Αποφασίσατε επιτέλους να ξεκινήσετε γυμναστική ή τέλος πάντων, κάποιου είδους άσκηση, αλλά δεν ξέρετε τι είναι το καλύτερο για εσάς; Σκεφτείτε λοιπόν, ότι όλοι οι άνθρωποι που γυμνάζονται δεν στοχεύουν στο ίδιο αποτέλεσμα. Άλλοι ενδιαφέρονται να κάψουν λίπος, άλλοι χρειάζονται σύσφιξη ή επίπεδη κοιλιά και λεπτότερους γλουτούς. Υπάρχουν φυσικά και αυτοί που μέσα από την άσκηση χαλαρώνουν, νιώθουν ευεξία και προστατεύουν την υγεία τους. Σε όποια κατηγορία και αν ανήκετε, ρίξτε μια ματιά στις παρακάτω συμβουλές των ειδικών:

  • Για σύσφιξη και χαλάρωση, ακολουθήστε προγράμματα στα οποία θα χρησιμοποιήσετε λάστιχα και οτιδήποτε σας προτείνουν στο γυμναστήριο για σύσφιξη σώματος. Το pilates και η γιόγκα είναι μια καλή λύση, δεδομένου ότι δυναμώνουν τους μυς και κάνουν πιο ευέλικτο το σώμα
  • Για αδυνάτισμα, πολύ ενδιαφέρον έχει να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα με γιόγκα, με το οποίο μπορείτε να κάψετε λίπος, να χάσετε βάρος και να αποκτήσετε ευλυγισία στο σώμα σας.
  • Μπορείτε επίσης να πειραματιστείτε με τη hot yoga, που είναι ένας συνδυασμός αεροβικής άσκησης και γιόγκα. Γίνεται σε ζεστό δωμάτιο, ώστε η εφίδρωση που θα προκληθεί, να αποβάλει τις τοξίνες από τον οργανισμό και να καούν πιο γρήγορα θερμίδες.
  • Το τρέξιμο ή το περπάτημα, είναι ένας καλός τρόπος να χάσετε πόντους και να καίτε το επιπλέον λίπος. Μισή ώρα τρέξιμο την ημέρα ή 20 λεπτά περπάτημα, θεωρούνται μια εξαιρετική άσκηση.
  • Οι απόψεις για την αεροβική γυμναστική διίστανται τα τελευταία χρόνια. ΄Εχει φανατικούς οπαδούς, αλλά και φανατικούς εχθρούς. Αφού συμβουλευτείτε κάποιον ειδικό και σας βεβαιώσει ότι είστε σε θέση να παρακολουθείτε προγράμματα αεροβικής, να είστε βέβαιοι ότι είναι η καλύτερη άσκηση για την καύση του λίπους. Συνιστάται άσκηση τρείς φορές την εβδομάδα από μία ώρα κάθε φορά, και τα αποτελέσματα θα φανούν σύντομα. Εάν είστε συνεπείς, το λίπος θα εξαφανιστεί από το σώμα σας με τον τρόπο που εσείς θέλετε!
  • Σε κάθε περίπτωση και όποιον τρόπο άσκησης και αν επιλέξετε, να γνωρίζετε ότι τη μεγαλύτερη δυσκολία θα συναντήσετε στους κοιλιακούς και τους μηρούς, γιατί τα θετικά αποτελέσματα αργούν να εμφανιστούν σε αυτά τα σημεία.
  • Εάν επίσης σας ενδιαφέρουν οι γραμμώσεις και όχι το αδυνάτισμα, ένα καλό γυμναστήριο θα είναι σε θέση να σας προτείνει συγκεκριμένες ασκήσεις, που δεν θα σας αδυνατίζουν, αλλά θα σας προσθέσουν γραμμώσεις στην κοιλιά, τα χέρια και τους μηρούς.
  • Οι γλουτοί κυρίως, είναι ένα πρόβλημα που απασχολεί περισσότερο τις γυναίκες και στον ίδιο βαθμό περίπου με την κοιλιά. Για την ανόρθωση και σύσφιξη γλουτών, τα γυμναστήρια διαθέτουν επίσης αποκλειστικά προγράμματα, για σίγουρα και θεαματικά αποτελέσματα.
  • Η κοιλιά είναι ίσως το πιο δύσκολο σημείο εκγύμνασης σε ένα πρόγραμμα ασκήσεων, με απαραίτητη προϋπόθεση το κάψιμο του λίπους.

Δοκιμάστε τους κλασικούς κοιλιακούς, κάτι το οποίο μπορείτε να εφαρμόζετε και στο σπίτι, άνω, κάτω και πλάγιους κοιλιακούς, με ασκήσεις που θα σας δείξουν οι ειδικοί και θα μπορείτε να εξασκείστε καθημερινά. Η αεροβική γυμναστική επίσης, δεδομένου ότι γυμνάζει όλο το σώμα, περιλαμβάνει ασκήσεις για την κοιλιά με κάψιμο του τοπικού λίπους στην περιοχή.

Γενικά υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε για να ασκηθείτε, πρώτα για την καλή σας υγεία και στη συνέχεια για μια ωραία εμφάνιση. Μην το αμελήσετε για ακόμα μια φορά, ξεκινήστε το τώρα που είναι φθινόπωρο και να θυμάστε ότι όταν κανείς συνηθίζει να γυμνάζεται, δεν το εγκαταλείπει εύκολα. Θα διαπιστώσετε μεγάλη διαφορά στη διάθεσή σας και στον τρόπο σκέψης σας, νοιώθοντας ευεξία και αισιοδοξία, ιδιαίτερα όταν αρχίσετε να βλέπετε τα πρώτα αποτελέσματα στο σώμα σας.

premium.paratiritis