Αρχική

Άσκηση

Η αυχενική δισκοκήλη

Είναι μια πολύ διαδεδομένη πάθηση στις σύγχρονες κοινωνίες λόγω των πολύωρων καθιστικών στάσεων των εργαζομένων. Μπορεί να προέλθει βέβαια και απο πτώση, ατύχημα, κακή στάση και άλλους ... Δείτε το video

Προβολή

Ασκήσεις για να αγαπήσουμε τον εαυτό μαςΑσκήσεις για να αγαπήσουμε τον εαυτό μας

Επειδή η γυμναστική δεν είναι ούτε αγγαρεία, ούτε αναγκαίο κακό, δείτε πέντε σούπερ ασκήσεις για να αποκτήσουμε το σώμα των ονείρων μας.

Τέλειες σούπες για το φθινόπωροΤέλειες σούπες για το φθινόπωρο

Ο καιρός έχει κρυώσει. Για να ζεσταθείτε και να χορτάσετε, ήρθε η ώρα να απολαύσετε μερικές υγιεινές σούπες εποχής…

Ασκήσεις για υπέροχα πόδιαΑσκήσεις για υπέροχα πόδια

Αν θέλετε να τονώσετε τα πόδια σας, οι πέντε παρακάτω ασκήσεις αξίζουν μια θέση στο πρόγραμμα γυμναστικής σας!

Personal training: μόδα ή υπηρεσία ουσίας;Personal training: μόδα ή υπηρεσία ουσίας;

Το personal training κερδίζει όλο και περισσότερους οπαδούς. Τι μπορεί να προσδοκά κάποιος από αυτό;

Διατροφή και άσκηση: Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμεΔιατροφή και άσκηση: Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμε

Ποια είναι τα χειρότερα λάθη που κάνουμε σε ό,τι αφορά την διατροφή μας σε σχέση με την γυμναστική;

Ζέσταμα ή διατάσεις; Διατάσεις ή ζέσταμα;Ζέσταμα ή διατάσεις; Διατάσεις ή ζέσταμα;

Το ζέσταμα, κατ’ αρχήν, δεν είναι συνώνυμο με τις διατάσεις, ούτε οι διατάσεις είναι ζέσταμα. Πώς μπορούμε λοιπόν να προετοιμαστούμε αποτελεσματικά για την άσκησή μας;

  • 'Πιάσιμο' μετά την άσκηση: Πώς αντιμετωπίζεται
    Δεν μπορούμε να καταπολεμήσουμε το πιάσιμο μετά την άσκηση, όταν εμφανιστεί. Μπορούμε, ωστόσο, προσέχοντας κάποια σημεία να το μειώσουμε. Τι κάνουμε;
  • Ο ρόλος των μυϊκών διατάσεων
    Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι οι διατατικές ασκήσεις δεν αντικαθιστούν την προθέρμανση αλλά συνοδεύουν τις γενικές ασκήσεις, ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιούνται ως ασκήσεις ευλυγισίας.
  • Πώς χαλαρώνουμε μετά την άσκηση
    Μερικά ελαφρά τινάγματα χεριών και ποδιών ή λίγο χαλαρό τρέξιμο και αμέσως σπεύδουμε να αφήσουμε τον χώρο που γυμναζόμαστε καθώς ο χρόνος μας πιέζει!

Προβλήματα στα γόνατα: Ποιες ασκήσεις βοηθούν;Προβλήματα στα γόνατα: Ποιες ασκήσεις βοηθούν;

Αν πάσχετε από προβλήματα στα γόνατα, υπάρχουν ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε με ασφάλεια και να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε την κατάσταση;

Ωφελεί η άσκηση υψηλής έντασης τους ηλικιωμένους;Ωφελεί η άσκηση υψηλής έντασης τους ηλικιωμένους;

Μπορούν τα άτομα προχωρημένης ηλικίας να ασχοληθούν με την έντονη γυμναστική; Υπάρχουν κίνδυνοι και πώς μπορούν να ξεπεραστούν;

Ασκήσεις για να κάνετε… από τον καναπέΑσκήσεις για να κάνετε… από τον καναπέ

Πλέον δεν υπάρχει δικαιολογία για να μην γυμνάζεστε, με αυτές τις πανεύκολες ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε… από τον καναπέ σας!

  • Σούπερ πρόγραμμα γυμναστικής σε 15 μόλις λεπτά
    Θέλετε να γυμναστείτε μέσα σε δεκαπέντε λεπτά, χωρίς να χρειαστεί να πάτε στο γυμναστήριο; Έχουμε το κατάλληλο πρόγραμμα!
  • Η κηπουρική κάνει καλό
    Η κηπουρική αποτελεί αγαπημένο χόμπι για χιλιάδες ανθρώπους. Όμως η φροντίδα των φυτών σε εσωτερικούς χώρους, βεράντες και κήπους έχει πολλά ακόμα να προσφέρει.
  • Εύκολη άσκηση στο σπίτι, σε 15 λεπτά
    Υπάρχουν μέρες που δεν προλαβαίνουμε να χωρέσουμε το γυμναστήριο στο πρόγραμμά μας. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε και να γυμναστούμε! Δείτε πώς.

Ασκήσεις του πυελικού εδάφους για γυναίκεςΑσκήσεις του πυελικού εδάφους για γυναίκες

Τέσσερις ασκήσεις του πυελικού εδάφους που έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά χρήσιμες για κάθε γυναίκα.

Ποιες τροφές δεν πρέπει να φάει ο σκύλος σαςΠοιες τροφές δεν πρέπει να φάει ο σκύλος σας

Ποια τρόφιμα μπορεί να είναι δηλητήριο για τον αγαπημένο σας τετράποδο φίλο και δεν θα πρέπει να του τα δίνετε;

  • Παιχνίδια στη θάλασσα και αδυνάτισμα
    Οι ασκήσεις στην παραλία βοηθούν στο κάψιμο θερμίδων και στην απώλεια περιττών κιλών. Παιχνίδια για να χάσουμε βάρος.
  • Κολύμπι: Ποια είναι τα οφέλη του στην υγεία
    Ίσως η καλύτερη αερόβια γυμναστική που βελτιώνει την ευλυγισία, καίει θερμίδες και κάνει καλό σε διάφορες παθήσεις. Για ποιους λόγους πρέπει να αρχίσετε κολύμβηση άμεσα!
  • Επτά πολύτιμες συμβουλές για όσους ασκούνται
    Ξεκινήσατε μόλις την – οποιουδήποτε είδους – γυμναστική και ψάχνετε μερικές βασικές και χρήσιμες συμβουλές για τις πρώτες σας προπονήσεις; Δείτε παρακάτω επτά πράγματα που θα πρέπει να έχετε κατά νου για καλύτερα και ασφαλή αποτελέσματα.

Τα οφέλη της yoga στη σεξουαλική ζωήΤα οφέλη της yoga στη σεξουαλική ζωή

Ποια είναι τα οφέλη της yoga στο σεξ; Με ποιους τρόπους μας βοηθά να νιώθουμε πιο σίγουροι και σέξι από ποτέ;

Ποιες είναι οι πιο επικίνδυνες τροφές για διαβητικούςΠοιες είναι οι πιο επικίνδυνες τροφές για διαβητικούς

Ποιες τροφές περιέχουν την περισσότερη – έστω και κρυμμένη – ζάχαρη και είναι οι πιο επικίνδυνες για όσους πάσχουν από διαβήτη;

  • Είναι οι selfies ένδειξη Ναρκισσιστικής Διαταραχής της προσωπικότητας;
    Κατά πόσον η διογκούμενη τάση λήψεως αυτοφωτογραφιών και προβολής τους στο Facebook, αποτελεί ενδεικτικό σημείο ναρκισσιστικής διαταραχής της προσωπικότητας;
  • H φυσική δραστηριότητα κατά την εγκυμοσύνη
    Η φυσική δραστηριότητα κατά τη φάση της εγκυμοσύνης έχει πολλά οφέλη για τη μέλλουσα μητέρα και το μωρό και πρέπει να ξεκινά πολύ νωρίς.
  • Άσκηση και εγκυμοσύνη
    Οι γυναίκες που δεν έχουν επιπλοκές κατά την κύηση, μπορούν να εκτελούν τακτική μέτριας έντασης άσκηση, ανάλογα με τις οδηγίες του γυναικολόγου. Δραστηριότητες που θεωρούνται γενικά ασφαλείς είναι το περπάτημα, η κολύμβηση, το τρέξιμο και η αεροβική.

Που είναι πιο αποτελεσματική η άσκησηΠου είναι πιο αποτελεσματική η άσκηση

Η σωματική δραστηριότητα, η άσκηση δηλαδή, σε φυσικό περιβάλλον επιδρά καλύτερα σε σύγκριση με την άσκηση σε κλειστούς χώρους. Γιατί;

Πώς θα καίτε παραπάνω λίπος στην αερόβια άσκησηΠώς θα καίτε παραπάνω λίπος στην αερόβια άσκηση

Υπάρχουν έξυπνοι τρόποι που μας βοηθούν να καίμε λίπος όταν γυμναζόμαστε. Ας τους γνωρίσουμε.

7 λόγοι για τους οποίους πρέπει να κάνετε βάρη7 λόγοι για τους οποίους πρέπει να κάνετε βάρη

Αν νομίζετε ότι η άσκηση με βάρη δεν θα σας προσφέρει κάτι, δείτε παρακάτω επτά καλούς λόγους για να την… ανακαλύψετε.

Ζεστό ή κρύο; Τι είναι καλύτερο για τους τραυματισμούςΖεστό ή κρύο; Τι είναι καλύτερο για τους τραυματισμούς

Τι είναι ποιο αποτελεσματικό στην αντιμετώπιση των τραυματισμών; Η ξεκούραση, ο πάγος, η συμπίεση, ή η ανύψωση;

Menu
Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

pets_for_good_human_health
Θεωρείτε πως τα κατοικίδια συμβάλλουν στην καλή υγεία των ανθρώπων;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
© iatronet.gr 1999-2017  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης