Η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών, παρ’ όλες τις αντιξοότητες και την αστάθεια που κυριαρχεί στον πολιτικό και οικονομικό στίβο, εξακολουθεί να αποτελεί ένα δυναμικό κλάδο, ανταγωνιστικό και εξωστρεφή, με θεμελιώδη ρόλο στην οικονομία της χώρας μας, επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων - Ποτών (ΣΕΒΤ).

Όπως σημειώνει ο Σύνδεσμος, με τη δραστηριοποίηση εκτός συνόρων να αποτελεί δυνατό χαρτί στη βιωσιμότητα των εταιριών του κλάδου, η Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών είναι η πρώτη εξαγωγική δύναμη της χώρας (χωρίς πετρελαιοειδή), με αυξανόμενες τάσεις.

Τα στοιχεία λοιπόν για τις εξαγωγικές επιδόσεις της Ελλάδας κατά το πρώτο εννεάμηνο του 2016 (Ιανουάριος - Σεπτέμβριος) είναι σχετικά αισιόδοξα, βασισμένα στο γεγονός ότι στον κατάλογο των κυριότερων εξαγωγών, τα αγροδιατροφικά προϊόντα βρίσκονται στην πρώτη εικοσάδα, τονίζει ο ΣΕΒΤ.

Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι μετά την αύξηση του 2014 στο συνολικό μέγεθος των εξαγωγών (κατά 18%) ακολούθησε πτωτική πορεία το 2015-2016, με αποτέλεσμα στον συνολικό τομέα των εξαγωγών να υπάρχει μείωση -3,7% και να επικρατεί απαισιοδοξία. Εξαίρεση, σύμφωνα με τον ΣΕΒΤ, αποτελεί το κομμάτι της διατροφής καθώς συνεχίζει και φέτος σε θετικό πρόσημο, +6,9% μέχρι τον Οκτώβριο, και προβλέπεται να κλείσει το 2016 με αύξηση περίπου +8%, σε σχέση με το 2015.

Ο ΣΕΒΤ, πιστεύοντας ότι η εξωστρέφεια αποτελεί κομβικό παράγοντα για την ανάπτυξη της ελληνικής βιομηχανίας, στηρίζει μέσα από σημαντικές πρωτοβουλίες και δράσεις τον εξαγωγικό χαρακτήρα των επιχειρήσεων.

Ο κ. Ευάγγ. Καλούσης, πρόεδρος του ΣΕΒΤ, δηλώνει σχετικά: «Η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων αποτελεί έναν από τους πιο δυναμικούς και ανταγωνιστικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, ξεπερνώντας τις δυσκολίες και την ύφεση των τελευταίων ετών, συνεχίζει να προσφέρει ουσιαστικό έργο στην ανάπτυξη της οικονομίας. Έτσι, δίνοντας έμφαση στην ενίσχυση της εξωστρέφειας, η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων παράγει και εξάγει ποιοτικά, ασφαλή και ανταγωνιστικά προϊόντα για την ελληνική και διεθνή αγορά. Προϊόντα που ξεχωρίζουν για την αυθεντικότητά τους και την ποιοτική τους υπεροχή, στηρίζουν την ελληνική αγροτική παραγωγή και προάγουν την ελληνική διατροφή.

Παραμένοντας πιστοί στους στόχους μας, στην Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων, στηρίζουμε την εξωστρέφεια, αντιμετωπίζουμε τις αντιξοότητες με σθένος, ζήλο και σκιαγραφούμε το μέλλον με αισιοδοξία και με δημιουργία.

Παράλληλα, ετοιμάζουμε την Πλατφόρμα εξαγωγών για την Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων, η οποία σε συνεργασία με τα 61 Γραφεία Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων που λειτουργούν σε 46 Πρεσβείες και Προξενεία της Ελλάδας, σε πολλές χώρες του Πλανήτη, θα βοηθήσει την εξωστρέφεια και θα προωθήσει τα ελληνικά προϊόντα διατροφής.

Τέλος, η συνεργασία μας με τη FOOD EXPO, τη μεγαλύτερη και πιο αποτελεσματική έκθεση προώθησης εξαγωγών ειδών διατροφής στην Ελλάδα, αλλά και το περιοδικό AMBROSIA, το οποίο φθάνει σε 32.000 αγοραστές τροφίμων σε όλο τον Κόσμο προτείνοντάς τους ελληνικές λύσεις, έχουν δώσει ουσιαστική βοήθεια στην προώθηση των εξαγωγών μας».

Πηγές:
euro2day.gr

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ζεαξανθίνη: Όσα πρέπει να ξέρουμε για το αντιοξειδωτικό των ματιών
Ξεκινά σε λίγες ημέρες το 14ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management
Ποια αντισυλληπτικά συνδέονται με πρόκληση όγκων στον εγκέφαλο