Άσκηση

Φίλτρα άρθρων

Τρίτη, 01 Φεβρουαρίου 2022

Άσκηση στο κρύο: Τι πρέπει να προσέχουμε

Το κρύο δεν χρειάζεται να μας σταματήσει από το να γυμναστούμε. Ποια είναι όμως τα πράγματα που πρέπει να έχουμε κατά νου;

Τετάρτη, 26 Ιανουαρίου 2022

Πώς να γυμναζόμαστε περισσότερο μέσα στην ημέρα

Υπάρχουν τρόποι να βάζουμε τη γυμναστική στην καθημερινή μας ρουτίνα με έξυπνα τεχνάσματα - και λίγη καλή διαχείριση χρόνου.

Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2022

Γιόγκα και απώλεια βάρους: Όσα πρέπει να ξέρετε

Η γιόγκα είναι μια αρκετά αποτελεσματική μορφή γυμναστικής για να χάσουμε βάρος. Με ποιους τρόπους, όμως;

Τετάρτη, 19 Ιανουαρίου 2022

6 παράγοντες που επηρεάζουν πόσες θερμίδες καίμε

Σε τι οφείλεται το γεγονός ότι όλοι μας καίμε θερμίδες με διαφορετικό τρόπο; Αυτά είναι όσα πρέπει να γνωρίζετε.

Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2022

10 λόγοι να κάνουμε γυμναστική με βάρη

Η άσκηση με βάρη δεν είναι καλή μόνο για να χτίσουμε πιο δυνατούς και μεγάλους μυς. Έχει σημαντικά οφέλη για τον οργανισμό μας...

Δευτέρα, 10 Ιανουαρίου 2022

Πώς να περπατάμε σωστά

Το περπάτημα είναι η πιο απλή και προσιτή μορφή άσκησης. Πώς ξέρουμε όμως ότι το κάνουμε σωστά; Και πώς να το κάνουμε καλύτερα;

Τετάρτη, 01 Δεκεμβρίου 2021

Ναυτία όσο γυμναζόμαστε: Τι συμβαίνει;

Γιατί μπορεί να νιώσουμε ξαφνικά ναυτία όσο κάνουμε γυμναστική; Τι την προκαλεί και πρέπει να ανησυχήσουμε;

Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2021

Τα σημάδια ότι το έχετε παρακάνει με την άσκηση

Ναι, ένα καλό πράγμα μπορεί να γίνει κακό όταν γίνεται σε υπερβολή. Και η υπερβολή στη γυμναστική έχει άσχημες επιπτώσεις.

Τρίτη, 02 Νοεμβρίου 2021

Γαλακτικό οξύ: Τι είναι και πώς θα απαλλαγούμε

Το γαλακτικό οξύ μπορεί να συσσωρευτεί σε μεγάλες ποσότητες όταν γυμναζόμαστε. Πώς θα το μειώσουμε;

Παρασκευή, 29 Οκτωβρίου 2021

5 συμβουλές από την Chris Evert, για να ξεκινήσετε την άσκηση σε κάθε ηλικία

Ποτέ δεν είναι αργά για να ξεκινήσετε τη γυμναστική και έχουμε μερικές συμβουλές από τον μύθο του τέννις, που θα σας βοηθήσουν να το κάνετε έξυπνα και με ασφάλεια.