Ακόμα και το σπάσιμο των συμβολαίων που διατηρούν με τις εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων σκέφτονται οι φαρμακοβιομηχανίες, προκειμένου να αποφύγουν την φορολόγηση των εταιρικών τους οχημάτων. Θεωρώντας ότι το κόστος που θα πρέπει να καταβάλουν, λόγω ποινικής ρήτρας είναι μικρότερο από το κόστος της διαταραγμένης σχέσης που ήδη έχουν με το προσωπικό τους, το οποίο πιέζει για την εξεύρεση άμεσης λύσης στην αντιμετώπιση  του νέου οικονομικού βάρους που έχει δημιουργηθεί στη τσέπη τους.  

Πολυεθνική, κατά πληροφορίες, που διατηρεί 80 εταιρικά αυτοκίνητα ενημέρωσε πρόσφατα  το προσωπικό της, ότι σκέφτεται να σπάσει τα συμβόλαια leasing που έχει με εταιρεία ενοικίασης. Την ίδια στιγμή, άλλη πολυεθνική που διατηρεί πάνω από 150 αυτοκίνητα έχει αφήσει να διαρρεύσει ότι για το 2016 θα καλύψει μέρος της νέας οικονομικής επιβάρυνσης σε ποσοστό έως και 50%,  μέσω bonus. To σίγουρο είναι ότι όλες οι εταιρείες του χώρου ψάχνονται για το πως τελικά θα καλυφθεί το νέο βάρος, το οποίο εφόσον θεσμοθετήθηκε δεν είναι πρόσκαιρο. 

Από την πλευρά των εργαζομένων- κάποιες εταιρείες ήδη έχουν ξεκινήσει να το σκέφτονται- έχουν πέσει στο τραπέζι των συζητήσεων οι εξής προτάσεις: Πρώτον, να έχει ο εργαζόμενος τη δυνατότητα  να επιλέξει το επαγγελματικό του όχημα -επιλέγοντας λιγότερα κυβικά που δεν φορολογούνται- και δεύτερον να επιδοτείται το προσωπικό αυτοκίνητο του κάθε υπαλλήλου, ο οποίος θα το χρησιμοποιεί και στη δουλειά του. Σημειώνεται ότι στην σύμβαση που έληξε το 2013 υπήρχε όρος για επιδότηση το ύψος της οποίας ήταν 380 ευρώ το μήνα (ανεξαρτήτου κυβισμού).

Σύμφωνα με πληροφορίες, εκτός από την Ομοσπονδία Εργαζομένων στις εταιρείες υγείας, επιστολή διαμαρτυρίας για κατάργηση του μέτρου της φορολόγησης των εταιρικών αυτοκινήτων έχουν στείλει στους αρμοδίους της Κυβέρνησης και ο ΣΦΕΕ αλλά και ο Σύνδεσμος Εμπόρων Αυτοκινήτων. 

Πηγές τονίζουν ότι το νέο μέτρο θα πλήξει τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα, αφού περίπου το 50% των πωληθέντων νέων αυτοκινήτων είναι με leasing. Εξέλιξη που θα συμπαρασύρει και τα έσοδα του κράτους το οποίο  κερδίζει ετησίως μόνο από την αγορά νέων αυτοκινήτων 320 εκατ. ευρώ και 1,25 δισ. από τέλη κυκλοφορίας και τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης.  Και όλα αυτά χωρίς να υπολογιστούν οι φόροι από τις ασφάλειες, τη συντήρηση, τα καύσιμα, τα ελαστικά κ.λπ.  

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ο ψηφιακός φάκελος ασθενούς, η τεχνητή νοημοσύνη και η μεγάλη παγίδα
Αλαλούμ με το πρόγραμμα πρόληψης κατά του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας.
GSK: Μήνυση κατά Pfizer-BioNTech για τις πατέντες των εμβολίων mRNA