Η Heineken, η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο σε όρους πωλήσεων, ανακοίνωσε σήμερα πως τα κέρδη της ενισχύθηκαν το πρώτο τρίμηνο, καθώς οι πωλήσεις ξεπέρασαν τις προσδοκίες χάρη σε ισχυρότερες από το αναμενόμενο επιδόσεις στην Ευρώπη.

Η εταιρία εμφάνισε καθαρά κέρδη ύψους 293 εκατ. ευρώ, νούμερο που αντανακλά άνοδο 11% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2016.

Οι πωλήσεις μπύρας ενισχύθηκαν 0,6% σε οργανική βάση, κυρίως χάρη σε ανόδους στην Ευρώπη και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Οι αναλυτές, αντίθετα, ανέμεναν πτώση πωλήσεων 0,5%, επισημαίνει το MarketWatch.

«Οι επιδόσεις το πρώτο τρίμηνο συνάδουν με τις προσδοκίες, προσφέροντας ανάπτυξη στους όγκους έναντι ισχυρών συγκριτικών στοιχείων πέρυσι», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της ζυθοποιίας, Jean-Francois van Boxmeer.

Ο CEO έχει επεκτείνει τα τελευταία χρόνια την παρουσία της εταιρίας σε ραγδαία αναπτυσσόμενες αγορές της Λατινικής Αμερικής και της Ασίας, ενώ έχει ισχυροποιήσει τις δραστηριότητες στην Αφρική.

Η εταιρία, η οποία λαμβάνει περίπου τα δύο τρίτα των κερδών της από αναδυόμενες αγορές, τόνισε πως οι προσδοκίες της για το σύνολο του έτους παραμένουν αμετάβλητες.