Κεράσια, ροδάκινα, καρπούζια και κάθε είδους φρούτο εποχής. Αυτοί είναι πολύ καλοί λόγοι για να λατρεύουμε το καλοκαίρι. Μερικές φορές, όμως, θες να δοκιμάσεις κάτι πιο εξωτικό, να ανακαλύψεις καινούριες γεύσεις. Ποια είναι τα εξωτικά φρούτα που αγαπάμε;

Passion fruit

Όχι, δεν είναι μόνο συστατικό για κοκτέιλ και χυμούς. Το passion fruit έχει εκπληκτικό άρωμα και χρώμα, και έχει πολύ ιδιαίτερη γεύση. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α και C, σε κάλιο και φυτικές ίνες και μας προσφέρει μόλις 16 θερμίδες έκαστο. Ακόμα καλύτερα, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και σε αλμυρές συνταγές, για τέλειες γευστικές αντιθέσεις.

Star fruit

Αυτό το φρούτο με το τέλειο σχήμα έχει σχετικά γλυκόξινη γεύση, και ταιριάζει σε σαλάτες. Περιέχει μόνο 40 θερμίδες, τρώγεται ολόκληρο και μας προσφέρει αρκετή βιταμίνη C. Προσοχή: μην το καταναλώνεται αν έχετε προβλήματα στα νεφρά, καθώς περιέχει οξαλικό οξύ, που συνεισφέρει στην δημιουργία πετρών.

Acai

Αυτά τα μουράκια προέρχονται από τα τροπικά δάση της Βραζιλίας, και έχουν πολύ γλυκιά γεύση. Το βάζουμε σε smoothies, ή αποξηραμένο με το πρωινό μας. Περιέχει μεγάλες ποσότητες ανθοκυανινών, όπως και τα blueberries, που είναι ισχυρά αντιοξειδωτικά, όπως και μερικών απαραίτητων λιπαρών.

Μάνγκο

Λατρεμένο και ιδιαίτερα δημοφιλές, το μάνγκο περιέχει βιταμίνες Α και C, φυτικές ίνες και αρκετά μέταλλα. Μπορείτε να το απολαύσετε σε γλυκά smoothies, αλλά και σε σαλάτες, που θα τις απογειώσει με την τροπική γεύση του.

Παπάγια

Το ξέρατε ότι μπορείτε να φάτε και τα μαύρα σποράκια της παπάγιας; Μάλιστα, έχουν πικάντικη γεύση, και πολλοί τα χρησιμοποιούν αντί για πιπέρι. Το υπόλοιπο φρούτο έχει γλυκιά γεύση και απαλή υφή, και μας προσφέρει 118 θερμίδες, πολλή βιταμίνη C, όπως και φυλλικό οξύ και κάλιο. Περιέχει ένα ένζυμο που βοηθάει στην χώνευση των πρωτεϊνών.

Guava

Μικρό φρουτάκι με πολλά θρεπτικά συστατικά. Η γεύση του είναι γλυκιά, αλλά ταυτόχρονα όξινη, και μπορεί να σας θυμίσει φράουλα. Οι σπόροι του τρώγονται, και κάθε guava μας προσφέρει βιταμίνη C, Α, φυτικές ίνες, κάλιο και φώσφορο.