Η Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Γιατρών ΕΟΠΥΥ-ΠΕΔΥ συμμετέχει στην στην 24ωρη Γενική Πανελλαδική Απεργία, που προκήρυξαν η ΑΔΕΔΥ και η ΓΣΕΕ, για την Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015.

‘’Αντιδρώντας στη:
• μείωση των δαπανών για την υγεία, την παιδεία, την ασφάλιση, την πρόνοια και την αυτοδιοίκηση και στο νέο κρατικό προϋπολογισμό

• εφαρμογή των μέτρων του 3ου μνημονίου και στην ψήφιση των προαπαιτούμενων

• ενοποίηση όλων των Ταμείων και στην ολική ανατροπή του ασφαλιστικού συστήματος

Καλούνται όλοι οι γιατροί του ΠΕΔΥ να συμμετάσχουν στις απεργιακές συγκεντρώσεις στις πόλεις που εργάζονται.
Τα έκτακτα και επείγοντα περιστατικά αντιμετωπίζονται από το προβλεπόμενο προσωπικό ασφαλείας.’’

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]