Διατροφή

Φίλτρα άρθρων

Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2022

66 τροφές και βότανα της καθημερινότητας προστατεύουν από καρκίνο, έμφραγμα, διαβήτη, άνοια

Κύρια φυσικά αντιοξειδωτικά είναι οι βιταμίνες Α, C και Ε, τα καροτενοειδή, η λουτεΐνη, το λυκοπένιο, το σελήνιο, τα φλαβονοειδή, οι ταννίνες, οι φαινόλες και οι λιγνάνες.

Κυριακή, 20 Νοεμβρίου 2022

Πώς να βγάλουμε τη ζάχαρη από το πιάτο μας

Αν θέλουμε να περιορίσουμε τους κενούς υδατάνθρακες από τα πιάτα μας - γλιτώνοντας και αρκετές θερμίδες - έχουμε μερικές πρακτικές συμβουλές.

Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2022

Δύο βότανα για ονειρεμένο ύπνο

Ορισμένοι άνθρωποι που ταλαιπωρούντια από αϋπνία επιθυμούν να αποφύγουν να χρησιμοποιούν φάρμακο και προτιμούν μια πιο φυσική εναλλακτική λύση.

Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2022

Μέλι: Μία πολύτιμη τροφή και για το αδυνάτισμα - Τι δείχνει πρόσφατη μελέτη

Ομάδα επιστημόνων αξιολόγησε τα δεδομένα σε σχέση με τη δράση του στον έλεγχο του σωματικού βάρους και στην προστασία της υγείας.

Δευτέρα, 07 Νοεμβρίου 2022

Συνταγές με γλυκοπατάτα

Οι γλυκοπατάτες είναι στην εποχή τους, και εμείς θα τις αξιοποιήσουμε στο έπακρο με αυτές τις σούπερ συνταγές.

Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2022

Λόγοι να λατρέψουμε τις γλυκοπατάτες

Οι γλυκοπατάτες είναι εξαιρετικός σύμμαχος για την υγεία μας, καθώς είναι φορτωμένες με θρεπτικά συστατικά που φροντίζουν τον οργανισμό.

Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2022

Μπορεί η πίτσα να είναι υγιεινή;

Η πίτσα είναι από τις πιο δημοφιλής "ανθυγιεινές" τροφές, αλλά μπορούμε να την εντάξουμε σε μια πιο καλή διατροφή;

Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2022

Πόση πρωτεΐνη χρειάζομαι για να χτίσω μυϊκή μάζα;

Οι περισσότεροι υγιείς ενήλικες άνω των 19 ετών θα πρέπει να λαμβάνουν μεταξύ 10-35% των ημερήσιων θερμίδων τους από πρωτεΐνη.

Τετάρτη, 05 Οκτωβρίου 2022

Οι τροφές που μπορούν να προκαλέσουν δυσπεψία

Για πολλούς και διαφορετικούς λόγους - όπως και για ξεχωριστούς λόγους στον κάθε οργανισμό.

Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2022

Οι τροφές που μας γερνούν

Ίσως θα ήταν καλό να περιορίσετε αυτές τις τροφές αν θέλετε η εμφάνισή σας να παραμείνει νεανική όσο το δυνατόν περισσότερο.