Αρχική

Άσκηση

Προβολή

Συμβουλές για πιο αποτελεσματική άσκησηΣυμβουλές για πιο αποτελεσματική άσκηση

Μικρές συμβουλές για πριν και μετά τη γυμναστική, ώστε να ασκούμαστε πιο αποτελεσματικά και να είμαστε πιο υγιείς.

  • Πώς η άσκηση αλλάζει το σώμα μας
    Δεν είναι μόνο οι μύες και η πιο επίπεδη κοιλιά. Η γυμναστική αλλάζει το σώμα μας και το κάνει πιο δυνατό από μέσα προς τα έξω.
  • Σημάδια ότι ασκείστε υπερβολικά
    Η "κατάχρηση" οποιασδήποτε καλής συνήθειας μπορεί να φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα. Το ίδιο συμβαίνει και με την άσκηση.
  • Ασκήσεις για γυναίκες μετά τα 50
    Ένα καλά σχεδιασμένο πρόγραμμα άσκησης μπορεί να έχει μακρά επίδραση στην υγεία, τη φυσική κατάσταση και τη γενική ευεξία καθώς μεγαλώνετε.

Αυτισμός και Pilates στα παιδιάΑυτισμός και Pilates στα παιδιά

Έρευνες έχουν δείξει ότι 20 λεπτά έντονης άσκησης μπορούν να μειώσουν την στερεότυπη συμπεριφορά, την υπερκινητικότητα και τυχόν επιθετικότητα.

Συμβουλές για να ασκούμαστε πιο τακτκάΣυμβουλές για να ασκούμαστε πιο τακτκά

Αν χρειάζεστε περισσότερη γυμναστική μέσα στην ημέρα σας, έχουμε μερικές ιδέες που θα σας βοηθήσουν…

Πώς ωφελεί ο χορός τη σωματική και ψυχική υγείαΠώς ωφελεί ο χορός τη σωματική και ψυχική υγεία

Η κίνηση του σώματος στον ρυθμό της μουσικής μπορεί να αλλάξει εντελώς τη ζωή σας.

Τι να φάω πριν την άσκηση;Τι να φάω πριν την άσκηση;

Υπάρχουν πολλά οφέλη από τη σωστή διατροφή πριν την άσκηση.

  • Σνακ για πριν και μετά το γυμναστήριο
    Mεγάλο ρόλο παίζουν τα σνακ που θα καταναλώσουμε τόσο πριν την άσκηση για ενέργεια και αντοχή, όσο και μετά, για αποκατάσταση.
  • Μαγνήσιο, γλυκοζαμίνη και σωματική άσκηση
    Λόγω της ενεργειακής δαπάνης που καταναλώνεται κατά τη διάρκεια της άσκησης, ο ανθρώπινος οργανισμός χρειάζεται άμεση αναπλήρωση των θρεπτικών συστατικών που κατανάλωσε.
  • Τα οφέλη της κρεατίνης
    Σε αντίθεση με τα συμπληρώματα που επηρεάζουν μόνο τους προχωρημένους αθλητές, η κρεατίνη σας ωφελεί ανεξάρτητα από το επίπεδο φυσικής κατάστασης.

Ζέσταμα ή διατάσεις; Διατάσεις ή ζέσταμα;Ζέσταμα ή διατάσεις; Διατάσεις ή ζέσταμα;

Το ζέσταμα, κατ’ αρχήν, δεν είναι συνώνυμο με τις διατάσεις, ούτε οι διατάσεις είναι ζέσταμα. Πώς μπορούμε λοιπόν να προετοιμαστούμε αποτελεσματικά για την άσκησή μας;

  • 'Πιάσιμο' μετά την άσκηση: Πώς αντιμετωπίζεται
    Δεν μπορούμε να καταπολεμήσουμε το πιάσιμο μετά την άσκηση, όταν εμφανιστεί. Μπορούμε, ωστόσο, προσέχοντας κάποια σημεία να το μειώσουμε. Τι κάνουμε;
  • Ο ρόλος των μυϊκών διατάσεων
    Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι οι διατατικές ασκήσεις δεν αντικαθιστούν την προθέρμανση αλλά συνοδεύουν τις γενικές ασκήσεις, ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιούνται ως ασκήσεις ευλυγισίας.
  • Πώς χαλαρώνουμε μετά την άσκηση
    Μερικά ελαφρά τινάγματα χεριών και ποδιών ή λίγο χαλαρό τρέξιμο και αμέσως σπεύδουμε να αφήσουμε τον χώρο που γυμναζόμαστε καθώς ο χρόνος μας πιέζει!

Εύκολες ασκήσεις στο σπίτι για όσους πάσχουν από ινομυαλγίαΕύκολες ασκήσεις στο σπίτι για όσους πάσχουν από ινομυαλγία

H άσκηση μπορεί να ανακουφίσει τον πόνο της ινομυαλγίας. Ποια είναι η κατάλληλη.

Πώς θα αποκτήσετε σμιλεμένους κοιλιακούςΠώς θα αποκτήσετε σμιλεμένους κοιλιακούς

Συμβουλές άσκησης και διατροφής που θα βοηθήσουν το στόχο σας.

Πώς δεν θα παρατήσω τη γυμναστική στο σπίτιΠώς δεν θα παρατήσω τη γυμναστική στο σπίτι

Είναι σημαντικό να κάνετε σωματικές δραστηριότητες που απολαμβάνετε, αντί να αισθάνεστε ότι η γυμναστική είναι καταναγκαστικό έργο.

Σημάδια ότι το κέντρο σας είναι αδύνατοΣημάδια ότι το κέντρο σας είναι αδύνατο

Το σώμα, μας προειδοποιεί όταν χρειάζεται άσκηση. Διαβάστε ποια είναι τα σημάδια

Νευρική Ανορεξία και το γονίδιο TBX19Νευρική Ανορεξία και το γονίδιο TBX19

Η εκδήλωση της νευρικής ανορεξίας στους άντρες είναι πιο σπάνια, περίπου 1 περιστατικό άντρα για κάθε 10 γυναίκες.

  • Παιχνίδια στη θάλασσα και αδυνάτισμα
    Οι ασκήσεις στην παραλία βοηθούν στο κάψιμο θερμίδων και στην απώλεια περιττών κιλών. Παιχνίδια για να χάσουμε βάρος.
  • Κολύμπι: Ποια είναι τα οφέλη του στην υγεία
    Ίσως η καλύτερη αερόβια γυμναστική που βελτιώνει την ευλυγισία, καίει θερμίδες και κάνει καλό σε διάφορες παθήσεις. Για ποιους λόγους πρέπει να αρχίσετε κολύμβηση άμεσα!
  • Επτά πολύτιμες συμβουλές για όσους ασκούνται
    Ξεκινήσατε μόλις την – οποιουδήποτε είδους – γυμναστική και ψάχνετε μερικές βασικές και χρήσιμες συμβουλές για τις πρώτες σας προπονήσεις; Δείτε παρακάτω επτά πράγματα που θα πρέπει να έχετε κατά νου για καλύτερα και ασφαλή αποτελέσματα.

Πως η γιόγκα ωφελεί την καρδιάΠως η γιόγκα ωφελεί την καρδιά

Η γιόγκα είναι ένας ολιστικός τρόπος ζωής που προάγει τη σωματική, διανοητική, συναισθηματική και πνευματική ευημερία

Κίνδυνοι από την κακή στάση σώματοςΚίνδυνοι από την κακή στάση σώματος

Λανθασμένη στάση μπορεί να έχει διαρκείς επιπτώσεις στο σώμα και στην υγεία σας.

  • H φυσική δραστηριότητα κατά την εγκυμοσύνη
    Η φυσική δραστηριότητα κατά τη φάση της εγκυμοσύνης έχει πολλά οφέλη για τη μέλλουσα μητέρα και το μωρό και πρέπει να ξεκινά πολύ νωρίς.
  • Άσκηση και εγκυμοσύνη
    Οι γυναίκες που δεν έχουν επιπλοκές κατά την κύηση, μπορούν να εκτελούν τακτική μέτριας έντασης άσκηση, ανάλογα με τις οδηγίες του γυναικολόγου. Δραστηριότητες που θεωρούνται γενικά ασφαλείς είναι το περπάτημα, η κολύμβηση, το τρέξιμο και η αεροβική.
  • H άσκηση στην εγκυμοσύνη
    Πρέπει να κάνει γυμναστική η γυναίκα που είναι σε ενδιαφέρουσα; Σίγουρα πολλοί θα απαντούσαν αρνητικά σε αυτό το ερώτημα, όμως η έγκυος πρέπει αν κάνει ειδικές ασκήσεις γυμναστικής, που θα την βοηθήσουν να μην πάρει παραπάνω κιλά από αυτά που χρειάζεται ο οργανισμός της, αλλά και να γεννήσει πιο εύκολα!

6 συμβουλές  για τον περίπατο6 συμβουλές  για τον περίπατο

Μπορείτε να βγείτε έξω για λίγη ώρα - 30 λεπτά κατά τον καθηγητή Σωτήρη Τσιόδρα - να πάρετε λίγο καθαρό ​​αέρα, να απολαύσετε τον ήλιο και τα οφέλη του περπατήματος.

Οι καλύτερες ασκήσεις για σώμα έτοιμο για παραλίαΟι καλύτερες ασκήσεις για σώμα έτοιμο για παραλία

Αν θέλετε να ετοιμαστείτε για το καλοκαίρι, οι παρακάτω ασκήσεις είναι ό,τι χρειάζεστε!  

7 λόγοι για τους οποίους πρέπει να κάνετε βάρη7 λόγοι για τους οποίους πρέπει να κάνετε βάρη

Αν νομίζετε ότι η άσκηση με βάρη δεν θα σας προσφέρει κάτι, δείτε παρακάτω επτά καλούς λόγους για να την… ανακαλύψετε.

Τα λάθη που κάνετε στις διατάσεις Τα λάθη που κάνετε στις διατάσεις

Οι διατάσεις είναι βασικό συστατικό κάθε προπόνησης. Για την ακρίβεια, καμία προπόνηση δεν μπορεί να σας δώσει αποτελέσματα αν δεν "τεντώσετε" το σώμα.

Menu

Σύνδεσμοι διαφημιζομένων

Σήμερα στο iatronet.gr

Ελληνική μελέτη, με συμμετοχή Τσιόδρα: Πόσο διαρκεί η ανοσμία σε ασθενείς με CoViD-19Ελληνική μελέτη, με συμμετοχή Τσιόδρα: Πόσο διαρκεί η ανοσμία σε ασθενείς με CoViD-19

Συμμετείχαν 79 ασθενείς με ήπια έως μέτρια νόσο. Πώς αξιολογήθηκε η όσφρηση και η γεύση.... Περισσότερα »

Καφές και πράσινο τσάι ενδεχομένως προσθέτουν χρόνια σε ανθρώπους με διαβήτη τύπου 2Καφές και πράσινο τσάι ενδεχομένως προσθέτουν χρόνια σε ανθρώπους με διαβήτη τύπου 2

Τι έδειξε μελέτη σε 5.000 Ιάπωες, με μέση ηλικία τα 66 έτη και διαβήτη τύπου 2.... Περισσότερα »

Χαρδαλιάς: Εξαιρέσεις σε "μάσκα παντού" - κυκλοφορίαΧαρδαλιάς: Εξαιρέσεις σε "μάσκα παντού" - κυκλοφορία

Τι ισχύει στα σχολεία και στην κυκλοφορία με αυτοκίνητο.... Περισσότερα »

Παράγοντες που συντηρούν το  πρόβλημα της ερωτικής επιθυμίας  στα ζευγάριαΠαράγοντες που συντηρούν το  πρόβλημα της ερωτικής επιθυμίας  στα ζευγάρια

Tο πιο συχνό πρόβλημα μετά από χρόνια συμβίωσης είναι η διαφορά στην ερωτική επιθυμία του ζευγαριού που οδηγεί σε ερωτική δυσπραγία.... Περισσότερα »

Νέα θεραπευτικά δεδομένα στην πολλαπλή σκλήρυνσηVideo - Νέα θεραπευτικά δεδομένα στην πολλαπλή σκλήρυνση

Η Μαρία Αναγνωστούλη Επίκουρη Καθηγήτρια Νευρολογίας, Υπεύθυνη Ερευνητικού Εργαστηρίου Ανοσογενετικής, 1ης Παν/κής Νευρολογικής Κλινικής, ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο επισημαίνει ότι σήμερα οι ειδικοί ... Δείτε το video

Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

worried_about_2020
Τι από τα παρακάτω σάς ανησυχεί περισσότερο;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
© iatronet.gr 1999-2020  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης
close

Ακολουθήστε το κανάλι μας στο YouTube