Το βάπτισμα του πυρός στην τουρκική αγορά έλαβε χθες η Chipita. Σύμφωνα με πληροφορίες του Euro2day.gr το νέο εργοστάσιο της εταιρείας του Σπύρου Θεοδωρόπουλου ξεκίνησε τη λειτουργία του εδώ και ένα δεκαπενθήμερο, ενώ από χθες ξεκίνησε η τοποθέτηση των προϊόντων της στα ράφια των τοπικών αλυσίδων σούπερ μάρκετ, αλλά και των μικρών σημείων πώλησης. Σημειώνεται ότι η επένδυση στο εργοστάσιο που δημιούργησε στην Κωνσταντινούπολη άγγιξε τα 21,5 εκατ. ευρώ.

Την ίδια ώρα, στα σχέδια της εταιρείας είναι και η είσοδός της σε χρηματιστήριο (με την πλάστιγγα να γέρνει προς το ελληνικό), αλλά και η περαιτέρω επέκτασή της στις διεθνείς αγορές.

Έτσι μετά την Τουρκία, σχέδια υπάρχουν και για άλλες αγορές-στόχους. Σύμφωνα με πληροφορίες η ελληνική πολυεθνική έχει δρομολογήσει τη δημιουργία νέου εργοστασίου, αυτήν τη φορά στο Αχμενταμπάντ της Ινδίας.

Η εν λόγω επένδυση υπολογίζεται ότι θα αγγίξει τα 60 εκατ. ευρώ, ενώ το εργοστάσιο το οποίο θα παράγει κρουασάν (το πρώτο εργοστάσιο που διαθέτει η εταιρεία στη Βομβάη παράγει πραλίνα) θα λειτουργήσει το καλοκαίρι του 2016.

Την ίδια ώρα η Chipita σε συνεργασία με τη Μύλοι Λούλη ΛΟΥΛΗ 0,00% προχώρησε τον Ιούλιο στην ίδρυση εταιρείας με στόχο να ελέγξει τις προοπτικές ίδρυσης αλευρόμυλου στην Ινδία.

Σημειώνεται ότι μέσω αυτού του εξαγωγικού αλλά και παραγωγικού της «ταξιδιού» στις διεθνείς αγορές η ελληνική πολυεθνική εταιρεία έχει καταφέρει σχεδόν 9 στα 10 προϊόντα της να καταναλώνονται εκτός των ελληνικών συνόρων.

Σήμερα η εταιρεία του Σπύρου Θεοδωρόπουλου διαθέτει μονάδες παραγωγής σε Ελλάδα, Ινδία, Ρωσία, Πολωνία, Ρουμανία, Βουλγαρία και Τουρκία και μονάδες παραγωγής με στρατηγικές συνεργασίες σε Μεξικό, Αίγυπτο και Σαουδική Αραβία.

Πηγές:
euro2day.gr

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Έγκαιρος εντοπισμός καρκίνου στο στομάχι με απλή στοματική έκπλυση [μελέτη]
Πιθανή σχέση μεταξύ διαταραχής μετατραυματικού στρες και αυτισμού [μελέτη]
Σταφιδόνερο: Έχει πράγματι οφέλη;