Τα βασικά μαθήματα που ίσως γνωρίζετε για τον μεταβολισμό είναι ότι δεν πρέπει να παραλείπετε το πρωινό καθώς και να μην κάνετε εξαντλητικές δίαιτες. Τι κάνουν σωστά οι άνθρωποι με υψηλό μεταβολισμό; Υιοθετήστε τους τρόπους που χρησιμοποιηθούν για να μικρύνουν τη μέση τους και να έχουν καλό σχήμα στο σώμα.

Φάτε σνακ πριν την ώρα του ύπνου

Δυο πρόσφατες έρευνες του Florida State University ανακάλυψαν ότι η κατανάλωση 150 θερμίδων, περίπου 30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο ενισχύει τον μεταβολισμό το επόμενο πρωί. Πρόκειται για επιπλέον 150 θερμίδες την ημέρα.

Για καλύτερα αποτελέσματα το βραδινό σνακ θα πρέπει να είναι πρωτεΐνη(προτείνουμε γάλα με χαμηλά λιπαρά ή τυρί cottage). Ο περιορισμός είναι ότι αυτό ισχύει μόνο αν ασκείστε τακτικά.

Πείτε ''όχι'' στη δίαιτα γιο-γιο

Μην αφήνετε το βάρος σας να αυξομειώνεται, γιατί θα επηρεαστεί ο μεταβολισμός σας. Οι ασθενείς με το χαμηλότερο μεταβολισμό είναι αυτοί που αυξομειώνουν το βάρος τους, δήλωσε ο Scott Isaacs, του Emory University School of Medicine. Όταν χάνετε βάρος, χάνετε μυς και λίπος, αλλά όταν το επαναπροσλαμβάνετε είναι κυρίως λίπος, το οποίο καίει λιγότερες θερμίδες.

Μην ξεχνάτε την άρση βαρών

Ένα κιλό μυς καίει περισσότερες θερμίδες από ένα κιλό λίπος. Η άρση βαρών είναι ο καλύτερος τρόπος να αποφύγετε τη μεταβολική εξασθένηση λόγω ηλικίας, δηλώνει η Pamela Peeke, του University of Maryland School of Medicine.

Τακτική άσκηση

Η αερόβια άσκηση 3-5 φορές την εβδομάδα συνδέεται με υψηλότερο μεταβολικό ρυθμό σε χαλάρωση, δήλωσε η Wayne Westcott, του Quincy College. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και όταν δεν είστε στο γυμναστήριο το σώμα σας καίει πέρα και περισσότερο από αυτό που θα έκαιγε.

Υπολογίστε τις θερμίδες που καίτε

Για να γνωρίζετε πόσες θερμίδες καίτε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υπολογιστή θερμίδων. Αν θέλετε να χάσετε 500 θερμίδες την ημέρα, να τρώτε λιγότερο, να ασκείστε περισσότερο ή να κάνετε και τα δυο.

Να τρώτε τον σωστό αριθμό θερμίδων

Ο μεταβολισμός είναι η χημική διαδικασία στον οργανισμό που μετατρέπει την τροφή σε καύσιμο. Το αποτέλεσμα είναι ότι λαμβάνουμε την ενέργεια που μας κάνει να κινούμαστε καθημερινά. Αν γνωρίζετε τον βασικό μεταβολικό ρυθμό είναι σημαντικό, καθώς σημαίνει ότι θα ξέρετε πόσες θερμίδες πρέπει να καταναλώσετε για να διατηρήσετε το βάρος σας (να χάσετε ή να κερδίσετε επίσης βάρος αν χρειάζεται.)