Σε όλους αρέσει το καρπούζι για διάφορους λόγους, είτε γιατί είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά (βιταμίνες Α και C, λυκοπένιο), είτε γιατί είναι χαμηλό σε θερμίδες, διότι το μεγαλύτερο ποσοστό της σύστασής του είναι κυρίως νερό.

Όμως σύμφωνα με μια νέα έρευνα πολλοί θα το αγαπήσουν και για έναν άλλο λόγο.

Σύμφωνα με μια νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο Fruit and Vegetable Improvement Center, του Πανεπιστημίου A&M's του Τέξας, ένα συστατικό που περιέχεται στο καρπούζι μπορεί να οδηγήσει σε μέγιστα επίπεδα του νιτρικού οξειδίου του σώματος, προκαλώντας χαλάρωση στα αιμοφόρα αγγεία με αποτέλεσμα να αυξάνεται η ροή του αίματος - παρόμοιες επιδράσεις με εκείνες του διάσημου 'μπλε' χαπιού.

Η κιτρουλίνη, λοιπόν όπου βρίσκεται κυρίως στην φλούδα του καρπουζιού, μετατρέπεται στο αμινοξύ αργινίνη, προκαλώντας έτσι πολλά οφέλη στο κυκλοφορικό σύστημα.

Βέβαια προτού καταναλώσετε όλα τα καρπούζια της αγοράς, μάθετε, ότι θα πρέπει να καταναλώσετε περίπου έξι κούπες καρπούζι πριν δείτε κάποια επίδραση.

Με το καρπούζι όμως να αποτελείται, κυρίως από νερό, είναι πολύ πιθανό να αυξηθεί παράλληλα και η διούρησή σας.

Επιπλέον, η έρευνα έδειξε ότι η κιτρουλίνη μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμη και για τους ανθρώπους που πάσχουν από διαβήτη τύπου 2. Επίσης η κιτρουλίνη υπάρχει και σε άλλα τρόφιμα όπως το πεπόνι και τo αγγούρι, αλλά σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα.