Αρχική

Άσκηση

Πώς θα τρέξετε χωρίς προβλήματα στο Μαραθώνιο

- Μπορώ να τρέξω Μαραθώνιο αν δεν έχω προπονηθεί επαρκώς; - Να τρέξω αν πριν είχα κάποιους πόνους ή ενοχλήσεις; - Τι γίνεται αν νιώσω κάποια ενόχληση ή πόνο για πρώτη φορά κατά τη ... Δείτε το video

Προβολή

'Ασκηση: Εναλλακτικές επιλογές για όσους δεν αγαπούν το γυμναστήριο'Ασκηση: Εναλλακτικές επιλογές για όσους δεν αγαπούν το γυμναστήριο

Η καλή προπόνηση δεν προϋποθέτει απαραίτητα την παρουσία σας στο γυμναστήριο. Τι άλλο μπορείτε να κάνετε.

Εύκολες ασκήσεις για να κάνετε με το μωρό σαςΕύκολες ασκήσεις για να κάνετε με το μωρό σας

Το… multitasking του γονιού: Αν δεν έχετε χρόνο για γυμναστική, συνδυάστε τον χρόνο με το μωρό σας με αυτές τις εύκολες ασκήσεις.

Συμβουλές για να ασκούμαστε πιο τακτκάΣυμβουλές για να ασκούμαστε πιο τακτκά

Αν χρειάζεστε περισσότερη γυμναστική μέσα στην ημέρα σας, έχουμε μερικές ιδέες που θα σας βοηθήσουν…

Πώς ωφελεί ο χορός τη σωματική και ψυχική υγείαΠώς ωφελεί ο χορός τη σωματική και ψυχική υγεία

Η κίνηση του σώματος στον ρυθμό της μουσικής μπορεί να αλλάξει εντελώς τη ζωή σας.

Τι να φάω πριν την άσκηση;Τι να φάω πριν την άσκηση;

Υπάρχουν πολλά οφέλη από τη σωστή διατροφή πριν την άσκηση.

  • Σνακ για πριν και μετά το γυμναστήριο
    Mεγάλο ρόλο παίζουν τα σνακ που θα καταναλώσουμε τόσο πριν την άσκηση για ενέργεια και αντοχή, όσο και μετά, για αποκατάσταση.
  • Μαγνήσιο, γλυκοζαμίνη και σωματική άσκηση
    Λόγω της ενεργειακής δαπάνης που καταναλώνεται κατά τη διάρκεια της άσκησης, ο ανθρώπινος οργανισμός χρειάζεται άμεση αναπλήρωση των θρεπτικών συστατικών που κατανάλωσε.
  • Τα οφέλη της κρεατίνης
    Σε αντίθεση με τα συμπληρώματα που επηρεάζουν μόνο τους προχωρημένους αθλητές, η κρεατίνη σας ωφελεί ανεξάρτητα από το επίπεδο φυσικής κατάστασης.

Ζέσταμα ή διατάσεις; Διατάσεις ή ζέσταμα;Ζέσταμα ή διατάσεις; Διατάσεις ή ζέσταμα;

Το ζέσταμα, κατ’ αρχήν, δεν είναι συνώνυμο με τις διατάσεις, ούτε οι διατάσεις είναι ζέσταμα. Πώς μπορούμε λοιπόν να προετοιμαστούμε αποτελεσματικά για την άσκησή μας;

  • 'Πιάσιμο' μετά την άσκηση: Πώς αντιμετωπίζεται
    Δεν μπορούμε να καταπολεμήσουμε το πιάσιμο μετά την άσκηση, όταν εμφανιστεί. Μπορούμε, ωστόσο, προσέχοντας κάποια σημεία να το μειώσουμε. Τι κάνουμε;
  • Ο ρόλος των μυϊκών διατάσεων
    Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι οι διατατικές ασκήσεις δεν αντικαθιστούν την προθέρμανση αλλά συνοδεύουν τις γενικές ασκήσεις, ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιούνται ως ασκήσεις ευλυγισίας.
  • Πώς χαλαρώνουμε μετά την άσκηση
    Μερικά ελαφρά τινάγματα χεριών και ποδιών ή λίγο χαλαρό τρέξιμο και αμέσως σπεύδουμε να αφήσουμε τον χώρο που γυμναζόμαστε καθώς ο χρόνος μας πιέζει!

Οι 3 καλύτερες ασκήσεις για την αρθρίτιδαΟι 3 καλύτερες ασκήσεις για την αρθρίτιδα

Αν αφιερωθείτε στη φιλοσοφία της γυμναστικής μπορείτε όχι μόνο να μειώσετε την εμφάνιση των συμπτωμάτων που προκαλούνται από την αρθρίτιδα αλλά και να βελτιώσετε τη γενική υγεία σας,

Πόση αερόβια άσκηση είναι καλή για την καρδιά;Πόση αερόβια άσκηση είναι καλή για την καρδιά;

Τρέξιμο, ποδηλασία, κολύμβηση… Πώς θα κερδίσουμε τα τεράστια οφέλη που έχουν για την υγεία της καρδιάς μας.

Ασκήσεις για να κάνετε… από τον καναπέΑσκήσεις για να κάνετε… από τον καναπέ

Πλέον δεν υπάρχει δικαιολογία για να μην γυμνάζεστε, με αυτές τις πανεύκολες ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε… από τον καναπέ σας!

  • Σούπερ πρόγραμμα γυμναστικής σε 15 μόλις λεπτά
    Θέλετε να γυμναστείτε μέσα σε δεκαπέντε λεπτά, χωρίς να χρειαστεί να πάτε στο γυμναστήριο; Έχουμε το κατάλληλο πρόγραμμα!
  • Η κηπουρική κάνει καλό
    Η κηπουρική αποτελεί αγαπημένο χόμπι για χιλιάδες ανθρώπους. Όμως η φροντίδα των φυτών σε εσωτερικούς χώρους, βεράντες και κήπους έχει πολλά ακόμα να προσφέρει.
  • Εύκολη άσκηση στο σπίτι, σε 15 λεπτά
    Υπάρχουν μέρες που δεν προλαβαίνουμε να χωρέσουμε το γυμναστήριο στο πρόγραμμά μας. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε και να γυμναστούμε! Δείτε πώς.

Σημάδια ότι το κέντρο σας είναι αδύνατοΣημάδια ότι το κέντρο σας είναι αδύνατο

Το σώμα, μας προειδοποιεί όταν χρειάζεται άσκηση. Διαβάστε ποια είναι τα σημάδια

Νευρική Ανορεξία και το γονίδιο TBX19Νευρική Ανορεξία και το γονίδιο TBX19

Η εκδήλωση της νευρικής ανορεξίας στους άντρες είναι πιο σπάνια, περίπου 1 περιστατικό άντρα για κάθε 10 γυναίκες.

  • Παιχνίδια στη θάλασσα και αδυνάτισμα
    Οι ασκήσεις στην παραλία βοηθούν στο κάψιμο θερμίδων και στην απώλεια περιττών κιλών. Παιχνίδια για να χάσουμε βάρος.
  • Κολύμπι: Ποια είναι τα οφέλη του στην υγεία
    Ίσως η καλύτερη αερόβια γυμναστική που βελτιώνει την ευλυγισία, καίει θερμίδες και κάνει καλό σε διάφορες παθήσεις. Για ποιους λόγους πρέπει να αρχίσετε κολύμβηση άμεσα!
  • Επτά πολύτιμες συμβουλές για όσους ασκούνται
    Ξεκινήσατε μόλις την – οποιουδήποτε είδους – γυμναστική και ψάχνετε μερικές βασικές και χρήσιμες συμβουλές για τις πρώτες σας προπονήσεις; Δείτε παρακάτω επτά πράγματα που θα πρέπει να έχετε κατά νου για καλύτερα και ασφαλή αποτελέσματα.

Τι να περιμένετε από το πρώτο σας μάθημα yogaΤι να περιμένετε από το πρώτο σας μάθημα yoga

Όποια και αν είναι η γιόγκα που θα δοκιμάσετε για πρώτη φορά, εδώ είναι ορισμένα σημαντικά πράγματα που πρέπει να περιμένετε:

Κίνδυνοι από την κακή στάση σώματοςΚίνδυνοι από την κακή στάση σώματος

Λανθασμένη στάση μπορεί να έχει διαρκείς επιπτώσεις στο σώμα και στην υγεία σας.

  • H φυσική δραστηριότητα κατά την εγκυμοσύνη
    Η φυσική δραστηριότητα κατά τη φάση της εγκυμοσύνης έχει πολλά οφέλη για τη μέλλουσα μητέρα και το μωρό και πρέπει να ξεκινά πολύ νωρίς.
  • Άσκηση και εγκυμοσύνη
    Οι γυναίκες που δεν έχουν επιπλοκές κατά την κύηση, μπορούν να εκτελούν τακτική μέτριας έντασης άσκηση, ανάλογα με τις οδηγίες του γυναικολόγου. Δραστηριότητες που θεωρούνται γενικά ασφαλείς είναι το περπάτημα, η κολύμβηση, το τρέξιμο και η αεροβική.
  • H άσκηση στην εγκυμοσύνη
    Πρέπει να κάνει γυμναστική η γυναίκα που είναι σε ενδιαφέρουσα; Σίγουρα πολλοί θα απαντούσαν αρνητικά σε αυτό το ερώτημα, όμως η έγκυος πρέπει αν κάνει ειδικές ασκήσεις γυμναστικής, που θα την βοηθήσουν να μην πάρει παραπάνω κιλά από αυτά που χρειάζεται ο οργανισμός της, αλλά και να γεννήσει πιο εύκολα!

Σύνδρομα υπέρχρησης των αθλητών δρόμουΣύνδρομα υπέρχρησης των αθλητών δρόμου

Η αιτιοπαθογένεια των συνδρόμων υπέρχρησης είναι τριπλή. Πού οφείλεται;

Οι καλύτερες ασκήσεις για σώμα έτοιμο για παραλίαΟι καλύτερες ασκήσεις για σώμα έτοιμο για παραλία

Αν θέλετε να ετοιμαστείτε για το καλοκαίρι, οι παρακάτω ασκήσεις είναι ό,τι χρειάζεστε!  

7 λόγοι για τους οποίους πρέπει να κάνετε βάρη7 λόγοι για τους οποίους πρέπει να κάνετε βάρη

Αν νομίζετε ότι η άσκηση με βάρη δεν θα σας προσφέρει κάτι, δείτε παρακάτω επτά καλούς λόγους για να την… ανακαλύψετε.

Πόνος στους μυς: Τι είναι το ΚΕΜΑ και τι μπορείτε να κάνετεΠόνος στους μυς: Τι είναι το ΚΕΜΑ και τι μπορείτε να κάνετε

Συνήθως αρχίζει μια ή δυο ημέρες μετά από την άσκηση και όχι την ώρα που κάποιος ασκείται.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Μπορώ να καταλάβω αν έχω γρίπη ή ίωση;Μπορώ να καταλάβω αν έχω γρίπη ή ίωση;

Οι ασθενείς συχνά ρωτούν: Μπορώ μόνος μου να καταλάβω εάν πάσχω από γρίπη ή απλή ίωση του αναπνευστικού συστήματος;... Περισσότερα »

Καλές και κακές τροφές για τον υπερθυρεοειδισμόΚαλές και κακές τροφές για τον υπερθυρεοειδισμό

Πώς επηρεάζει η διατροφή τον υπερθυρεοειδισμό; Ποια τρόφιμα είναι καλόα να τρώτε και ποια να αποφεύγετε.... Περισσότερα »

Tips για ομαλή επιστροφή στη δουλειά μετά από αποβολήTips για ομαλή επιστροφή στη δουλειά μετά από αποβολή

Η επικοινωνία με τον γιατρό σας και τον εργοδότη σας είναι βασικά στοιχεία για να προσαρμοστείτε ομαλά.... Περισσότερα »

Προβλήματα υγείας που προκαλούνται από ανεπάρκεια σεληνίουΠροβλήματα υγείας που προκαλούνται από ανεπάρκεια σεληνίου

Ποια είναι τα αρχικά συμπτώματα της έλλειψης αυτής της θρεπτικής ουσίας και ποιες ομάδες κινδυνεύουν από ανεπάρκεια.... Περισσότερα »

LIVE μετάδοση Λαπαροσκοπικής κολεκτομήςVideo - LIVE μετάδοση Λαπαροσκοπικής κολεκτομής

Στο πλαίσιο του 4ου κύκλου σεμιναρίων Λαπαροσκοπικών Κολεκτομών μεταδίδεται ζωντανά χειρουργική επέμβαση Λαπαροσκοπικής κολεκτομής από την αίθουσα χειρουργείου του Δ.Θ.Κ.Α. Υγεία 13:00 - 17:00. Η ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

empeiria_iatrikou_lathous
Είχατε ποτέ εμπειρία ιατρικού λάθους ή ιατρικής αμέλειας;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Αν ποτέ χωρίσετε, πριν κάνετε σεξ, έχετε στην ακρη του μυαλού σας τις προσωπικές μαρτυρίες αυτών των 4 διαζευγμένων γυναικών.
Υπάρχουν περιπτώσεις αδερφικής κόντρας που εμπίπτουν στην κατηγορία του bullying, αλλά σπανίως αναφέρονται ως τέτοιες και έχουν δυσάρεστα αποτελέσματα για το θύμα.
Είναι μερικές γυναίκες που είναι λαμπερές και αγέραστες λες και είναι 30 χρονών! Ποιο είναι το μυστικό τους;
© iatronet.gr 1999-2019  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης
close

Ακολουθήστε το κανάλι μας στο YouTube