Διατροφή

Φίλτρα άρθρων

Κυριακή, 07 Αυγούστου 2022

Φολικό οξύ: Σε ποιες τροφές το βρίσκουμε;

Ποια είναι τα οφέλη που έχει το φολικό οξύ για τον οργανισμό μας και από ποιες τροφές μπορούμε να το προσλάβουμε;

Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2022

Πώς μπορούμε να λαμβάνουμε περισσότερη βιταμίνη Κ;

Η βιταμίνη Κ παίζει σημαντικό ρόλο σε πολλές λειτουργίες του οργανισμού. Από ποιες πηγές την προσλαμβάνουμε;

Τρίτη, 01 Μαρτίου 2022

10 σνακ με τους σωστούς υδατάνθρακες

Δεν πρέπει να κόψουμε τους υδατάνθρακες από τη διατροφή μας. Αντ' αυτού, επιλέγουμε τροφές που μάς προσφέρουν τους σωστούς υδατάνθρακες.

Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2021

Βιταμίνη Β1 ή θειαμίνη: Σε ποιες τροφές τη βρίσκουμε;

Η βιταμίνη Β1, γνωστή και ως θειαμίνη, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στον μεταβολισμό. Ποιες τροφές είναι οι καλύτερες πηγές της;

Τρίτη, 10 Αυγούστου 2021

Ωμό φαγητό: Είναι αλήθεια πιο υγιεινό;

Μια σύγκριση στα... σημεία για την ωμοφαγική διατροφή και το μαγειρεμένο φαγητό. Τι οφέλη αλλά και τι κινδύνους μπορεί να κρύβει το ωμό φαγητό;

Δευτέρα, 09 Αυγούστου 2021

8 οφέλη του πεπονιού

Το πεπόνι είναι από τα πιο δροσερά και καλοκαιρινά φρούτα, και έχουμε οκτώ λόγους για να το αγαπήσετε και εσείς.

Τετάρτη, 28 Ιουλίου 2021

Βιταμίνη C: Μύθοι και αλήθειες

Πράγματα που μπορεί να γνωρίζατε λάθος για την πιο αναγκαία, την πιο διάσημη και μία από τις πιο ισχυρές βιταμίνες.

Τετάρτη, 16 Ιουνίου 2021

Βιταμίνη D: Μπορεί να βοηθήσει στο αδυνάτισμα;

Τι ρόλο παίζει η βιταμίνη D στην απώλεια βάρους; Μπορούμε να ενισχύσουμε την διαδικασία παίρνοντας συμπληρώματα;

Πέμπτη, 27 Μαΐου 2021

20 τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C

Αλήθεια, μπορούμε να βρούμε τν βιταμίνη C παντού. Κι επειδή το πολύ πορτοκάλι μπορεί να γίνει βαρετό, ιδού είκοσι ακόμα τροφές που την περιέχουν σε μεγάλες ποσότητες.

Παρασκευή, 14 Μαΐου 2021

Ψυχοσωματικές - διατροφικές επιδράσεις της πανδημίας στα παιδιά

Πώς μπορεί η διατροφή να συμβάλει στη απόδοση των παιδιών;