Αυξάνονται τα θύματα της γρίπης στη χώρα μας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΚΕΕΛΠΝΟ, μέχρι το μεσημέρι της Τετάρτης οι νεκροί είχαν ανέβει στους 22.

Την ίδια ώρα, 30 ασθενείς με εργαστηριακά επιβεβαιωμένη γρίπη νοσηλεύονται σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ).

Από την αρχή της περιόδου, 66 άνθρωποι έχουν συνολικά νοσηλευτεί με γρίπη σε ΜΕΘ όλης της χώρας.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Eτήσια Γενική Συνέλευση της Ένωσης Σπανίων Ασθενών Ελλάδας
Οι πιο πράσινες χώρες της Ευρώπης- Πού βρίσκεται η Ελλάδα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"