Διατροφή

Φίλτρα άρθρων

Πέμπτη, 01 Δεκεμβρίου 2022

Φούσκωμα στην κοιλιά: Οι τροφές που το επηρεάζουν

Αυτές είναι μερικές τροφές που μπορεί να σας προκαλέσουν πρήξιμο, καθώς και οι τροφές που θα σας βοηθήσουν να το αντιμετωπίσετε.

Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2022

66 τροφές και βότανα της καθημερινότητας προστατεύουν από καρκίνο, έμφραγμα, διαβήτη, άνοια

Κύρια φυσικά αντιοξειδωτικά είναι οι βιταμίνες Α, C και Ε, τα καροτενοειδή, η λουτεΐνη, το λυκοπένιο, το σελήνιο, τα φλαβονοειδή, οι ταννίνες, οι φαινόλες και οι λιγνάνες.

Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2022

Διατροφή κέτο: Οι καλύτερες πηγές φυτικών ινών

Ακόμα και αν ακολουθείτε κετογονική διατροφή, αυτό δεν σημαίνει ότι ο οργανισμός σας δεν χρειάζεται φυτικές ίνες. Αυτές είναι οι πιο κατάλληλες πηγές για εσάς.

Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2022

Διαβήτης: Τι τρόφιμα πρέπει να αγοράζουμε;

Ποιες είναι οι τροφές που πρέπει να έχουμε στην κουζίνα μας και ποιες παγίδες του σούπερ μάρκετ να αποφύγουμε αν έχουμε διαβήτη;

Κυριακή, 20 Νοεμβρίου 2022

Πώς να βγάλουμε τη ζάχαρη από το πιάτο μας

Αν θέλουμε να περιορίσουμε τους κενούς υδατάνθρακες από τα πιάτα μας - γλιτώνοντας και αρκετές θερμίδες - έχουμε μερικές πρακτικές συμβουλές.

Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2022

Δύο βότανα για ονειρεμένο ύπνο

Ορισμένοι άνθρωποι που ταλαιπωρούντια από αϋπνία επιθυμούν να αποφύγουν να χρησιμοποιούν φάρμακο και προτιμούν μια πιο φυσική εναλλακτική λύση.

Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2022

Μέλι: Μία πολύτιμη τροφή και για το αδυνάτισμα - Τι δείχνει πρόσφατη μελέτη

Ομάδα επιστημόνων αξιολόγησε τα δεδομένα σε σχέση με τη δράση του στον έλεγχο του σωματικού βάρους και στην προστασία της υγείας.

Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2022

15 + 1 βότανα κατά των ιώσεων του αναπνευστικού

Πού οφείλεται η αντιμικροβιακή τους δράση και εναντίον ποιων συμπτωμάτων στρέφεται η δράση τους. Τι συμβαίνει όταν λαμβάνονται κατά των λοιμώξεων.

Παρασκευή, 11 Νοεμβρίου 2022

Αλκοόλ και αδυνάτισμα: Τι μπορώ να πιω;

Δεν είναι ανάγκη να κόψετε εντελώς το αλκοόλ από τη ζωή σας, ακόμα και αν προσπαθείτε να χάσετε κιλά. Αυτά είναι τα πιο ελαφριά (και τα πιο βαριά) ποτά.

Τετάρτη, 09 Νοεμβρίου 2022

Υγιεινοδιαιτητική προσέγγιση της παχυσαρκίας και του σακχαρώδη διαβήτη

Τα άτομα με ΣΔτ2, τα οποία είναι υπέρβαρα ή παχύσαρκα και αισθάνονται έτοιμα να προχωρήσουν σε τροποποίηση του τρόπου ζωής τους πρέπει να ακολουθήσουν ένα πρόγραμμα διατροφής, σωματικής δραστηριότητας και συμπεριφορικής αλλαγής.