Διατροφή

Φίλτρα άρθρων

Τετάρτη, 23 Ιουνίου 2021

Οι τροφές που προστατεύουν την καρδιά μας

Ήρθε η ώρα να τις ενσωματώσουμε όλες στην καθημερινή μας διατροφή, για να κάνουμε τα πιάτα μας πιο ενδιαφέροντα και πιο υγιεινά.

Παρασκευή, 18 Ιουνίου 2021

Πράσινο τσάι με λεμόνι: Οι λόγοι που το λατρεύουμε

Τσάι με λεμόνι, αρκεί να είναι πράσινο. Στο μπαλκόνι, στη βόλτα μας, το πρωί ή το απόγευμα, δεν μας νοιάζει και τόσο.

Τετάρτη, 16 Ιουνίου 2021

Βιταμίνη D: Μπορεί να βοηθήσει στο αδυνάτισμα;

Τι ρόλο παίζει η βιταμίνη D στην απώλεια βάρους; Μπορούμε να ενισχύσουμε την διαδικασία παίρνοντας συμπληρώματα;

Τρίτη, 15 Ιουνίου 2021

Ποιες τροφές είναι πλούσιες σε κάλιο;

Πώς θα καταφέρουμε να προσθέσουμε περισσότερο κάλιο στη διατροφή μας;

Δευτέρα, 14 Ιουνίου 2021

Ο ρόλος του νερού στο αδυνάτισμα

Είναι πιο κρίσιμος από ό,τι ενδεχομένως νομίζετε...

Πέμπτη, 10 Ιουνίου 2021

11 τροφές για να μειώσουμε τη χοληστερόλη

Η αυξημένη τιμή της LDL χοληστερόλης μπορεί να δημιουργήσει πολλά προβλήματα. Πώς θα τη ρίξουμε μέσω της διατροφής μας;

Τετάρτη, 09 Ιουνίου 2021

Η σημασία της διατροφής μετά τη διάγνωση με Covid-19

Γιατί είναι σημαντικό να προσέχετε τη διατροφή σας αφού έχετε διαγνωστεί με COVID-19;

Δευτέρα, 31 Μαΐου 2021

Πανελλήνιες εξετάσεις: Ποια είναι τα SOS διατροφικά συστατικά

Πλησιάζοντας στην περίοδο των εξετάσεων είναι σκόπιμο να αναζητήσουμε τα διατροφικά συστατικά που συμβάλλουν στην ενίσχυση της μνήμης, τη διαύγεια, τη συγκέντρωση και τη μείωση του άγχους.

Παρασκευή, 28 Μαΐου 2021

6 superfoods για τη νόσο του Crohn 

Η νόσος του Crohn είναι διαχειρίσιμη, αν προσέχουμε τι βάζουμε στο πιάτο μας, αλλά και αν αξιοποιούμε στο έπακρο τροφές που θα μας βοηθήσουν.

Πέμπτη, 27 Μαΐου 2021

20 τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C

Αλήθεια, μπορούμε να βρούμε τν βιταμίνη C παντού. Κι επειδή το πολύ πορτοκάλι μπορεί να γίνει βαρετό, ιδού είκοσι ακόμα τροφές που την περιέχουν σε μεγάλες ποσότητες.