Διψήφιο ρυθμό αύξησης πωλήσεων –με πρωταγωνιστή την εξαγωγική δραστηριότητα- και λειτουργικής κερδοφορίας, με σημαντική άνοδο των καθαρών κερδών κατέγραψε στο πρώτο τρίμηνο ο όμιλος Κορρές.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του ομίλου ενισχύθηκαν κατά 35%, στα 16,9 εκατ. ευρώ από 12,5 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014, αποτέλεσμα τόσο της θετικής πορείας της ελληνικής αγοράς, όσο και όλων των στρατηγικών αγορών στο εξωτερικό.

Ανάπτυξη της τάξεως του 8% παρουσίασαν οι πωλήσεις στην Ελλάδα, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, αποτυπώνοντας τα οφέλη από την παρουσίαση καινοτόμων φυσικών προϊόντων, αλλά και του εντατικού πλάνου επικοινωνίας και προώθησης της μάρκας σε όλες τις στρατηγικές προϊοντικές κατηγορίες.

Στο εξωτερικό, ο Όμιλος διπλασίασε τις πωλήσεις του (+116%), λόγω της επιτυχημένης δραστηριότητάς του στην Αμερική, αλλά και της ενισχυμένης απόδοσης των αγορών προτεραιότητας στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα, συνολική ανάπτυξη +102% παρουσίασαν οι αγορές της Γερμανίας, της Αγγλίας, της Ισπανίας, της Γαλλίας και των Σκανδιναβικών χωρών.

Τα αναπροσαρμοσμένα Κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA), εάν αφαιρεθεί η επίπτωση του έκτακτου κόστους αναδιοργάνωσης από το πρώτο τρίμηνο του 2014, αυξήθηκαν κατά 45% στα 4,4εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2015 από 3,1εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2014.

Τα Κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), αυξήθηκαν κατά 92% στα 4,4εκατ. ευρώ από 2,3εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2014, λόγω της μεγάλης ανάπτυξης των πωλήσεων σε όλες τις αγορές.

Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας, τετραπλασιάστηκαν, σε 1,5 εκατ. ευρώ από 0,3 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2014, αποτέλεσμα της εξαιρετικά θετικής πορείας της συνολικής δραστηριότητας του Ομίλου.

Σύμφωνα με τη διοίκηση, η πορεία κατά το Α’ τρίμηνο του 2015 του ομίλου ΚΟΡΡΕΣ, ενισχύθηκε από την επέκταση των στρατηγικών προϊοντικών κατηγοριών και το συνεπές πλάνο υποστήριξης της μάρκας. Πιο συγκεκριμένα για την ελληνική αγορά:

  • Το επιτυχημένο λανσάρισμα της σειράς αντιγήρανσης νέα Μαύρη Πεύκη κατά της βαρύτητας, η παρουσίαση της νέας σειράς ενυδάτωσης Άνθη Αμυγδαλιάς βασισμένη στις ευεργετικές ιδιότητες των ελληνικών βιολογικών Ανθών Αμυγδαλιάς από την Ελασσόνα, αλλά και της συλλογής Beauty Shots με μάσκες και scrubs, σηματοδότησαν την ενδυνάμωση της κατηγορίας προσώπου κατά το Α’ τρίμηνο του 2015.
  • Στην αντηλιακή φροντίδα, οι νέες προτάσεις της εταιρείας εστίασαν στην tinted εκδοχή του multi-action αντηλιακού Κόκκινο Σταφύλι και στην αντηλιακή σειρά προσώπου με ελληνικό βρώσιμο Γιαούρτι, παγκόσμια καινοτομία της μάρκας, που πλέον προσφέρει και προστασία IR.
  • Η νέα συλλογή Eau de Cologne, βασισμένη στις αρχές της αρωματοθεραπείας, συμπλήρωσε τη σειρά ΚΟΡΡΕΣ ΑΡΩΜΑ. 
  • Το ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας εστίασε στη βαφή μαλλιών Argan Οil Αdvanced Colorant, ένα ήδη επιτυχημένο προϊόν-, αλλά και στα παραπάνω νέα λανσαρίσματα, συνδυάζοντας παραδοσιακά και νέα μέσα (τηλεόραση, έντυπα, digital), καθώς και προωθητικές ενέργειες και δημιουργικές προβολές στο σημείο πώλησης.

Στο εξωτερικό, ο όμιλος, εστιάζοντας στην παρουσίαση νέων καινοτόμων προϊόντων, στην οργανική ανάπτυξη των υφιστάμενων σημείων πώλησης και στο άνοιγμα νέων, κατέγραψε εντυπωσιακό διψήφιο ρυθμό αύξησης στις αγορές προτεραιότητας της Ευρώπης. Στη Βόρεια Αμερική, η επιτυχημένη πορεία της μάρκας συνεχίζεται με ιδιαίτερα ενθαρρυντικούς ρυθμούς, ενώ το δεύτερο τρίμηνο του 2015 αναμένεται η επίσημη έναρξη της παρουσίας της και στην αγορά της Βραζιλίας –ο πρώτος σταθμός της ΚΟΡΡΕΣ στη Λατινική Αμερική, στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας με την AVON.

Πηγές:
euro2day.gr

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Μ. Κουκουράκης: Έρχονται ριζικές αλλαγές στην αντιμετώπιση του καρκίνου
Ζεαξανθίνη: Όσα πρέπει να ξέρουμε για το αντιοξειδωτικό των ματιών
Ξεκινά σε λίγες ημέρες το 14ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management