Υπάρχουν ορισμένες αλλαγές που πρέπει να κάνει ένας άνδρας που πέρασε τα πενήντα στην διατροφή του. Οι διατροφικές αυτές αλλαγές θα τον βοηθήσουν να διατηρήσει την υγεία του στα καλύτερα επίπεδα, αλλά και να φροντίσει τον οργανισμό του απέναντι σε πιθανούς κινδύνους που η ηλικία κάνει πιο εμφανείς από ποτέ.

Ποιες είναι όμως αυτές οι αλλαγές;

Βάλτε χρώμα στο πιάτο σας

Πράσινα λαχανικά, αλλά και λαχανικά κάθε χρώματος είναι ανάγκη να βρίσκονται καθημερινά στην διατροφή σας. Ένα μικρό μυστικό για τα χρώματα των λαχανικών (και των φρούτων): οι περισσότερες χρωστικές είναι στην πραγματικότητα ισχυρά αντιοξειδωτικά, που φροντίζουν την υγεία μας. Δοκιμάστε, λοιπόν, να εισάγετε στην διατροφή σας το σπανάκι, το λάχανο, τις πιπεριές αλλά και την κολοκύθα.

Φρέσκα φρούτα

Τα φρούτα μας προσφέρουν αντιοξειδωτικά, βιταμίνες αλλά και πολλές φυτικές ίνες. Προσθέστε τα στο πρωινό σας, για ένα γερό ξεκίνημα της ημέρας. Επιλέξτε να τα καταναλώνετε με την φλούδα τους, όπως τα μήλα και τα αχλάδια, καθώς οι φλούδες έχουν μεγαλύτερη συγκέντρωση θρεπτικών συστατικών.

Δημητριακά ολικής άλεσης

Αποφύγετε τα επεξεργασμένα δημητριακά, και επιλέξτε μόνο ολικής άλεσης. Η βρώμη είναι μια εκπληκτική επιλογή, όπως και η κινόα, καθώς θα σας γεμίσουν με φυτικές ίνες, και θα σας επιτρέπουν να αισθάνεστε χορτασμένοι για περισσότερη ώρα.

Low-fat γαλακτοκομικά

Τα οστά σας χρειάζονται ασβέστιο για να είναι υγιή και δυνατά, και δεν υπάρχει καλύτερη πηγή ασβεστίου από τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Επιλέξτε low-fat, για να μειώσετε την πρόσληψη αχρείαστων, κορεσμένων λιπαρών.

Περισσότερη πρωτεΐνη

Κοτόπουλο, ψάρι, αυγά αλλά και ξηροί καρποί, πρέπει να βρίσκονται στην διατροφή σας συχνά. Αυτές οι πηγές πρωτεΐνης σας προσφέρουν πολλά ακόμη θρεπτικά συστατικά, και μπορούν να δημιουργήσουν αναρίθμητους συνδυασμούς στο πιάτο με λαχανικά, ώστε να μην βαρεθείτε ποτέ.

Τα σωστά λιπαρά

Πρέπει να είμαστε μετριοπαθείς με τα λιπαρά που καταναλώνουμε, αλλά όσον αφορά τα καλά, ακόρεστα λιπαρά, γνωρίζουμε πως είναι αναγκαία. Αγαπήστε το ελαιόλαδο, τα ψάρια όπως ο σολομός αλλά και τους ξηρούς καρπούς.

 Λιγότερο αλάτι

Προσέξτε την αρτηριακή σας πίεση, και περιορίστε το αλάτι στην διατροφή σας. Μην το κόψετε, απλά φροντίστε να μην καταναλώνετε πολύ. Για να δώσετε στο φαγητό σας ιδιαίτερη γεύση (που μπορεί να γίνει πολύ πιο ενδιαφέρουσα από την αλμυρή) επιλέξτε μπαχαρικά και βότανα.