Είτε γλυκό, είτε πιο αλμυρό, το πρωινό μας είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Και επειδή θέλουμε να το τιμήσουμε όπως του αξίζει, βρήκαμε τις πιο τέλειες, πολύχρωμες και σούπερ υγιεινές συνταγές για μερικά από τα πιο νόστιμα μπολ που γευτήκατε ποτέ!

Μήλο, κανέλα, λιναρόσπορς

Η γεύση του θυμίζει επιδόρπιο, αλλά οι θερμίδες του όχι. Τοποθετήστε στο μπλέντερ μήλο με κανέλα, λιναρόσπορο και λίγους χουρμάδες και γαρνίρετε με επιπλέον μήλο, καρύδια και λίγες σταφίδες.

Κινόα και φασόλια

Μαγειρέψτε την κινόα και προσθέστε φασόλια, αβοκάντο (ή γουακαμόλε, αν έχετε όρεξη να φτιάξετε) και ντομάτα. Ναι, μπορεί να θυμίζει περισσότερο σαλάτα μεσημεριανού, αλλά περιέχει τις τέλειες ποσότητες φυτικών ινών, πρωτεΐνης και λιπαρών που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

Γιαούρτι και εσπεριδοειδή

Μια κούπα με γιαούρτι. Λίγο γκρέιπφρουτ και μανταρίνι. Μερικά καρύδια και μερικά αποξηραμένα βερίκοκα. Ανακατέψτε καλά, και έχετε το πιο δροσιστικό και γεμάτο βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά μπολ που φάγατε ποτέ!

Γιαούρτι, λιναρόσπορος και μέλι

Ανακατέψτε αυτά τα τρία υλικά στο μπλέντερ και έπειτα φτιάξτε ένα υπέροχο παρφέ, χρησιμοποιώντας σούπερ υγιεινά μούρα, μπανάνα και μερικούς ξηρούς καρπούς για μια τραγανή νότα στο ξεκίνημα της μέρας σας!

Μούρα, μούρα, και περισσότερα μούρα

Acaid, goji berry, φραμπουάζ και βατόμουρα. Όλα αυτά μπαίνουν στο μπλέντερ μαζί με λίγο γιαούρτι (ή γάλα αμυγδάλου) και μια μπανάνα και δημιουργείται ένα τέλειο και αρκετά σφιχτό smoothie. Σερβίρετέ το σε ένα μπολ, με τα αγαπημένα σας φρούτα και καρπούς σαν γαρνιτούρα.

Περισσότερα λαχανικά

Το ξέρατε ότι το σπανάκι είναι σούπερ υγιεινό. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζατε είναι πως τα φύλλα του χωράνε σε κάθε είδους smoothie με φρούτα, δεν αλλοιώνουν καθόλου τη γεύση, αλλά μας γεμίζουν με τεράστιες ποσότητες απαραίτητων θρεπτικών συστατικών. Αν θέλετε ένα εναλλακτικό ξεκίνημα, ένα smoothie πιο… πράσινο είναι ό,τι πρέπει.