Σήμερα, Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010, η Janssen-Cilag Φαρμακευτική ΑΕΒΕ, ανακοινώνει την αλλαγή του λογοτύπου της και παρουσιάζει τη νέα της ταυτότητα.

Η αλλαγή αυτή εντάσσεται στα πλαίσια της υιοθέτησης μιας νέας ταυτότητας από το φαρμακευτικό κλάδο της Johnson & Johnson. Πρόκειται για αλλαγή που είναι κοινή για όλο τον κλάδο, και ενώνει τις εταιρίες του ομίλου σε όλο τον κόσμο κάτω από μια κοινή ταυτότητα ως Janssen Pharmaceutical Companies of Johnson & Johnson.

Παγκοσμίως, και στην Ελλάδα, η εταιρεία εστιάζεται σε κατηγορίες νοσημάτων όπου υπάρχει σαφής ανάγκη για νέες θεραπείες, όπως:

  • Αιματολογία / Ογκολογία (πολλαπλό μυέλωμα και καρκίνος προστάτη),
  • Ανοσολογία (ψωρίαση σοβαρής μορφής),
  • Νευροεπιστήμες (σχιζοφρένεια, άνοια και πόνος),
  • Λοιμώξεις (HIV/AIDS, Ηπατίτιδα C και φυματίωση),
  • Καρδιαγγειακές και μεταβολικές παθήσεις (διαβήτης).

Η εταιρεία στοχεύει στην ανάπτυξη καινοτόμων και ολοκληρωμένων προτάσεων υγείας που βελτιώνουν και παρατείνουν την ποιότητα της ζωής των ασθενών και ταυτόχρονα προσφέρουν αξία στο κοινωνικό σύνολο.

Το νέο λογότυπο της εταιρείας, που σηματοδοτεί και τη νέα της ταυτότητα, θα αρχίσει να εμφανίζεται σταδιακά σε όλο το επικοινωνιακό υλικό και στις συσκευασίες των προϊόντων της.

Η επωνυμία της εταιρείας, Janssen – Cilag Φαρμακευτική ΑΕΒΕ, καθώς και οι ονομασίες των φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων θα παραμείνουν οι ίδιες.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Η καθημερινότητα των χρονίως πασχόντων στην περίοδο των γιορτών: Προκλήσεις και προοπτικές
Κυστική ίνωση: Το ταξίδι από τη διάγνωση στην απεριόριστη ανάσα
Δωρεά ασθενοφόρου στο ΓΝΘ "Γ. Παπανικολάου" στη μνήμη της Ελίζας Σαμαρά