Γράφει η Ελίζα Τζόβα, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Τα σχολεία έκλεισαν και τουλάχιστον όσον αφορά τα παιδιά, ήρθε η ώρα να αφήσουν στο παρελθόν τις όποιες υποχρεώσεις και να επιδοθούν στις αγαπημένες τους ασχολίες, το παιχνίδι και τα καλοκαιρινά sports!

Τα ενδιάμεσα snacks αποτελούν γεύματα πρωταρχικής σημασίας, καθώς εφοδιάζουν άμεσα τον οργανισμό με ενέργεια και θρεπτικά συστατικά.

Έτσι, δεν θα πρέπει να παραλείπονται, πόσο μάλλον κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού που συνήθως συνοδεύεται από την αύξηση της σωματικής δραστηριότητας των παιδιών.

3 μεγάλες αλήθειες για τα μικρά σνακς

• Μικρογεύματα ή αλλιώς snacks είναι τα τρόφιμα αυτά που καταναλώνονται ενδιάμεσα από τα κύρια γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) και μπορούμε να τα βρούμε ακόμη και εκτός σπιτιού.



• Όταν τα ενδιάμεσα γεύματα είναι υψηλής θρεπτικής αξίας, τότε συνεισφέρουν σημαντικά στην πρόσληψη βιταμινών και μετάλλων, συστατικά απαραίτητα για τη σωστή και ομαλή λειτουργία του οργανισμού.

• Η κατανάλωση μικρογευμάτων δεν συντελεί στην αύξηση του σωματικού βάρους, εφόσον συνυπολογίζονται στη συνολική πρόσληψη θερμίδων μέσα στην ημέρα.

Αντίθετα συμβάλλουν στον καλύτερο έλεγχο του σωματικού βάρους και στον συνεχή ανεφοδιασμό του οργανισμού με ενέργεια και θρεπτικά συστατικά.

Τα 'μικροσκοπικά' ... σνακς!

Τις ώρες της ανεμελιάς στα σπορ, στη θάλασσα και το παιχνίδι είναι σημαντικό να έχετε μαζί σας μικρά γεύματα, ικανά να προμηθεύσουν τον οργανισμό του παιδιού με ενέργεια και βιταμίνες, ενώ ταυτόχρονα χωράνε και στην τσάντα του! Ένα τοστ με τυρί χαμηλών λιπαρών, κάποια καλοκαιρινά φρούτα όπως ροδάκινα και βερίκοκα αποτελούν ορισμένες έξυπνες λύσεις.

Εναλλακτικά συνδυάστε έναν 100% φυσικό χυμό φρούτων όπως μήλο, πορτοκάλι, βερίκοκο, αχλάδι με ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης εξασφαλίζοντας παράλληλα με εύκολο και εύχρηστο τρόπο απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και ενυδάτωση.

Πηγές: www.nutrimed.gr