Η βράβευση της Libresse, έρχεται ως συνέχεια της καινοτομίας, της στρατηγικής και της επιτυχημένης επικοινωνίας που υλοποιεί το brand. Τα στοιχεία αυτά, αποτυπώνονται και στην ανάπτυξη που σημειώνει σε επίπεδο μεριδίων αγοράς. 

Συγκεκριμένα, τον τελευταίο χρόνο η Libresse αύξησε το μερίδιο της κατά 70%, φθάνοντας στο 7%, ακολουθώντας τον ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς που κυμαίνεται στο 7%. Το ίδιο διάστημα, ενδεικτική είναι η ανάπτυξη 60% που σημειώθηκε στα σερβιετάκια, ενώ η σχετική κατηγορία της αγοράς αυξανόταν κατά 4%. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία δίνει την ευκαιρία στο γυναίκειο καταναλωτικό κοινό να γνωρίσει καλύτερα τα προϊόντα της μέσα από σημαντικές προωθητικές ενέργειες.

Χαρακτηριστικά, η εταιρεία τον Μάρτιο και τον Ιούνιο του 2013 υλοποίησε έντονο προωθητικό πλάνο όπου προσέφερε στις καταναλώτριες τα προϊόντα Libresse σε ειδική τιμή. Το κοινό επιβράβευσε την εταιρεία, όπως αποδεικνύεται και από την αύξηση των μεριδίων αγοράς του brand τους μήνες που ‘έτρεξε’ η καμπάνια: 9,2% και 7,6% τον Μάρτιο και τον Ιούνιο αντίστοιχα.

Η ουσιαστική διάδραση της εταιρείας με το κοινό και η δημιουργικότητά της αποτυπώνεται και στη διάκριση της Libresse με το βραβείο Bronze στην κατηγορία Best Use of Video in a Social Media Campaign, στο πλαίσιο των Social Media Awardς, τα οποία διοργάνωσαν το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, Eltrun του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η βράβευση αφορούσε στην επιτυχημένη καμπάνια ενημέρωσης του brand ‘What if men knew the feeling… by Libresse’, η οποία περιελάμβανε μια σειρά διαδραστικών online, real-time ενεργειών σε Twitter, Facebook, με αφετηρία τη δημιουργία ενός διασκεδαστικού και δυναμικού viral video, στο οποίο παρουσιαζόταν με παραστατικότητα και περισσό χιούμορ πως θα βίωνε ένας άνδρας τις ιδιαίτερες ημέρες της έμμηνου ρήσης μίας γυναίκας, τον Μάρτιο του 2013. Τα αποτελέσματα της καμπάνιας μέσα σε 2 μήνες ήταν εντυπωσιακά: 280.626 views, 942 Likes στο YouTube Video Page, όπου αναρτήθηκε το σχετικό video, 283 Comments στο Facebook, ενώ αυξήθηκε και ο αριθμός των fans στο account της Libresse σε 2.900.

Όπως σημειώνει ο Country Manager της SCA Hygiene Products κ. Ιωάννης Κοττεάκος ‘Στην SCA Hygiene Products επενδύουμε στην επικοινωνία μας με το κοινό, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας ενέργειες προς όφελος των καταναλωτών. Αξιοποιούμε όλα τα μέσα, παραδοσιακά και online και μέσα από μία ουσιαστική διάδραση ενημερώνουμε, ψυχαγωγούμε, επιβραβεύουμε και κυρίως αναδεικνύουμε τη φιλοσοφία μας Care of Life, με στόχο να ενθαρρύνουμε όλο και περισσότερες γυναίκες να απολαμβάνουν την καθημερινότητά τους, με την υψηλή φροντίδα της Libresse και των υπολοίπων brands της εταιρείας μας’.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Η καθημερινότητα των χρονίως πασχόντων στην περίοδο των γιορτών: Προκλήσεις και προοπτικές
Κυστική ίνωση: Το ταξίδι από τη διάγνωση στην απεριόριστη ανάσα
Δωρεά ασθενοφόρου στο ΓΝΘ "Γ. Παπανικολάου" στη μνήμη της Ελίζας Σαμαρά