Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το συνέδριο "Pharma Transformation - Compliance in a Digital Era" που διοργάνωσε το Iatronet.gr, στο πλαίσιο του οποίου κορυφαίοι ομιλητές από τον ευρύτερο χώρο της φαρμακοβιομηχανίας αλλά και δικηγορικά γραφεία κατέθεσαν τις απόψεις τους για τις ραγδαίες ανακατατάξεις που λαμβάνουν χώρα.

Τέσσερις ήταν συνολικά οι πυλώνες ανάπτυξης του Συνεδρίου. Η πρώτη συνεδρία ασχολήθηκε με το GDPR και ειδικότερα με τις νέες κατηγορίες ευαίσθητων δεδομένων στον Γενικό Κανονισμό Προσωπικών Δεδομένων (Γενετικά και Βιομετρικά), την Λογοδοσία και τα Πρόστιμα υπό το πρίσμα του GDPR και το e-privacy, την επίδραση του GDPR στο Μάρκετινγκ και στις πωλήσεις και το GDPR audit.

To Medical Regulatory ήταν το θέμα της δεύτερης συνεδρίας, όπου και αναλύθηκαν ζητήματα ψηφιακής εποχής και Κλινικές μελέτες, πρόσβαση στο φάρμακο στην GDPR εποχή, από την Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση μέχρι τον Ηλεκτρονικό Φάκελο Υγείας, η συμβολή του digital στη διαχείριση της φαρμακοεπαγρύπνησης και big data.

H 3η Συνεδρία επεκτάθηκε στο Communication-Digital Marketing-Multi channel ενέργειες & δεοντολογία. Στο πλαίσιο αυτής τα θέματα που αναλύθηκαν ήταν το Implementation of email marketing activities under compliance, ο ψηφιακός μετασχηματισμός στη Φαρμακευτική Βιομηχανία καθώς και το Best Practice ενέργειας Communication-Digital - Multi channel ενέργειες & δεοντολογία.

To συνέδριο ολοκληρώθηκε με την 4η Συνεδρία, όπου επικεντρώθηκε στο Legal -Compliance και αναλύθηκαν θέματα όπως η μετάβαση από το τι στο γιατί, η δέσμευση συμμόρφωσης και ο ρόλος του ΗR, καθώς και η σημασία της τήρησης του FCPA για τις φαρμακευτικές εταιρείες και το Δίκαιο του Πληροφοριοδότη στις ΗΠΑ.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΠΟΥ: Περίπου 51 εκατομμύρια ζωές σώθηκαν στην Αφρική λόγω των εμβολιασμών τα τελευταία 50 χρόνια
ΗΠΑ: Δεύτερη μεταμόσχευση νεφρού γενετικά τροποποιημένου χοίρου σε ασθενή
Αγχώδης τύπος προσκόλλησης: Πώς επηρεάζονται οι σχέσεις