Επιλέξτε τη στρατηγική

Είτε θέλετε να διακόψετε μια και έξω είτε σταδιακά σημαντικό είναι να σκεφτείτε ποια είναι η καλύτερη μέθοδος για εσάς. Δεν υπάρχει ακριβής συνταγή για τη διακοπή του καπνσίματος. Έρευνα έδειξε ότι όσοι διακόπτουν μεμιάς είναι πιο πιθανό να συνεχίσουν να απέχουν σε σχέση με όσους διακόπτουν σταδιακά.

Προγραμματίστε την ημέρα διακοπής

Επιλέξτε μια ημέρα που δεν είναι ιδιαίτερα στρεσογόνος και αποφύγετε ημέρες στις οποίες παρακολοθείτε κάποιο γεγονός. Ημερομηνία που απέχει μια ή δυο εβδομάδες θα επιτρέψει να έχετε χρόνο για σωματική και ψυχολογική προετοιμασία.

Αν και η μείωση των τσιγάρων πριν την ημερομηνία διακοπής δεν βλάπτει μπορεί και να μη βοηθά. Άνθρωποι που χρησιμοποίησαν αυτή τη στρατηγική είχαν περίπου τα ίδια ποσοστά αποχής σε σχέση με όσους δεν τη χρησιμοποίησαν, έδειξε έρευνα.

Επιλέξτε  τη μέθοδό σας

Εντοπίστε τους παράγοντες που έβλαψαν και βοήθησαν προηγούμενες προσπάθειες. Σκεφτείτε τη χρήση βοηθημάτων, όπως φάρμακα τσίχλες και επιθέματα.

Πρέπει να διαπιστώσετε τι είναι αυτό που σας κάνει να θέλετε να καπνίσετε Το ημερολόγιο πριν τη διακοπή μπορεί να σας βοηθήσει να δείτε πότε ή γιατί θέλετε να καπνίσετε. Στη συνέχεια βρείτε πώς θα αποφύγετε τους πειρασμούς. Βοηθά να κάνετε σχέδιο για να καταπολεμήσετε τις συναισθηματικές προκλήσεις.

Γράψτε τους λόγους διακοπής

Μπορεί να έχετε εμφανίσει ανησυχητικό χρόνιο βήχα. Η μπορεί να θέλετε να διακόψετε για μια περίσταση. Ό,τι σας οδηγεί εκεί θα πρέπει να το γράψετε και να το διαβάζετε όταν έχετε ανάγκη για κάπνισμα. Αν οι λόγοι είναι οικονομικοί βρείτε πόσο κοστίζει το κάπνισμα την εβδομάδα, το μήνα ή το χρόνο και τι θα κάνετε με τα χρήματα που αποταμιεύετε.

Δίκτυο στήριξης

Πείτε σε φίλους, οικογένεια, συνεργάτες και άλλους να σας βοηθήσουν. Πείτε τους ότι σχεδιάζετε να διακόψετε και βρείτε συγκεκριμένες οδούς που θα σας στηρίξουν. Μη σχεδιάζετε δραστηριότητες με ανθρώπους που καπνίζουν για να μην έχετε τον πειρασμό να συμμετέχετε και βρείτε ομάδα στήριξης.

Συμμετοχή γιατρού

Η διακοπή του καπνίσματος είναι απαραίτητο μέρος βελτίωσης της υγείας-που σημαίνει ότι ο

Ο γιατρός σας θέλει να βοηθήσει. Ρωτήστε τον για τα φάρμακα που κάνουν ευκολότερη τη διακοπη.

Σχεδιάστε την ανταμοιβή σας

Καθώς είναι δύσκολο να καταπολεμηθεί η ανάγκη για τσιγάρο ανταμείψτε τον εαυτό σας. Σχεδιάστε ειδικό δείπνο που θα περιμένετε. Κάθε πρωί πριν σηκωθείτε υποσχεθείτε στον εαυτό σας ότι δεν θα κανισετε.

Η υγιεινή διατροφή, η τακτική άσκηση και ο έλεγχος του στρες παίζουν μεγάλο ρόλο στη διατήρηση τρόπου ζωής χωρίς τσιγάρο και της γενικής υγείας.

Δημιουργήστε μενού σνακ χαμηλών θερμίδων, για να σας κρατά πλήρεις μεταξύ των γευμάτων και να κρατά το νου σας μακριά από το κάπνισμα. Η τακτική άσκηση δεν σας κρατά μόνο υγιείς αλλά μπορεί και να βοηθά να μειωθεί η ανάγκη για κάπνισμα. Αποφύγετε το στρες, με γιόγκα και διαλογισμό.