Αν πάσχετε από υποθυρεοειδισμό, το να χάσετε βάρος μπορεί να γίνει δύσκολος αγώνας. Ευτυχώς, υπάρχουν ορισμένες συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν να ελέγξετε καλύτερα το βάρος σας, και να αποφύγετε τις επιπλοκές που προκαλούν τα περιττά κιλά.

Κάντε καλύτερη θεραπεία

Αν λαμβάνετε χάπια, αλλά δεν βλέπετε τα επιθυμητά αποτελέσματα στο βάρος σας, τότε υπάρχει περίπτωση η θεραπεία σας να μην είναι κατάλληλη για εσάς, ή να χρειάζεται τροποποιήσεις. Μιλήστε με τον γιατρό σας.

Ενισχύστε τον μεταβολισμό σας με την διατροφή

Ο υποθυρεοειδισμός επιβραδύνει τον μεταβολισμό σας, αλλά μπορείτε να τον επιταχύνετε αν καταναλώνετε τροφές με χαμηλές θερμίδες, αλλά πολλές φυτικές ίνες, όπως φασόλια, καρότα, κολοκύθα, μούρα και μήλα. Αν η διατροφή σας περιλαμβάνει περισσότερες φυτικές ίνες, θα είναι πιο εύκολο να ρυθμίζετε το βάρος σας, αλλά και να αποφύγετε την αυξημένη ανοχή στην ινσουλίνη.

Ενισχύστε τον μεταβολισμό σας με γυμναστική

Ένας τρόπος να επιταχύνετε τον μεταβολισμό σας είναι η γυμναστική. Οι μύες απαιτούν περισσότερες θερμίδες για να λειτουργούν σωστά, συνεπώς θα καταφέρνετε να καίτε περισσότερες θερμίδες ακόμα και όταν αναπαύεστε. Φροντίστε να συνδυάσετε αερόβια άσκηση (όπως τρέξιμο, κολύμβηση ή ποδηλασία) με ασκήσεις ενδυνάμωσης.

Ελέγξτε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα

Αν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας είναι συνεχώς ανεβασμένα, ο κίνδυνος για διαβήτη τύπου 2 και ανοχή στην ινσουλίνη αυξάνεται ραγδαία. Μιλήστε με τον γιατρό σας για τρόπους με τους οποίους μπορείτε να ελαττώσετε το σάκχαρό σας, διατροφικούς ή φαρμακευτικούς.

Μειώστε τις φλεγμονές

Οι φλεγμονές είναι συνηθισμένο φαινόμενο στους ασθενείς με υποθυρεοειδισμό, και συνδέονται άμεσα με την αύξηση βάρους, αλλά και την δυσκολία να αδυνατίσουμε. Αποφύγετε τις τροφές που ευνοούν τις φλεγμονές, όπως την ζάχαρη και τα επεξεργασμένα τρόφιμα, και εντάξτε στην διατροφή σας τρόφιμα που καταπολεμούν τις φλεγμονές, όπως ο σολομός, τα αβοκάντο, το ελαιόλαδο και οι ξηροί καρποί.

Πίνετε πολύ νερό

Η αφυδάτωση είναι πολύ αληθινός κίνδυνος, και συνεισφέρει στην αύξηση βάρους. Ένας καλός τρόπος για να καταλάβετε ότι πίνετε αρκετό νερό είναι να παρατηρήσετε το χρώμα των ούρων σας: Πρέπει να είναι πολύ ανοιχτό κίτρινο, και όχι σκουρόχρωμο ή πηκτό.