Όλοι θέλαμε κάποια στιγμή να χάσουμε κιλά, και ξέρουμε ότι ο πιο βασικός κανόνας για να το πετύχουμε αυτό είναι να καίμε περισσότερες θερμίδες από όσες καταναλώνουμε, σε συνδυασμό με γυμναστική. Και αυτό ακούγεται σχετικά εύκολο, αλλά - όπως όλοι έχουμε ανακαλύψει - δεν είναι. Και ίσως αυτό να οφείλεται σε ορισμένα πολύ κοινά λάθη, που μπορεί να κάνουμε χωρίς καν να το καταλαβαίνουμε. Ποια είναι αυτά;

Τρώμε πολλή πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη είναι αναγκαία. Είναι καύσιμο για τον οργανισμό και δεν πρέπει να λείπει από την καθημερινή μας διατροφή. Όταν όμως την προσλαμβάνουμε σε υπερβολικό βαθμό, το περίσσευμα αποθηκεύεται με την μορφή λίπους.

Δεν τρώμε αρκετά λαχανικά

Η βάση της διατροφής μας πρέπει να είναι τα λαχανικά. Πρέπει να τα χρησιμοποιούμε σε κάθε γεύμα, καθώς είναι ο πυρήνας μιας ισορροπημένης διατροφής που θα μας βοηθήσει να χάσουμε κιλά.

Χυμός για πρωινό

Αν πιστεύουμε ότι ένα ποτήρι χυμός πορτοκαλιού (ακόμα κι αν είναι φρεσκοστυμμένος) είναι αρκετό για το πρωινό μας, τότε είμαστε πολύ γελασμένοι. Οι χυμοί περιέχουν πολλά σάκχαρα, αλλά πολύ λίγες φυτικές ίνες, με αποτέλεσμα να πεινάσουμε πολύ πιο γρήγορα μέσα στην ημέρα.

Δεν κοιμόμαστε αρκετά

Ο ύπνος παίζει πάρα πολύ σημαντικό ρόλο στο αδυνάτισμα αλλά και στην γενικότερη κατάσταση της υγείας μας. Η έλλειψη ύπνου αυξάνει το στρες, που με την σειρά του αυξάνει την κούραση, την αποθήκευση περιττού λίπους στον οργανισμό, και τον κίνδυνο να τρώμε απερίσκεπτα.

Γυμνάζομαι, άρα κάνω ό,τι θέλω

Όχι, το ότι γυμναζόμαστε σκληρά και καίμε θερμίδες δεν σημαίνει ότι μπορούμε να φάμε μια ολόκληρη πίτσα μετά. Είναι σαν να αναιρούμε όλη την γυμναστική που κάναμε (και την χθεσινή)!

Κάνουμε συνεχώς το ίδιο πράγμα

Η γυμναστική δεν πρέπει ποτέ να παραμένει ίδια. Πρέπει να αλλάζουμε το πρόγραμμά μας, ανάλογα με τις αυξημένες ανάγκες του σώματός μας. Όσο εξακολουθούμε να κάνουμε τις ίδιες ασκήσεις ξανά και ξανά, αποκτούμε ανοχή και δεν κερδίζουμε τα οφέλη που θα μπορούσαμε να έχουμε.