Η Nestlé ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της για το πρώτο εξάμηνο είναι ελαφρώς χαμηλότερες των εκτιμήσεων, κυρίως επειδή απέσυρε τα Maggi noodles από την αγορά της Ινδίας, σύμφωνα με το CNBC.

Η μεγαλύτερη εταιρία συσκευασμένων τροφίμων στον κόσμο, με μάρκες όπως οι Nescafe, KitKat και Perrier, εμφάνισε πτώση της τάξης του 0,3% στις πωλήσεις της, οι οποίες άγγιξαν τα 42,84 δισ. ελβετικά φράγκα κατά το πρώτο εξάμηνο.

Οι προβλέψεις των αναλυτών έκαναν λόγο για μείωση 0,1 %, στα 42,95 δισ.

Τα καθαρά κέρδη της εταιρίας έπεσαν κατά 2,5% στα 4,52 δισ. φράγκα, ενώ η μέση εκτίμηση των αναλυτών ήταν αύξηση 2,3% σε 4,74 δισ.

Όπως όλες οι εταιρίες καταναλωτικών αγαθών, έτσι και η Nestlé επηρεάστηκε από τις οικονομίες -όπως η Κίνα και Βραζιλία-, που ενώ βρίσκονταν σε ανάπτυξη έχουν γίνει πιο «βραδυκίνητες», καθώς και από το γεγονός ότι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές εξακολουθούν να αγοράζουν συγκρατημένα.

Ωστόσο, η εταιρία διατηρεί την εκτίμησή της για το σύνολο του έτους. Όπως είχε ανακοινώσει νωρίτερα, εκτιμά αύξηση της τάξης του 5% στις ετήσιες πωλήσεις της, ολοκληρώνοντας τον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό της που απαιτούσε αύξηση 5-6%.

Η πτώση στις πωλήσεις οφείλεται και στη μείωση της κατανάλωσης στην Κίνα, ενώ ταυτόχρονα η μονάδα της εταιρίας στην Ινδία ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα πτώση της τάξης του 20% το δεύτερο τρίμηνο, μετά την απόσυρση του προϊόντος Maggi noodles από τα ράφια.

Πηγές:
euro2day.gr

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Επίσκεψη Κυριάκου Μητσοτάκη στο ΚΑΤ
Συμβουλές αυτοφροντίδας που θα κάνουν τη διαφορά
Κ. Νταλούκας: Καθησυχαστικός για τα κρούσματα λοίμωξης από παρβοϊό