Ο διαβήτης πλήττει εκατομμύρια ανθρώπων, και πολλοί από αυτούς δεν γνωρίζουν καν ότι πάσχουν από την ασθένεια. Ο διαβήτης τύπου 2 είναι η πιο συνηθισμένη του μορφή, στην οποία ο οργανισμός δεν παράγει αρκετή ινσουλίνη. Τα καλά νέα είναι πως ο διαβήτης είναι διαχειρίσιμος, αρκεί να ακολουθούμε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, με σωστή διατροφή και άσκηση.

Και οι παρακάτω τροφές μπορούν να μας βοηθήσουν να διατηρήσουμε τα επίπεδα του σακχάρου μας υπό έλεγχο. Ας δούμε ποιες είναι αυτές οι απαραίτητες τροφές, που κάθε διαβητικός οφείλει να βάλει στην διατροφή του.

Κανέλα

Η κανέλα έχει αποδειχθεί μέσα από μελέτες πως μπορεί να ελαττώσει το σάκχαρο στο αίμα, αλλά και τον γενικότερο κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη τύπου 2, για όσους δεν πάσχουν. Επιπλέον, μπορεί να ελαττώσει την χοληστερόλη και τα τριγλυκερίδια. Χρησιμοποιήστε την λοιπόν στα πιάτα σας και πειραματιστείτε μαζί της, καθώς χωράει σε πολύ περισσότερες συνταγές από τα γλυκά που την έχουμε συνηθίσει.

Βρώμη

Η βρώμη χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να μεταβολιστεί, που σημαίνει ότι δεν αυξάνει απότομα τα επίπεδα σακχάρου μας, και μας αφήνει να αισθανόμαστε χορτασμένοι για περισσότερη ώρα—κάτι που μας βοηθά να ελέγχουμε το βάρος μας καλύτερα.

Σολομός

Ο σολομός – και κάθε τροφή με υψηλή περιεκτικότητα ωμέγα-3 λιπαρών – είναι εξαιρετική επιλογή για τους διαβητικούς. Φυτικές πηγές ωμέγα-3 είναι οι ξηροί καρποί και ο λιναρόσπορος.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Το σπανάκι, η λαχανίδα και το μπρόκολο είναι εξαιρετικές πηγές αντιοξειδωτικών, βιταμίνης C και μαγνησίου. Αποτελούν εξαιρετική προσθήκη σε κάθε γεύμα, και περιέχουν τεράστιες ποσότητες φυτικών ινών.

Μούρα

Τα μούρα είναι εξαιρετική επιλογή για τους διαβητικούς, καθώς η γλυκιά τους γεύση ικανοποιεί την όρεξή μας για επιδόρπιο, αλλά δεν πρόκειται να αυξήσουν ραγδαία το σάκχαρο στο αίμα μας. Επιπλέον, περιέχουν πολύ σημαντικές ποσότητες αναγκαίων θρεπτικών συστατικών.