Αλλαγές προς τρεις κατευθύνσεις ακούστηκε ότι προωθεί το Υπουργείο Υγείας. Οι σχετικές ανακοινώσεις έγιναν διά στόματος του Υπουργού στο πλαίσιο της πρόσφατης Ημερίδας που πραγματοποίησε ο ΣΑΦΕΕ. Συγκεκριμένα, ο Υπουργός Υγείας μίλησε για α) ενίσχυση των προϋπολογισμών, β) ρεαλιστικές καταναλώσεις και γ) αλλαγές στα ποσοστά συμμετοχής του ασθενή.
Ακούστηκαν ενδιαφέροντα πράγματα και σχεδιασμοί να δούμε τελικά τι από όλα αυτά θα υλοποιηθεί. Πάντως εμένα μου άρεσαν, όπως και οι σκέψεις να μπουν "κόφτες" σε βαριές θεραπευτικές κατηγορίες που επιβαρύνουν σημαντικά τη δαπάνη...
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Παρουσία Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα
Φακοί επαφής που επιδιορθώνονται με ακτινοβολία UV
Λάθη που μειώνουν την απορρόφηση βιταμίνης D από συμπληρώματα