Δεν είναι πάντα εύκολο να έχουμε όργανα γυμναστικής στην διάθεσή μας. Οι συνδρομές γυμναστηρίου μπορεί να είναι ακριβές, ή απλά να μην έχετε τον χρόνο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα γυμναστείτε. Πόσο μάλλον, υπάρχουν αρκετά είδη γυμναστικής και ασκήσεις που δεν χρειάζονται όργανα και μπορούν να σας γυμνάσουν εξίσου αποτελεσματικά.

Αερόβια άσκηση

Άλματα, τρέξιμο επιτόπου, και πολλές άλλες αερόβιες ασκήσεις που θα αυξήσουν τους παλμούς της καρδιάς και θα σας γυμνάσουν, είναι διαθέσιμες ανά πάσα στιγμή. Δοκιμάστε να κάνετε σετ των 10 ή 20 σε κάθε άσκηση. Και, προφανώς, δεν ξεχνάμε ποτέ το τρέξιμο. Το μόνο που χρειάζεστε είναι λίγος χώρος.

Ασκήσεις ενδυνάμωσης

Δεν έχετε αλτήρες; Κανένα πρόβλημα, καθώς μπορείτε να κάνετε ασκήσεις που χρησιμοποιούν το βάρος του σώματος. Οι τέσσερις καλύτερες ασκήσεις για να εκμεταλλευθείτε τον χρόνο σας καλύτερα από ποτέ είναι οι κάμψεις, οι προβολές, τα καθίσματα και η σανίδα, επειδή σκούν ταυτόχρονα πολλές μυϊκές ομάδες.

Ακόμα καλύτερα, αυτές οι ασκήσεις επιτρέπουν τις παραλλαγές, ώστε να γίνουν πιο δύσκολες ή να γυμνάσουν ακόμα περισσότερους μύες. Για παράδειγμα, αν θέλετε να κάνετε την σανίδα ακόμα πιο απαιτητική, δοκιμάστε να σηκώσετε ελαφρώς το ένα πόδι, και για να κάνετε τις προβολές ακόμα πιο δυναμικές, στρέψτε τον κορμό σας σε κάθε επανάληψη.

Το πιο σημαντικό με τη γυμναστική είναι να την απολαμβάνετε. Όσο την κάνετε αγγαρεία, οι πιθανότητες να παρατήσετε την προσπάθεια απογοητευμένοι είναι μεγάλες.

Δοκιμάστε διασκεδαστικούς τρόπους να αλλάξετε τη ρουτίνα σας, με το να μην επαναλαμβάνετε το ίδιο πρόγραμμα καθημερινά, και (φυσικά) να φτιάξετε μια playlist με δυναμικά, αγαπημένα τραγούδια που θα σας φτιάξουν το κέφι και θα σας γεμίσουν με όρεξη για γυμναστική!