Σε δίκη παραπέμπεται η πρόεδρος της Ομοσπονδίας νοσοκομειακών γιατρών (ΟΕΝΓΕ), κατηγορούμενη για παραβίαση του νόμου για τον περιορισμό των διαδηλώσεων.
Σύμφωνα με καταγγελία της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Αθήνας - Πειραιά (ΕΙΝΑΠ), η Αφροδίτη Ρέτζιου (φωτογραφία) κατηγορείται για την κατάληψη του οδοστρώματος μπροστά από το υπουργείο Υγείας από υγειονομικούς και άλλους εργαζόμενους, οι οποίοι διεκδικούσαν μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Η ΕΙΝΑΠ απαιτεί να σταματήσει τώρα οποιαδήποτε δίωξη στην πρόεδρο της ΟΕΝΓΕ.
"Οι υγειονομικοί δεν τρομοκρατούμαστε! Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για τα δικαιώματα τα δικά μας και των ασθενών μας", αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]
Είναι κακό που το παιδί μου πιπιλάει τον αντίχειρά του;
ECDC: Πέντε άτομα σε στενή επαφή με τον Γάλλο γιατρό που μολύνθηκε από Έμπολα