Δουλειά, δουλειές του σπιτιού, παιδιά, κοινωνικές υποχρεώσεις, ύπνος, και πάλι από την αρχή. Αν αυτές οι λέξεις περιγράφουν σε αρκετά μεγάλο βαθμό τη ζωή σας, μάλλον δεν θα έχετε την πολυτέλεια του χρόνου να ζήσετε και με τον πιο υγιεινό τρόπο, και πολλές φορές θα προτιμάτε κάποιες εύκολες λύσεις. Ευτυχώς, υπάρχει ο τρόπος να φτιάξετε τη ζωή σας, και μάλιστα χωρίς να σπαταλάτε πολύτιμο χρόνο!

Ενυδατωθήκατε σήμερα; Φροντίστε να πίνετε αρκετό νερό, καθώς και άλλα υγρά, κατά τη διάρκεια της ημέρας. Προσέξτε, όμως: υπάρχει αυτό που λέμε υπερκατανάλωση νερού, και καταλήγουμε να χάνουμε πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Επίσης, να θυμάστε ότι ο καφές και το αλκοόλ μπορούν να έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα, δηλαδή να αφυδατώσουν.

Ντομάτα: Η ντομάτα, σε κάθε της μορφή, περιέχει λυκοπένιο, ένα πολύ ισχυρό αντιοξειδωτικό, που βοηθά το σώμα μας να αντιμετωπίσει τον καρκίνο. Είτε ωμή, είτε σε πολτό, η επίδραση θα είναι σχεδόν ίδια.

Ένα ‘’γερό’’ πρωινό: Μην ξεχνάτε να τρώτε πρωινό. Κάτι γρήγορο και υγιεινό είναι αρκετό για να σας κρατήσει και να σας προσφέρει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά και ενέργεια.

Νίπτω τας χείρας μου: Τα περισσότερα μικρόβια που εισέρχονται στο σώμα μας βρίσκονται στα χέρια. Οτιδήποτε αγγίζουμε – ειδικά ό,τι αποτελεί αντικείμενο κοινής χρήσης, για παράδειγμα λαβές σε πόρτες, καθίσματα λεωφορείων – είναι γεμάτο παθογόνους μικροοργανισμούς. Πλένοντας τα χέρια μας συχνά, μπορούμε να προλάβουμε αρκετές ασθένειες.

Βούρτσισμα: Όταν βουρτσίζουμε τα δόντια μας δύο φορές την ημέρα, ελαττώνουμε σημαντικά τις πιθανότητες να αποκτήσουμε παθήσεις σε αυτά. Και μην ξεχνάτε το οδοντικό νήμα!

Πάρτε μια πολυβιταμίνη: Αυτό δεν σημαίνει πως δεν χρειάζεται να καταναλώνετε φρούτα και λαχανικά μέσα στην μέρα, αλλά οι επιπλέον βιταμίνες μπορούν να βοηθήσουν – ειδικά αν καπνίζετε ή πίνετε τακτικά, τα επίπεδα βιταμίνης C στον οργανισμό χρειάζονται να αναπληρωθούν.

Τέρμα το κάπνισμα: Είναι ίσως η πιο δύσκολη από όλες τις αλλαγές που οφείλετε να κάνετε, αλλά τα οφέλη που θα δείτε – και όχι μόνο για την καρδιαγγειακή σας υγεία, αλλά και για ολόκληρο το σώμα – θα είναι τεράστια.

Τέρμα και τα “κακά” λιπαρά: Το μόνο που κερδίζετε με γρήγορα, εύκολα και λιπαρά φαγητά είναι μια προσωρινή αίσθηση κορεσμού και επιβάρυνση του πεπτικού συστήματος και των αρτηριών. Αν πεινάτε και βρίσκεστε στο πόδι, προτιμήστε ένα ελαφρύ σάντουιτς, ή γιαούρτι και φρέσκα φρούτα.

Σκάλες, όχι ασανσέρ: Ακόμα και η πιο αμελητέα άσκηση κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά. Εντάξει, αν μένετε στον έβδομο όροφο, μπορείτε να ανεβείτε δυο-τρεις ορόφους με τα πόδια, και μετά να καλέσετε το ασανσέρ.

Βαθιές ανάσες: Πέρα από το ότι γεμίζουμε το σώμα μας με πολύτιμο οξυγόνο, το να αναπνέουμε βαθιά χαμηλώνει τα επίπεδα του στρες.

Επιμέλεια: Θοδωρής Διάκος