Διατροφή

Φίλτρα άρθρων

Τρίτη, 08 Μαρτίου 2022

Πώς θα φροντίσεις τη μνήμη σου; Πρακτικές συμβουλές για την καθημερινότητα!

Πώς η διατροφή μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση της μνήμης.

Τρίτη, 01 Μαρτίου 2022

10 σνακ με τους σωστούς υδατάνθρακες

Δεν πρέπει να κόψουμε τους υδατάνθρακες από τη διατροφή μας. Αντ' αυτού, επιλέγουμε τροφές που μάς προσφέρουν τους σωστούς υδατάνθρακες.

Παρασκευή, 25 Φεβρουαρίου 2022

Ω3 λιπαρά: Πού ωφελούν και από πού τα λαμβάνουμε

Μιλάμε συχνά για τα λιπαρά οξέα ω3 και τα οφέλη τους. Όσα πρέπει να γνωρίζετε.

Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2022

Σνακ πριν τον ύπνο: Γιατί είναι κακή ιδέα;

Το να τρώμε χωρίς δεύτερη σκέψη ανθυγιεινά σνακ πριν τον ύπνο είναι συνήθως μονόδρομος για περιττά κιλά. Ας δούμε γιατί, πώς και τι μπορούμε να κάνουμε.

Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2022

10 απλές αλλαγές για πετυχημένο αδυνάτισμα

Το να χάσουμε κιλά είναι το εύκολο κομμάτι πολλές φορές. Πώς θα καταφέρουμε να διατηρήσουμε μετά το ιδανικό μας βάρος;

Τετάρτη, 16 Φεβρουαρίου 2022

Μνήμη, αυτό που μας κρατάει ζωντανούς!

Πώς μπορούμε να διατηρήσουμε τη μνήμη μας ενεργή και δυνατή;

Τρίτη, 15 Φεβρουαρίου 2022

Διαλειμματική νηστεία: Όσα θέλετε να ξέρετε

Τι ακριβώς είναι η διαλειμματική νηστεία και είναι όντως επιτυχημένη μέθοδος για να χάσουμε κιλά; Υπάρχουν κίνδυνοι;

Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2022

Τι μπορούμε να μάθουμε από τις δίαιτες των Ολυμπιονικών;

Αρχικά, ότι δεν μπορούμε να τις αντιγράψουμε. Μετά από αυτό, όμως, υπάρχουν μερικά πολύτιμα μαθήματα.

Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2022

Τι να φάω αν θέλω να βάλω βάρος;

Δεν θέλουν όλοι οι άνθρωποι να αδυνατίσουν. Κάποιοι χρειάζονται να πάρουν κιλά, και πρέπει να το κάνουν με υγιεινό τρόπο.

Τετάρτη, 09 Φεβρουαρίου 2022

Λόγοι να τρώμε σκούρα σοκολάτα

Η σκούρα σοκολάτα δεν είναι ένοχη απόλαυση. Όταν τηρούμε το μέτρο, έχει πολλά οφέλη για την υγεία μας.