Όταν νιώθουμε άγχος επιθυμούμε ανθυγιεινές τροφές που βοηθούν να μειωθούν οι ανησυχίες. Ωστόσο το πρόχειρο φαγητό είναι προσωρινή λύση όσον αφορά στρεσογόνες περιόδους.

Εκτός από το στρες, άλλα συναισθήματα θα εμφανιστούν όπως διακυμάνσεις της διάθεσης και ευερεθιστικότητα λόγω των σακχάρων των τρανς λιπαρών και άλλων τεχνητών γεύσεων που καταναλώνετε τις στιγμές απόγνωσης.

Όταν αισθάνεστε βάρος στους ώμους σας είναι ωφέλιμο να προτιμάτε υγιεινές σούπερ τροφές για στρεσογόνες περιόδους

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το σπανάκι έχουν φολικά που βοηθούν τον οργανισμό παράγοντας νευροδιαβιβαστές που φέρνουν ευχαρίστηση. Οι χημικές ουσίες περιλαμβάνουν τη ντοπαμίνη και τη σεροτονίνη και βελτιώνουν τη διάθεση ενώ βοηθούν να είστε χαλαροί σ δύσκολους καιρούς

Σκούρα σοκολάτα

Υπάρχουν επιστημονικές εξηγήσεις γιατί οι άνθρωποι ευχαριστιούνται όταν τρώνε σοκολάτα. Παράγει την ουσία ανανταμιδη που πολεμά προσωρινά αισθήματα κατάθλιψής λύπης και πόνυ. Η σοκολάτα χαρακτηρίζεται ως νέο φάρμακο κατά του άγχους

anandamide

Βρώμη

Αυτού του είδους οι υδατάνθρακες βοηθούν τον εγκέφαλο παράγοντας σεροτονίνη που είναι η ίδια ουσία που παρέχει στα αντικαταθλιπτικά

Φυστίκια

Τέλιο σνακ για το δρόμο σε μια φορτωμένη ημέρα ενώ παίζει μεγάλο ρόλο στην ανακούφιση από το στρες. Έρευνες έδειξαν ότι 2 μερίδες την ημέρα μειώνουν την αγγειακή στένωση σε στρεσογόνες καταστάσεις που σημαίνει ίτι η καρδιά θα αισθάνεται πιο άνετα λόγω του ανοίγματος των αρτηριών. Εϊναι πιθανό η ρυθμική δράση ανοίγματος των φιστικιών να χαλαρώνει τα νευρά και ξνα βοηθά στη χαλάρωση.

Στήθος γαλοπούλας

Η γαλοπούλα είναι καλή πηγή τρυπτοφάνης-αμυνοξύ που βοηθά τον οργανισμό να παράγει φυσιολογικά σεροτονίνη. Εκτιμάται ότι έχει χαλαρωτική επίδραση.