Αρχική

Άσκηση

Ημερίδα iatronet.gr για την Πολλαπλή σκλήρυνση

Το iatronet.gr πραγματοποίησε στις 21 Νοεμβρίου 2020 διαδικτυακά ημερίδα για την Πολλαπλή Σκλήρυνση (Σκλήρυνση κατά Πλάκας).Στην ημερίδα, την οποία παρακολούθησαν εκατοντάδες συμμετέχοντες, ... Δείτε το video

Προβολή

Σχοινάκι vs τρέξιμο: Ποιο είναι καλύτερο;Σχοινάκι vs τρέξιμο: Ποιο είναι καλύτερο;

Βάζουμε στη ζυγαριά δύο από τις πιο αποτελεσματικές μορφές αερόβιας άσκησης, για να διαλέξετε αυτή που σας ταιριάζει καλύτερα.

Αυτισμός και Pilates στα παιδιάΑυτισμός και Pilates στα παιδιά

Έρευνες έχουν δείξει ότι 20 λεπτά έντονης άσκησης μπορούν να μειώσουν την στερεότυπη συμπεριφορά, την υπερκινητικότητα και τυχόν επιθετικότητα.

Συμβουλές για να ασκούμαστε πιο τακτκάΣυμβουλές για να ασκούμαστε πιο τακτκά

Αν χρειάζεστε περισσότερη γυμναστική μέσα στην ημέρα σας, έχουμε μερικές ιδέες που θα σας βοηθήσουν…

Πώς ωφελεί ο χορός τη σωματική και ψυχική υγείαΠώς ωφελεί ο χορός τη σωματική και ψυχική υγεία

Η κίνηση του σώματος στον ρυθμό της μουσικής μπορεί να αλλάξει εντελώς τη ζωή σας.

Τι να φάω πριν την άσκηση;Τι να φάω πριν την άσκηση;

Υπάρχουν πολλά οφέλη από τη σωστή διατροφή πριν την άσκηση.

  • Σνακ για πριν και μετά το γυμναστήριο
    Mεγάλο ρόλο παίζουν τα σνακ που θα καταναλώσουμε τόσο πριν την άσκηση για ενέργεια και αντοχή, όσο και μετά, για αποκατάσταση.
  • Μαγνήσιο, γλυκοζαμίνη και σωματική άσκηση
    Λόγω της ενεργειακής δαπάνης που καταναλώνεται κατά τη διάρκεια της άσκησης, ο ανθρώπινος οργανισμός χρειάζεται άμεση αναπλήρωση των θρεπτικών συστατικών που κατανάλωσε.
  • Τα οφέλη της κρεατίνης
    Σε αντίθεση με τα συμπληρώματα που επηρεάζουν μόνο τους προχωρημένους αθλητές, η κρεατίνη σας ωφελεί ανεξάρτητα από το επίπεδο φυσικής κατάστασης.

Ζέσταμα ή διατάσεις; Διατάσεις ή ζέσταμα;Ζέσταμα ή διατάσεις; Διατάσεις ή ζέσταμα;

Το ζέσταμα, κατ’ αρχήν, δεν είναι συνώνυμο με τις διατάσεις, ούτε οι διατάσεις είναι ζέσταμα. Πώς μπορούμε λοιπόν να προετοιμαστούμε αποτελεσματικά για την άσκησή μας;

  • 'Πιάσιμο' μετά την άσκηση: Πώς αντιμετωπίζεται
    Δεν μπορούμε να καταπολεμήσουμε το πιάσιμο μετά την άσκηση, όταν εμφανιστεί. Μπορούμε, ωστόσο, προσέχοντας κάποια σημεία να το μειώσουμε. Τι κάνουμε;
  • Ο ρόλος των μυϊκών διατάσεων
    Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι οι διατατικές ασκήσεις δεν αντικαθιστούν την προθέρμανση αλλά συνοδεύουν τις γενικές ασκήσεις, ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιούνται ως ασκήσεις ευλυγισίας.
  • Πώς χαλαρώνουμε μετά την άσκηση
    Μερικά ελαφρά τινάγματα χεριών και ποδιών ή λίγο χαλαρό τρέξιμο και αμέσως σπεύδουμε να αφήσουμε τον χώρο που γυμναζόμαστε καθώς ο χρόνος μας πιέζει!

Εύκολες ασκήσεις στο σπίτι για όσους πάσχουν από ινομυαλγίαΕύκολες ασκήσεις στο σπίτι για όσους πάσχουν από ινομυαλγία

H άσκηση μπορεί να ανακουφίσει τον πόνο της ινομυαλγίας. Ποια είναι η κατάλληλη.

Πώς θα αποκτήσετε σμιλεμένους κοιλιακούςΠώς θα αποκτήσετε σμιλεμένους κοιλιακούς

Συμβουλές άσκησης και διατροφής που θα βοηθήσουν το στόχο σας.

Άσκηση: Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημαΆσκηση: Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

Το ότι είμαστε καθηλωμένοι στο σπίτι δεν σημαίνει ότι πρέπει να παραμελήσουμε την γυμναστική, ειδικά αν είμαστε προχωρημένης ηλικίας.

Σημάδια ότι το κέντρο σας είναι αδύνατοΣημάδια ότι το κέντρο σας είναι αδύνατο

Το σώμα, μας προειδοποιεί όταν χρειάζεται άσκηση. Διαβάστε ποια είναι τα σημάδια

Νευρική Ανορεξία και το γονίδιο TBX19Νευρική Ανορεξία και το γονίδιο TBX19

Η εκδήλωση της νευρικής ανορεξίας στους άντρες είναι πιο σπάνια, περίπου 1 περιστατικό άντρα για κάθε 10 γυναίκες.

  • Παιχνίδια στη θάλασσα και αδυνάτισμα
    Οι ασκήσεις στην παραλία βοηθούν στο κάψιμο θερμίδων και στην απώλεια περιττών κιλών. Παιχνίδια για να χάσουμε βάρος.
  • Κολύμπι: Ποια είναι τα οφέλη του στην υγεία
    Ίσως η καλύτερη αερόβια γυμναστική που βελτιώνει την ευλυγισία, καίει θερμίδες και κάνει καλό σε διάφορες παθήσεις. Για ποιους λόγους πρέπει να αρχίσετε κολύμβηση άμεσα!
  • Επτά πολύτιμες συμβουλές για όσους ασκούνται
    Ξεκινήσατε μόλις την – οποιουδήποτε είδους – γυμναστική και ψάχνετε μερικές βασικές και χρήσιμες συμβουλές για τις πρώτες σας προπονήσεις; Δείτε παρακάτω επτά πράγματα που θα πρέπει να έχετε κατά νου για καλύτερα και ασφαλή αποτελέσματα.

Πώς η γιόγκα ωφελεί την καρδιάΠώς η γιόγκα ωφελεί την καρδιά

Η γιόγκα είναι ένας ολιστικός τρόπος ζωής που προάγει τη σωματική, διανοητική, συναισθηματική και πνευματική ευημερία

Κίνδυνοι από την κακή στάση σώματοςΚίνδυνοι από την κακή στάση σώματος

Λανθασμένη στάση μπορεί να έχει διαρκείς επιπτώσεις στο σώμα και στην υγεία σας.

  • H φυσική δραστηριότητα κατά την εγκυμοσύνη
    Η φυσική δραστηριότητα κατά τη φάση της εγκυμοσύνης έχει πολλά οφέλη για τη μέλλουσα μητέρα και το μωρό και πρέπει να ξεκινά πολύ νωρίς.
  • Άσκηση και εγκυμοσύνη
    Οι γυναίκες που δεν έχουν επιπλοκές κατά την κύηση, μπορούν να εκτελούν τακτική μέτριας έντασης άσκηση, ανάλογα με τις οδηγίες του γυναικολόγου. Δραστηριότητες που θεωρούνται γενικά ασφαλείς είναι το περπάτημα, η κολύμβηση, το τρέξιμο και η αεροβική.
  • H άσκηση στην εγκυμοσύνη
    Πρέπει να κάνει γυμναστική η γυναίκα που είναι σε ενδιαφέρουσα; Σίγουρα πολλοί θα απαντούσαν αρνητικά σε αυτό το ερώτημα, όμως η έγκυος πρέπει αν κάνει ειδικές ασκήσεις γυμναστικής, που θα την βοηθήσουν να μην πάρει παραπάνω κιλά από αυτά που χρειάζεται ο οργανισμός της, αλλά και να γεννήσει πιο εύκολα!

6 συμβουλές  για τον περίπατο6 συμβουλές  για τον περίπατο

Μπορείτε να βγείτε έξω για λίγη ώρα - 30 λεπτά κατά τον καθηγητή Σωτήρη Τσιόδρα - να πάρετε λίγο καθαρό ​​αέρα, να απολαύσετε τον ήλιο και τα οφέλη του περπατήματος.

Οι καλύτερες ασκήσεις για σώμα έτοιμο για παραλίαΟι καλύτερες ασκήσεις για σώμα έτοιμο για παραλία

Αν θέλετε να ετοιμαστείτε για το καλοκαίρι, οι παρακάτω ασκήσεις είναι ό,τι χρειάζεστε!  

7 λόγοι για τους οποίους πρέπει να κάνετε βάρη7 λόγοι για τους οποίους πρέπει να κάνετε βάρη

Αν νομίζετε ότι η άσκηση με βάρη δεν θα σας προσφέρει κάτι, δείτε παρακάτω επτά καλούς λόγους για να την… ανακαλύψετε.

Τα λάθη που κάνετε στις διατάσεις Τα λάθη που κάνετε στις διατάσεις

Οι διατάσεις είναι βασικό συστατικό κάθε προπόνησης. Για την ακρίβεια, καμία προπόνηση δεν μπορεί να σας δώσει αποτελέσματα αν δεν "τεντώσετε" το σώμα.

Menu

Σύνδεσμοι διαφημιζομένων

Σήμερα στο iatronet.gr

842 νέες λοιμώξεις από κορωνοϊό - 21 ακόμη θάνατοι842 νέες λοιμώξεις από κορωνοϊό - 21 ακόμη θάνατοι

Από τα κρούσματα που ανακοινώθηκαν σήμερα από τον ΕΟΔΥ, τα 427 αφορούν την Αττική και τα 65 τη Θεσσαλονίκη.... Περισσότερα »

Προς διεθνή πόλεμο για τα εμβόλια κατά της CoViD-19Προς διεθνή πόλεμο για τα εμβόλια κατά της CoViD-19

Η παραγωγή στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι εξαγωγές στο Ηνωμένο Βασίλειο και οι προκαταβολές που έχουν καταβληθεί σε εταιρείες.... Περισσότερα »

Ποιοι δεν πρέπει να λαμβάνουν κολχικίνηΠοιοι δεν πρέπει να λαμβάνουν κολχικίνη

Οι αντενδείξεις του φαρμάκου, όπως περιγράφονται στο θεραπευτικό πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Ποια άλλα φάρμακα προτείνεται να χρησιμοποιούνται κατά της CoViD-19.... Περισσότερα »

Καινοτομίες στην επέμβαση καρδιάς “Bypass”Καινοτομίες στην επέμβαση καρδιάς “Bypass”

Με τη συλλογή δεδομένων από πολλαπλές μελέτες για την καλύτερη μετεγχειρητική διαχείριση του ασθενούς, έχουν δημιουργηθεί πρωτόκολλα για την ταχεία και ... Περισσότερα »

Απολογισμός του 4ου Pharma Transformation – Covid-19 Deep diveVideo - Απολογισμός του 4ου Pharma Transformation – Covid-19 Deep dive

Σε μία κρίσιμη συγκυρία και εν μέσω της σοβαρής κρίσης Δημόσιας Υγείας που βιώνει η χώρα και ο πλανήτης, το Iatronet.gr διοργάνωσε – για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά – τo Συνέδριο Pharma Transformation. Κατά ... Δείτε το video

Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

covid19_shot
Θα κάνετε το εμβόλιο κατά της Covid19;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
© iatronet.gr 1999-2021  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης
close

Ακολουθήστε το κανάλι μας στο YouTube