Η κάθε εταιρία θα επενδύσει 250 εκ. δολ. στο νέο σχήμα, ενώ ένα πρόσθετο 1 δις. δολ., ενδέχεται να διοχετευτεί στη συνεργασία, προοπτικά.

Οι δύο εταιρίες θα μοιράζονται όλα τα έξοδα και κέρδη που θα προκύψουν από τη συνεργασία.

Η Calico, ξεκίνησε από την Google πέρυσι, θα διοικεί μια ομάδα επιστημόνων στο εργαστήριο έρευνας και ανάπτυξης στην περιοχή του San Francisco Bay. Η AbbVie, θα αναλάβει το μάρκετινγκ των νέων προϊόντων. Ήδη το ερευνητικό της πρόγραμμα αφορά νόσους όπως η Parkinson, Crohn κλπ.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Μ.Φερέτος: Οι βασικές στρατηγικές προτεραιότητες της UCB στην Ελλάδα
Στους κορυφαίους εκπαιδευτές χειρουργών παγκοσμίως ο καθηγητής του ΑΠΘ Γ. Τσουλφάς
Συμπεράσματα  συμποσίου ''The Athens MIH'' της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Παιδοδοντιατρικής