Με το σχέδιο νόμου που κατατέθηκε στη Βουλή για το μισθολόγιο του Δημοσίου διαιωνίζε-ται η αδικία σε βάρος των Φυσικοθεραπευτών των Δημοσίων Ιδρυμάτων που δεν ελάμβα-ναν το επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, καθώς με το άρθρο 18 αναγνωρίζο-νται μόνο όσοι το λαμβάνουν, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Πανελλήνιος Σύλλογος Φυσι-κοθεραπευτών.
‘’Γίνεται μια κατάφορη παραβίαση του εργατικού δικαίου και μια ρατσιστική διάκριση σε βάρος μερίδας εργαζομένων που προσφέρουν υπηρεσίες στους ίδιους χώρους, υπό τις ίδιες συνθήκες.
Η αναγνώριση του δίκαιου αιτήματος που έγινε κατά καιρούς από τους αρμόδιους υπουρ-γούς δυστυχώς καταλήγει στον «κάλαθο των αχρήστων».
Ενώ το κόστος της μισθοδοσίας του Δημοσίου διευρύνεται, οι αδικίες δεν αποκαθίστανται και η προσβολή του αισθήματος δικαίου είναι κατάφορη για μια ομολογουμένως ολιγάριθ-μη μερίδα εργαζομένων των Δημοσίων ιδρυμάτων.
Η κατάφορη αδικία πρέπει να διορθωθεί.
Ζητάμε την ένταξη των Φυσικοθεραπευτών των δημοσίων Ιδρυμάτων στους δικαιούχους του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας.’’
Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]