Η καρδιά μας είναι το πιο σημαντικό όργανο στο σώμα μας, άρα είναι λογικό να προσπαθούμε να την φροντίσουμε όσο περισσότερο γίνεται. Προσπαθούμε να μην καπνίζουμε, να τρώμε υγιεινά και να αποφεύγουμε κορεσμένα και τρανς λιπαρά, όπως και να ασκούμαστε τακτικά. Κι όμως, υπάρχουν ορισμένες καθημερινές μας συνήθειες που μπορούν να καταστρέψουν την υγεία της καρδιάς μας. Ποιες είναι αυτές;

Τηλεοπτικοί… μαραθώνιοι

Ακόμα κι αν ασκούμαστε τακτικά, το να καθόμαστε με τις ώρες μπροστά από την τηλεόραση ή τον υπολογιστή, ακίνητοι, βλέποντας σειρές και ταινίες μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής. Αυτό συμβαίνει επειδή η ακινησία προκαλεί ανισορροπίες στα επίπεδα λίπους και σακχάρων στο αίμα. Προσπαθήστε κάθε 15-30 λεπτά να κινείστε λιγάκι.

Το ροχαλητό

Είναι ενοχλητικό, μπορεί να είναι σημάδι άνποιας ύπνου, και μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο υπέρτασης, καρδιακής αρρυθμίας, εγκεφαλικού, αλλά και καρδιακής ανεπάρκειας. Μιλήστε με τον γιατρό σας, ώστε να σας προτείνει την κατάλληλη θεραπεία, για να κοιμάστε καλύτερα.

Δεν χρησιμοποιούμε οδοντικό νήμα

Οι παθήσεις των ούλων και η καρδιοπάθεια συνδέονται. Τα ίδια βακτήρια που επηρεάζουν τα ούλα μπορούν να εισχωρήσουν στο αίμα και να προκαλέσουν φλεγμονές. Συνεπώς, κανονίζουμε τακτικά check-ups με τον οδοντίατρό μας, και χρησιμοποιούμε οδοντικό νήμα καθημερινά.

Δεν τρώμε φρούτα και λαχανικά

Οι άνθρωποι που τρώνε περισσότερες από 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών καθημερινά, αντιμετωπίζουν 20% μειωμένο κίνδυνο καρδιοπάθειας. Φροντίστε τον εαυτό σας, κόψτε τις επεξεργασμένες τροφές, και προσπαθήστε σε κάθε σας γεύμα να υπάρχουν άφθονα φρέσκα φρούτα και λαχανικά!

Το παρακάνουμε με το αλκοόλ

Έχετε ακούσει, υποθέτουμε, πως το να πίνουμε αλκοόλ με μέτρο δεν πρόκειται να μας προκαλέσει σημαντικά προβλήματα. Πόσο μάλλον, αν επιλέγουμε να πίνουμε μικρές ποσότητες κόκκινου κρασιού, υπάρχουν και μερικά οφέλη για την καρδιά μας. Αν, όμως, το παρακάνουμε, οι συνέπειες είναι καταστροφικές σε κάθε επίπεδο.