Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου Επιστημονικού Υγειονομικού Προσωπικού Δημόσιας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας (ΣΕΥΠ - ΠΦΥ) Αττικής, το οποίο προέκυψε από τις αρχαιρεσίες της 19ης και 20ής Μαρτίου.

Πρόεδρος επανεξελέγη ο Παναγιώτης Ψυχάρης (φωτογραφία), γενικός γραμματέας ο Ιωάννης Μπίτσικας, ταμίας ο Κωνσταντίνος Φλίγκος, α' αντιπρόεδρος ο Χρήστος Πολυχρονίου, β' αντιπρόεδρος η Ελισάβετ Κορεξενού.

Μέλη του διοικητικού συμβουλίου είναι οι: Αγγελίδου Ελισάβετ, Γαβράς Παναγιώτης, Γέροντας Άγγελος, Κλουβάτος Νικόλαος, Μπίθας Σπήλιος, Ξύγκη Μαρία, Πρωτοσυγγελίδου Μαρία και Σιούνας Παναγιώτης.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ανακαλείται επιδόρπιο γάλακτος πουτίγκας με γεύση σοκολάτα
Στατίνες: Προκαλούν σοβαρά μυϊκά προβλήματα;
ΕΟΠΑΕ: Μια νέα ενιαία, ολιστική και ανθρωποκεντρική αντιμετώπιση των εξαρτήσεων