Η Unilever ανακοίνωσε σήμερα πτώση 2% στα έσοδα του πρώτου τριμήνου, κυρίως λόγω δυσμενών ισοτιμιών που αντιστάθμισαν την ανάπτυξη στον όγκο και τις αυξήσεις στις τιμές.

Η αγγλοολλανδική εταιρία καταναλωτικών προϊόντων, της οποίας οι μάρκες περιλαμβάνουν τις Dove και Ben and Jerry's, εμφάνισε έσοδα 12,5 δισ. ευρώ στο τρίμηνο. Οι υποκείμενες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,7%.

«Διατηρούμε τη δυναμική μας παρά το σκληρότερο εξωτερικό περιβάλλον, ενώ και οι τέσσερις κατηγορίες μας κερδίζουν μερίδιο αγοράς», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος Paul Polman, αναφερόμενος στις κατηγορίες προσωπικής φροντίδας, τροφίμων, ειδών σπιτιού και αναζωογόνησης.

«Αυτή η ευρεία ανάπτυξη, περιλαμβανομένου άνω του 8% σε αναδυόμενες αγορές, καταδεικνύει την εγκυρότητα της στρατηγικής μας, της διαχείρισης χαρτοφυλακίου και μια άνοδο στην καινοτομία», ανέφερε.

Η Unilever δήλωσε μια αύξηση 6% στο τριμηνιαίο της μέρισμα, σε 0,32 ευρώ ανά μετοχή.

Πηγές:
euro2day.gr

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ECDC: Κρούσματα λιστερίωσης απο καπνιστό σολομό σε τρεις χώρες
Οπιοειδή στην εγκυμοσύνη: Καμία σύνδεση με ψυχιατρικές επιπτώσεις στα παιδιά [μελέτη]
Οι νικητές των Αριστείων Φαρμακευτικής Αγοράς 2024