Αρχική

Άσκηση

Κέντρο Αθλητικών Κακώσεων και Υγείας της Γυναίκας

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα δημιουργήθηκε στο Νοσοκομείο ΜΗΤΕΡΑ ένα εξειδικευμένο αθλητιατρικό κέντρο αναφοράς αποκλειστικά για γυναίκες. Από επαγγελματίες αθλήτριες έως μητέρες ... Δείτε το video

Προβολή

Οι πιο αποτελεσματικές ασκήσειςΟι πιο αποτελεσματικές ασκήσεις

Οι παρακάτω ασκήσεις θα σας βοηθήσουν να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη της γυμναστικής σας.

Εύκολες ασκήσεις για να κάνετε με το μωρό σαςΕύκολες ασκήσεις για να κάνετε με το μωρό σας

Το… multitasking του γονιού: Αν δεν έχετε χρόνο για γυμναστική, συνδυάστε τον χρόνο με το μωρό σας με αυτές τις εύκολες ασκήσεις.

Συμβουλές για να ασκούμαστε πιο τακτκάΣυμβουλές για να ασκούμαστε πιο τακτκά

Αν χρειάζεστε περισσότερη γυμναστική μέσα στην ημέρα σας, έχουμε μερικές ιδέες που θα σας βοηθήσουν…

Personal training: μόδα ή υπηρεσία ουσίας;Personal training: μόδα ή υπηρεσία ουσίας;

Το personal training κερδίζει όλο και περισσότερους οπαδούς. Τι μπορεί να προσδοκά κάποιος από αυτό;

Δίαιτα: Αυτά που πρέπει να σας πει ο γυμναστής σαςΔίαιτα: Αυτά που πρέπει να σας πει ο γυμναστής σας

Ποιες είναι οι συμβουλές που θα ακούσουμε από κάθε σωστό γυμναστή σχετικά με τη δίαιτα;

Ζέσταμα ή διατάσεις; Διατάσεις ή ζέσταμα;Ζέσταμα ή διατάσεις; Διατάσεις ή ζέσταμα;

Το ζέσταμα, κατ’ αρχήν, δεν είναι συνώνυμο με τις διατάσεις, ούτε οι διατάσεις είναι ζέσταμα. Πώς μπορούμε λοιπόν να προετοιμαστούμε αποτελεσματικά για την άσκησή μας;

  • 'Πιάσιμο' μετά την άσκηση: Πώς αντιμετωπίζεται
    Δεν μπορούμε να καταπολεμήσουμε το πιάσιμο μετά την άσκηση, όταν εμφανιστεί. Μπορούμε, ωστόσο, προσέχοντας κάποια σημεία να το μειώσουμε. Τι κάνουμε;
  • Ο ρόλος των μυϊκών διατάσεων
    Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι οι διατατικές ασκήσεις δεν αντικαθιστούν την προθέρμανση αλλά συνοδεύουν τις γενικές ασκήσεις, ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιούνται ως ασκήσεις ευλυγισίας.
  • Πώς χαλαρώνουμε μετά την άσκηση
    Μερικά ελαφρά τινάγματα χεριών και ποδιών ή λίγο χαλαρό τρέξιμο και αμέσως σπεύδουμε να αφήσουμε τον χώρο που γυμναζόμαστε καθώς ο χρόνος μας πιέζει!

Καλύτερες και χειρότερες ασκήσεις για ανθρώπους με άσθμαΚαλύτερες και χειρότερες ασκήσεις για ανθρώπους με άσθμα

Αν πάσχετε από άσθμα, η γυμναστική δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο. Υπάρχουν, όμως, ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε με άνεση…

Πόση αερόβια άσκηση είναι καλή για την καρδιά;Πόση αερόβια άσκηση είναι καλή για την καρδιά;

Τρέξιμο, ποδηλασία, κολύμβηση… Πώς θα κερδίσουμε τα τεράστια οφέλη που έχουν για την υγεία της καρδιάς μας.

Ασκήσεις για να κάνετε… από τον καναπέΑσκήσεις για να κάνετε… από τον καναπέ

Πλέον δεν υπάρχει δικαιολογία για να μην γυμνάζεστε, με αυτές τις πανεύκολες ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε… από τον καναπέ σας!

  • Σούπερ πρόγραμμα γυμναστικής σε 15 μόλις λεπτά
    Θέλετε να γυμναστείτε μέσα σε δεκαπέντε λεπτά, χωρίς να χρειαστεί να πάτε στο γυμναστήριο; Έχουμε το κατάλληλο πρόγραμμα!
  • Η κηπουρική κάνει καλό
    Η κηπουρική αποτελεί αγαπημένο χόμπι για χιλιάδες ανθρώπους. Όμως η φροντίδα των φυτών σε εσωτερικούς χώρους, βεράντες και κήπους έχει πολλά ακόμα να προσφέρει.
  • Εύκολη άσκηση στο σπίτι, σε 15 λεπτά
    Υπάρχουν μέρες που δεν προλαβαίνουμε να χωρέσουμε το γυμναστήριο στο πρόγραμμά μας. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε και να γυμναστούμε! Δείτε πώς.

Άσκηση στα παιδιά για ευεξία και χαράΆσκηση στα παιδιά για ευεξία και χαρά

Διάφορες μορφές άσκησης επηρεάζουν την ενέργεια και τη διάθεση των παιδιών. Δείτε πώς.

Παιχνίδια στη θάλασσα και αδυνάτισμαΠαιχνίδια στη θάλασσα και αδυνάτισμα

Οι ασκήσεις στην παραλία βοηθούν στο κάψιμο θερμίδων και στην απώλεια περιττών κιλών. Παιχνίδια για να χάσουμε βάρος.

  • Κολύμπι: Ποια είναι τα οφέλη του στην υγεία
    Ίσως η καλύτερη αερόβια γυμναστική που βελτιώνει την ευλυγισία, καίει θερμίδες και κάνει καλό σε διάφορες παθήσεις. Για ποιους λόγους πρέπει να αρχίσετε κολύμβηση άμεσα!
  • Επτά πολύτιμες συμβουλές για όσους ασκούνται
    Ξεκινήσατε μόλις την – οποιουδήποτε είδους – γυμναστική και ψάχνετε μερικές βασικές και χρήσιμες συμβουλές για τις πρώτες σας προπονήσεις; Δείτε παρακάτω επτά πράγματα που θα πρέπει να έχετε κατά νου για καλύτερα και ασφαλή αποτελέσματα.
  • Πισίνες : Τι πρέπει να προσέχουμε
    Όσα πρέπει να προσέχουμε κάνοντας μπάνιο σε πισίνα. Πόσο κακό κάνει το χλώριο και τα άλλα απολυμαντικά και πώς μπορούμε να προφυλαχθούμε.

Οφέλη της yoga που στηρίζει και η επιστήμηΟφέλη της yoga που στηρίζει και η επιστήμη

Από την καταπολέμηση της αυπνίας έως και...την προαγωγή στη δουλειά, δείτε πώς σας ωφελεί η αρχαία πρακτική.

H φυσική δραστηριότητα κατά την εγκυμοσύνηH φυσική δραστηριότητα κατά την εγκυμοσύνη

Η φυσική δραστηριότητα κατά τη φάση της εγκυμοσύνης έχει πολλά οφέλη για τη μέλλουσα μητέρα και το μωρό και πρέπει να ξεκινά πολύ νωρίς.

  • Άσκηση και εγκυμοσύνη
    Οι γυναίκες που δεν έχουν επιπλοκές κατά την κύηση, μπορούν να εκτελούν τακτική μέτριας έντασης άσκηση, ανάλογα με τις οδηγίες του γυναικολόγου. Δραστηριότητες που θεωρούνται γενικά ασφαλείς είναι το περπάτημα, η κολύμβηση, το τρέξιμο και η αεροβική.
  • H άσκηση στην εγκυμοσύνη
    Πρέπει να κάνει γυμναστική η γυναίκα που είναι σε ενδιαφέρουσα; Σίγουρα πολλοί θα απαντούσαν αρνητικά σε αυτό το ερώτημα, όμως η έγκυος πρέπει αν κάνει ειδικές ασκήσεις γυμναστικής, που θα την βοηθήσουν να μην πάρει παραπάνω κιλά από αυτά που χρειάζεται ο οργανισμός της, αλλά και να γεννήσει πιο εύκολα!

Καθημερινό τρέξιμο: Είναι ασφαλές;Καθημερινό τρέξιμο: Είναι ασφαλές;

Ποια είναι τα οφέλη αλλά και ποιοι οι πιθανοί κίνδυνοι του καθημερινού τρεξίματος;

Οι καλύτερες ασκήσεις για σώμα έτοιμο για παραλίαΟι καλύτερες ασκήσεις για σώμα έτοιμο για παραλία

Αν θέλετε να ετοιμαστείτε για το καλοκαίρι, οι παρακάτω ασκήσεις είναι ό,τι χρειάζεστε!  

7 λόγοι για τους οποίους πρέπει να κάνετε βάρη7 λόγοι για τους οποίους πρέπει να κάνετε βάρη

Αν νομίζετε ότι η άσκηση με βάρη δεν θα σας προσφέρει κάτι, δείτε παρακάτω επτά καλούς λόγους για να την… ανακαλύψετε.

CrossFit : Οι συνήθεις τραυματισμοίCrossFit : Οι συνήθεις τραυματισμοί

Χρήσιμες πληροφορίες για να κατανοήσουμε καλύτερα τι συμβαίνει με τους τραυματισμούς στο είδος άσκησης που τα τελευταία 10 χρόνια απέκτησε και στην Ελλάδα ευρεία αναγνώριση.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Buddha bowls: H νέα τάση της υγιεινής διατροφήςBuddha bowls: H νέα τάση της υγιεινής διατροφής

Λαμπερά χρώματα, ποικιλία από τρόφιμα και θρεπτικά συστατικά, συγκεντρωμένα όλα σε ένα… μπολ. Και το καλύτερο; Αποτελεί πλήρες γεύμα!... Περισσότερα »

Εκατομμύρια Έλληνες χωρίς περίθαλψηΕκατομμύρια Έλληνες χωρίς περίθαλψη

Ένας στους πέντε φτωχούς δεν υποβάλλεται σε θεραπεία ή εξετάσεις, επειδή δεν έχει την οικονομική δυνατότητα, όπως προκύπτει από έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ.... Περισσότερα »

Πώς θα προστατεύσω τον εγκέφαλό μου από τη γήρανσηΠώς θα προστατεύσω τον εγκέφαλό μου από τη γήρανση

Όσο μεγαλώνουμε, ο εγκέφαλός μας γίνεται πιο αδύναμος… εκτός και αν ακολουθούμε τις παρακάτω συμβουλές!... Περισσότερα »

Συνέδριο ‘’Pharma Transformation - Compliance in a Digital Era’’Συνέδριο ‘’Pharma Transformation - Compliance in a Digital Era’’

Την Τετάρτη 11 Ιουλίου 2018 θα πραγματοποιηθεί το 2ο εξειδικευμένο συνέδριο για θέματα συμμόρφωσης στο χώρο του φαρμάκου στην εποχή της ψηφιακής υγείας.... Περισσότερα »

Video - Γυναικολογικοί Καρκίνοι και αντιμετώπιση τους

Αντιμετώπιση γυναικολογικών καρκίνων λαπαροσκοπικά ή με ρομποτική υποβοηθούμενη λαπαροσκόπηση Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε ΕΔΩ.... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

taxes_health_benefits
Οι φόροι και οι εισφορές που πληρώνετε, σάς επιστρέφονται επαρκώς με παροχές στην Υγεία;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Για να μην είναι το παιδί... αγεωγράφητο, κάντε τα μαθήματα Γεωγραφίας παιχνίδι και καμαρώστε τα αποτελέσματα των κόπων σας!
Μια γυναίκα συμβουλεύει για τα ψυχολογικά στάδια του διαζυγίου και πώς η ίδια τα βίωσε.
Υποδεχθείτε το καλοκαίρι με παιχνιδιάρικη διάθεση και υπέροχα αξεσουάρ. Δείτε ποια είναι τα must have του καλοκαιριού!
© iatronet.gr 1999-2018  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης