Μια πρόσφατη διεθνής έρευνα που διενήργησε η εταιρεία V-Label διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές - ιδίως οι νεότεροι σε ηλικία- λαμβάνουν ολοένα και περισσότερο τις αποφάσεις τους για αγορές βασιζόμενοι σε πιστοποιήσεις και ετικέτες.

Το 91% των καταναλωτών που ερωτήθηκαν προτιμούν προϊόντα που φέρουν ετικέτα πιστοποίησης από Ανεξάρτητο Οργανισμό, ο οποίος εγγυάται ότι το αγαθό είναι vegan χωρίς να χρειάζεται να διαβάσει λίστες συστατικών ή να ξοδέψει χρόνο συγκρίνοντας και αναζητώντας εναλλακτικές λύσεις.

Οι Millennials και η Γενιά Ζ  είναι πιο πιθανό να λάβουν αποφάσεις για αγορές που εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από πιστοποιήσεις και ετικέτες, καθώς οδηγούν τη ζήτηση προς έναν περισσότερο περιβαλλοντικά συνειδητό και κοινωνικά υπεύθυνο καταναλωτισμό.



Το διεθνώς αναγνωρισμένο σήμα V-Label είναι ένα καταχωρημένο σύμβολο για την επισήμανση προϊόντων και υπηρεσιών για χορτοφάγους  σε όλη την Ευρώπη. Η πρόσφατη έρευνα βασίστηκε σε περισσότερους από 23.000 καταναλωτές από περισσότερες από 40 χώρες, με αποτελέσματα που δείχνουν ότι το 79% των καταναλωτών δίνουν συνειδητά περισσότερη προσοχή σε προϊόντα με το συγκεκριμένο σύμβολο, ενώ το 61% το αναζητούν ενεργά στις συσκευασίες. Το 78% των καταναλωτών εμπιστεύεται γενικά τα προϊόντα με το σύμβολο V-Label.



Είναι ενδιαφέρον επίσης να αναφερθεί ότι περισσότερο από το ένα τρίτο των συμμετεχόντων πιστεύουν ότι η σήμανση συμβαδίζει με υψηλότερη τιμή. Παρόλα ταύτα, οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για ένα προϊόν που όμως έχει το σύμβολο V-Label.

«Τα πιστοποιημένα προϊόντα  πωλούνται περισσότερο, επειδή η εμπιστοσύνη κάνει τις πωλήσεις », δήλωσε ο Renato Pichler, Διευθύνων Σύμβουλος της V-Label GmbH.

Πηγές:
vegconomist

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΠΟΥ: Εντοπίστηκε ιός γρίπης των πτηνών σε αγελαδινό γάλα
Δεκάδες μεταλλάξεις του ιού της Covid σε άντρα που νοσούσε από κορωνοϊό για 1,5 χρόνο
Επίσκεψη Γεωργιάδη σε υγειονομικές μονάδες σε Κοζάνη και Φλώρινα