Όσο περνούν τα χρόνια, ο οργανισμός μας αρχίζει να απαιτεί περισσότερα. Τα σημάδια του χρόνου αρχίζουν να γίνονται εμφανή, και στην εμφάνιση, αλλά και στην λειτουργία του οργανισμού μας. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να κάνουμε ορισμένες αλλαγές στην καθημερινή μας ζωή, και ιδιαίτερα στην διατροφή μας.

Ποιες είναι οι καλύτερες τροφές για τις γυναίκες που έχουν αρχίσει να μεγαλώνουν;

Γάλα, ενισχυμένο με βιταμίνη D

Όσο μεγαλώνουμε, η επιδερμίδα μας δυσκολεύεται να παράγει ικανοποιητικές ποσότητες βιταμίνης D με την έκθεση στον ήλιο. Ακόμα χειρότερα, η απορρόφηση αυτής της βιταμίνης γίνεται πιο δύσκολη, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να απορροφήσουμε ικανοποιητικά το ασβέστιο, που είναι αναγκαίο για την πρόληψη της οστεοπόρωσης.  Συνεπώς, τα γαλακτοκομικά προϊόντα στα οποία έχει προστεθεί βιταμίνη D είναι πολύ καλές και εύκολες επιλογές για να φροντίσουμε τον οργανισμό μας.

Δημητριακά ολικής, με βιταμίνη Β12

Η βιταμίνη Β12 είναι απαραίτητη για την σωστή λειτουργία των νεύρων και των ερυθρών αιμοσφαιρίων, αλλά βρίσκεται σε φυσική μορφή μόνο σε ζωικές τροφές. Ακόμα κι αν καταναλώνετε κοτόπουλο ή ψάρι, όμως, οι πιθανότητες να μην λαμβάνετε αρκετή Β12 είναι πολλές, καθώς η απορρόφησή του γίνεται πιο δύσκολη με τα χρόνια. Η συνθετική Β12, όμως, όπως αυτή που βρίσκουμε να έχει προστεθεί σε δημητριακά ολικής άλεσης, απορροφάται αμέσως.

Σολομός

Προσπαθήστε να τρώτε τουλάχιστον δύο γεύματα με ψάρι την εβδομάδα, όπως ο σολομός, για να λαμβάνετε τα απαραίτητα λιπαρά οξέα ω-3. Την ίδια στιγμή, το ψάρι αυτό αποτελεί υπέροχη πηγή πρωτεΐνης, και συνδυάζεται τέλεια με λαχανικά, για ένα πολύ ελαφρύ και θρεπτικό γεύμα.

Πατάτες

Όχι τηγανιτές, προφανώς. Οι πατάτες είναι εξαιρετικά φθηνές και εύκολες να τις βρούμε, και είναι πλούσια πηγή καλίου, ενός μετάλλου που βοηθάει να χαμηλώσει η αρτηριακή μας πίεση. Ταυτόχρονα, αν ψήσουμε ή βράσουμε μία πατάτα και την συνδυάσουμε με μία σαλάτα που περιέχει ελαιόλαδο, θα καρπωθούμε ακόμα περισσότερα οφέλη, χωρίς να αυξηθεί απότομα το σάκχαρο στο αίμα μας.

Λαχανίδα

Αυτό το πράσινο superfood είναι καλό να βρίσκεται στις σαλάτες μας, καθώς φροντίζει τα μάτια μας με δύο από τα φυτοχημικά συστατικά του, την λουτεΐνη και την ζεαξανθίνη. Άλλα πράσινα φυλλώδη λαχανικά που πρέπει να καταναλώνετε συχνά είναι το σπανάκι, αλλά και το μαρούλι.