Οι παρακάτω εύκολες δραστηριότητες για να κάψετε θερμίδες έχουν υπολογιστεί για γυναίκα 77 κιλών που ασχολείται με αυτές για 30 λεπτά.

Beach volley

Σε μια παραλία, το συγκεκριμένο άθλημα αποτελεί υπέροχο τρόπο να αυξήσετε τον καρδιακό παλμό σας, να κάνετε φίλους και να τονώσετε τα πόδια, τους ώμους και τον κορμό σας. Επειδή είναι πιο δύσκολο να κινείστε στην άμμο καίτε επιπλέον θερμίδες.
Θα κάψετε 272 θερμίδες.

Κηπουρική

Καίτε θερμίδες ενώ κάνετε τον κήπο σας πιο όμορφο. Το σκύψιμο για να φτάσετε τα φυτά είναι πολύ καλή άσκηση για τους γλουτούς σας.

Θα κάψετε 136 θερμίδες.

Tέννις

Πάρτε τη ρακέτα σας και αντιμετωπίστε ένα φίλο, τον γείτονά σας ή το σύζυγο σε ένα παιχνίδι τέννις. Το τρέξιμο στο τερέν, σας επιτρέπει την αεροβική άσκηση. Επιπλέον, το χτύπημα της μπάλας τονώνει τα χέρια.

Θα κάψετε 272 θερμίδες.

Ποδήλατο

Το ποδήλατο μπορεί να αποτελέσει καλό τρόπο να κινηθείτε, καθώς και να τονώσετε τους τετρακέφαλους. Μια ελαφριά βόλτα καίει περισσότερες θερμίδες από το περπάτημα και το ανέβασμα λόφων θα σας δυναμώσει.

Θα κάψετε 204 θερμίδες.

Χαλαρή κολύμβηση

Χαλαρώστε και χαρείτε την αναζωογονητική δραστηριότητα χαμηλής έντασης. Δεν χρειάζεται να είστε ειδικός στην πεταλούδα για να κάψετε θερμίδες. Η κίνηση στο νερό, ακόμα και με αργό ρυθμό, αποτελεί αεροβική άσκηση που τονώνει όλο σας το σώμα.
Θα κάψετε 204 θερμίδες.

Αξιοθέατα

Βρίσκεστε εκτός πόλης και μακριά από το γυμναστήριο; Δείτε τα αξιοθέατα της πόλης που επισκέπτεστε περπατώντας. ‘Οπου είναι εφικτό ανεβείτε σε λόφους ή ανηφόρες για να τονώσετε τους οπίσθιους μηριαίους μυς και τους γλουτούς σας.

Θα κάψετε 129 θερμίδες.

Ιππασία

Όταν ιππεύετε δεν κάνει όλη τη δουλειά το άλογο αλλά ασκείστε και εσείς προσπαθώντας να κρατηθείτε πάνω του. Νιώθετε την ένταση στους γλουτούς, τα πόδια και το εσωτερικό των μηρών.
Θα κάψετε 143 θερμίδες.