Αρχική

Άσκηση

Προβολή

Τα οφέλη της άσκησης με αντιστάσειςΤα οφέλη της άσκησης με αντιστάσεις

Βάρη, step, περπάτημα σε ανηφόρα, ποδηλασία, καθίσματα, push-ups και χρήση οργάνων. Η ανάπτυξη δύναμης βοηθά την ψυχική υγεία;

Αυτισμός και Pilates στα παιδιάΑυτισμός και Pilates στα παιδιά

Έρευνες έχουν δείξει ότι 20 λεπτά έντονης άσκησης μπορούν να μειώσουν την στερεότυπη συμπεριφορά, την υπερκινητικότητα και τυχόν επιθετικότητα.

Συμβουλές για να ασκούμαστε πιο τακτκάΣυμβουλές για να ασκούμαστε πιο τακτκά

Αν χρειάζεστε περισσότερη γυμναστική μέσα στην ημέρα σας, έχουμε μερικές ιδέες που θα σας βοηθήσουν…

Πώς ωφελεί ο χορός τη σωματική και ψυχική υγείαΠώς ωφελεί ο χορός τη σωματική και ψυχική υγεία

Η κίνηση του σώματος στον ρυθμό της μουσικής μπορεί να αλλάξει εντελώς τη ζωή σας.

Τι να φάω πριν την άσκηση;Τι να φάω πριν την άσκηση;

Υπάρχουν πολλά οφέλη από τη σωστή διατροφή πριν την άσκηση.

  • Σνακ για πριν και μετά το γυμναστήριο
    Mεγάλο ρόλο παίζουν τα σνακ που θα καταναλώσουμε τόσο πριν την άσκηση για ενέργεια και αντοχή, όσο και μετά, για αποκατάσταση.
  • Μαγνήσιο, γλυκοζαμίνη και σωματική άσκηση
    Λόγω της ενεργειακής δαπάνης που καταναλώνεται κατά τη διάρκεια της άσκησης, ο ανθρώπινος οργανισμός χρειάζεται άμεση αναπλήρωση των θρεπτικών συστατικών που κατανάλωσε.
  • Τα οφέλη της κρεατίνης
    Σε αντίθεση με τα συμπληρώματα που επηρεάζουν μόνο τους προχωρημένους αθλητές, η κρεατίνη σας ωφελεί ανεξάρτητα από το επίπεδο φυσικής κατάστασης.

Ζέσταμα ή διατάσεις; Διατάσεις ή ζέσταμα;Ζέσταμα ή διατάσεις; Διατάσεις ή ζέσταμα;

Το ζέσταμα, κατ’ αρχήν, δεν είναι συνώνυμο με τις διατάσεις, ούτε οι διατάσεις είναι ζέσταμα. Πώς μπορούμε λοιπόν να προετοιμαστούμε αποτελεσματικά για την άσκησή μας;

  • 'Πιάσιμο' μετά την άσκηση: Πώς αντιμετωπίζεται
    Δεν μπορούμε να καταπολεμήσουμε το πιάσιμο μετά την άσκηση, όταν εμφανιστεί. Μπορούμε, ωστόσο, προσέχοντας κάποια σημεία να το μειώσουμε. Τι κάνουμε;
  • Ο ρόλος των μυϊκών διατάσεων
    Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι οι διατατικές ασκήσεις δεν αντικαθιστούν την προθέρμανση αλλά συνοδεύουν τις γενικές ασκήσεις, ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιούνται ως ασκήσεις ευλυγισίας.
  • Πώς χαλαρώνουμε μετά την άσκηση
    Μερικά ελαφρά τινάγματα χεριών και ποδιών ή λίγο χαλαρό τρέξιμο και αμέσως σπεύδουμε να αφήσουμε τον χώρο που γυμναζόμαστε καθώς ο χρόνος μας πιέζει!

Οι 3 καλύτερες ασκήσεις για την αρθρίτιδαΟι 3 καλύτερες ασκήσεις για την αρθρίτιδα

Αν αφιερωθείτε στη φιλοσοφία της γυμναστικής μπορείτε όχι μόνο να μειώσετε την εμφάνιση των συμπτωμάτων που προκαλούνται από την αρθρίτιδα αλλά και να βελτιώσετε τη γενική υγεία σας,

Πώς θα αποκτήσετε σμιλεμένους κοιλιακούςΠώς θα αποκτήσετε σμιλεμένους κοιλιακούς

Συμβουλές άσκησης και διατροφής που θα βοηθήσουν το στόχο σας.

Πώς δεν θα παρατήσω τη γυμναστική στο σπίτιΠώς δεν θα παρατήσω τη γυμναστική στο σπίτι

Είναι σημαντικό να κάνετε σωματικές δραστηριότητες που απολαμβάνετε, αντί να αισθάνεστε ότι η γυμναστική είναι καταναγκαστικό έργο.

Σημάδια ότι το κέντρο σας είναι αδύνατοΣημάδια ότι το κέντρο σας είναι αδύνατο

Το σώμα, μας προειδοποιεί όταν χρειάζεται άσκηση. Διαβάστε ποια είναι τα σημάδια

Νευρική Ανορεξία και το γονίδιο TBX19Νευρική Ανορεξία και το γονίδιο TBX19

Η εκδήλωση της νευρικής ανορεξίας στους άντρες είναι πιο σπάνια, περίπου 1 περιστατικό άντρα για κάθε 10 γυναίκες.

  • Παιχνίδια στη θάλασσα και αδυνάτισμα
    Οι ασκήσεις στην παραλία βοηθούν στο κάψιμο θερμίδων και στην απώλεια περιττών κιλών. Παιχνίδια για να χάσουμε βάρος.
  • Κολύμπι: Ποια είναι τα οφέλη του στην υγεία
    Ίσως η καλύτερη αερόβια γυμναστική που βελτιώνει την ευλυγισία, καίει θερμίδες και κάνει καλό σε διάφορες παθήσεις. Για ποιους λόγους πρέπει να αρχίσετε κολύμβηση άμεσα!
  • Επτά πολύτιμες συμβουλές για όσους ασκούνται
    Ξεκινήσατε μόλις την – οποιουδήποτε είδους – γυμναστική και ψάχνετε μερικές βασικές και χρήσιμες συμβουλές για τις πρώτες σας προπονήσεις; Δείτε παρακάτω επτά πράγματα που θα πρέπει να έχετε κατά νου για καλύτερα και ασφαλή αποτελέσματα.

Τι να περιμένετε από το πρώτο σας μάθημα yogaΤι να περιμένετε από το πρώτο σας μάθημα yoga

Όποια και αν είναι η γιόγκα που θα δοκιμάσετε για πρώτη φορά, εδώ είναι ορισμένα σημαντικά πράγματα που πρέπει να περιμένετε:

Κίνδυνοι από την κακή στάση σώματοςΚίνδυνοι από την κακή στάση σώματος

Λανθασμένη στάση μπορεί να έχει διαρκείς επιπτώσεις στο σώμα και στην υγεία σας.

  • H φυσική δραστηριότητα κατά την εγκυμοσύνη
    Η φυσική δραστηριότητα κατά τη φάση της εγκυμοσύνης έχει πολλά οφέλη για τη μέλλουσα μητέρα και το μωρό και πρέπει να ξεκινά πολύ νωρίς.
  • Άσκηση και εγκυμοσύνη
    Οι γυναίκες που δεν έχουν επιπλοκές κατά την κύηση, μπορούν να εκτελούν τακτική μέτριας έντασης άσκηση, ανάλογα με τις οδηγίες του γυναικολόγου. Δραστηριότητες που θεωρούνται γενικά ασφαλείς είναι το περπάτημα, η κολύμβηση, το τρέξιμο και η αεροβική.
  • H άσκηση στην εγκυμοσύνη
    Πρέπει να κάνει γυμναστική η γυναίκα που είναι σε ενδιαφέρουσα; Σίγουρα πολλοί θα απαντούσαν αρνητικά σε αυτό το ερώτημα, όμως η έγκυος πρέπει αν κάνει ειδικές ασκήσεις γυμναστικής, που θα την βοηθήσουν να μην πάρει παραπάνω κιλά από αυτά που χρειάζεται ο οργανισμός της, αλλά και να γεννήσει πιο εύκολα!

6 συμβουλές  για τον περίπατο6 συμβουλές  για τον περίπατο

Μπορείτε να βγείτε έξω για λίγη ώρα - 30 λεπτά κατά τον καθηγητή Σωτήρη Τσιόδρα - να πάρετε λίγο καθαρό ​​αέρα, να απολαύσετε τον ήλιο και τα οφέλη του περπατήματος.

Οι καλύτερες ασκήσεις για σώμα έτοιμο για παραλίαΟι καλύτερες ασκήσεις για σώμα έτοιμο για παραλία

Αν θέλετε να ετοιμαστείτε για το καλοκαίρι, οι παρακάτω ασκήσεις είναι ό,τι χρειάζεστε!  

7 λόγοι για τους οποίους πρέπει να κάνετε βάρη7 λόγοι για τους οποίους πρέπει να κάνετε βάρη

Αν νομίζετε ότι η άσκηση με βάρη δεν θα σας προσφέρει κάτι, δείτε παρακάτω επτά καλούς λόγους για να την… ανακαλύψετε.

Πόνος στους μυς: Τι είναι το ΚΕΜΑ και τι μπορείτε να κάνετεΠόνος στους μυς: Τι είναι το ΚΕΜΑ και τι μπορείτε να κάνετε

Συνήθως αρχίζει μια ή δυο ημέρες μετά από την άσκηση και όχι την ώρα που κάποιος ασκείται.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Για όσους πιστεύουν πως δεν υπάρχει κορωνοϊός...Για όσους πιστεύουν πως δεν υπάρχει κορωνοϊός...

Ο SARS - COV 2 σάρωσε την Ευρώπη, με αξιοσημείωτη αύξηση της αναμενόμενης θνησιμότητας, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του δικτύου "EuroMOMO".... Περισσότερα »

Βρέθηκε η έδρα του στρες στον εγκέφαλο Βρέθηκε η έδρα του στρες στον εγκέφαλο

Η ανακάλυψη των ερευνητών του Yale ενδέχεται να οδηγήσει στην αντιμετώπιση της άβολης αίσθησης φόβου και άγχους.... Περισσότερα »

5 μύθοι για το κάπνισμα5 μύθοι για το κάπνισμα

Τι αναφέρουν σε άρθρο τους δύο καθηγητές της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.... Περισσότερα »

Κορωνοϊός: 5 νέα κρούσματα, κανένας θάνατος Κορωνοϊός: 5 νέα κρούσματα, κανένας θάνατος

105 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ και 16 εξακολουθούν να νοσηλεύονται διασωληνωμένοι.... Περισσότερα »

Οι τέσσερις βασικοί πυλώνες για την απώλεια βάρουςVideo - Οι τέσσερις βασικοί πυλώνες για την απώλεια βάρους

Καθώς βαδίζουμε προς την κανονικότητα, αναλογιζόμαστε το βάρος μας και αναζητούμε την ιδανική δίαιτα. "Επιτυχημένη δίαιτα είναι αυτή που θα σε κάνει να την ακολουθήσεις". Το πιο σημαντικό δεν είναι ... Δείτε το video

Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

quarantine_coronavirus
Πώς βιώνετε την καραντίνα λόγω κοροναϊού;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
© iatronet.gr 1999-2020  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης
close

Ακολουθήστε το κανάλι μας στο YouTube