντα φαρμακεία.

Το μέτρο είχε εφαρμοστεί το 2012, με σκοπό να εμφανιστεί η τότε κυβέρνηση ότι ανοίγει το επάγγελμα του φαρμακοποιού, όπως ζητούσε η τρόικα.

Αντίδραση

Η κ. Παπακώστα ανέφερε ότι η ΝΔ είχε αντιδράσει τότε, ψηφίζοντας “παρών” στο σχετικό νομοσχέδιο του τότε υπουργού Ανδρέα Λοβέρδου.

Οι παριστάμενοι στην εκδήλωση φαρμακοποιοί αντέδρασαν στις αναφορές της υφυπουργού, λέγοντας, μάλιστα, ότι στα τέλη του 2014 ο κ. Βορίδης είχε αποκλείσει το ενδεχόμενο να συζητήσει το θέμα, καθώς επρόκειτο για εφαρμογή μνημονιακών νόμων...

Δ.Κ.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ρεκόρ θερμοκρασίας στη Βρετανία τον Ιούνιο
Τριμάρισμα βλεφαρίδων: Άλλο ένα ανεκδιήγητο trend του TikTok
Η καλή καρδιακή υγεία της εγκύου μειώνει τον κίνδυνο αναπτυξιακής καθυστέρησης στο παιδί [μελέτη]