Είναι γνωστά τα οφέλη των λαχανικών στον οργανισμό. Το πρόβλημα όμως είναι ότι, πολλές φορές, τα λαχανικά δεν είναι και η πιο νόστιμη επιλογή μας για ένα γεύμα. Πολλοί άνθρωποι – όχι μόνο παιδιά – δεν τρώνε αρκετά λαχανικά επειδή δεν τους αρέσει η γεύση.

Και αυτό είναι ένα πρόβλημα που θα λύσουμε.

Αγοράζουμε τις… baby εκδοχές

Για παράδειγμα, το σπανάκι δεν αρέσει σε πολύ κόσμο, αλλά τα φύλλα από baby σπανάκι είναι ιδιαίτερα δημοφιλή. Αυτό συμβαίνει επειδή πολλά λαχανικά αποκτούν εντονότερη γεύση όσο μεγαλώνουν. Πειραματιστείτε και με baby αγκινάρες και λαχανάκια Βρυξελλών, όπως και καρότα.

Συνδυάστε με ελαιόλαδο

Η γεύση των λαχανικών μεταμορφώνεται σε κάτι εντελώς καινούριο και υπέροχο αν τα ψήσετε με λίγο ελαιόλαδο και αλατοπίπερο—ή οποιοδήποτε άλλο μπαχαρικό που αγαπάτε. Δοκιμάστε το με μπρόκολο, και ψήστε για περίπου μισή ώρα με σαράντα λεπτά.

Χρησιμοποιήστε ένα dip

Ναι, έχουμε συνδέσει στο μυαλό μας τα dips με διάφορες ανθυγιεινές επιλογές για να βουτάμε μέσα τσιπς και νάτσος. Αλλά υπάρχουν και dips που είναι σούπερ υγιεινά, όπως το χούμους και το γουακαμόλε. Από την άλλη μεριά, μπορείτε να απολαύσετε και μια σως με τυρί, αρκεί να διαλέξετε μια low-fat εκδοχή, και να μην το παρακάνετε με την ποσότητα. Επίσης, το τυρί με χαμηλά λιπαρά λιώνει υπέροχα πάνω στα ψητά λαχανικά!

Μυστικό για τα λαχανάκια Βρυξελλών

Είναι κρίμα που αυτό το πάρα πολύ υγιεινό λαχανικό δέχεται τόσο μίσος λόγω της ιδιαίτερης γεύσης του. Ένας ωραίος τρόπος για να το απολαύσετε είναι να το μαγειρέψετε στον φούρνο μικροκυμάτων με λίγο νερό και βούτυρο, αλλά και να το σοτάρετε με πολύ λίγο λάδι.

Τι γίνεται με το κρεμμύδι;

Πολλοί είναι αυτοί που μισούν το κρεμμύδι, αλλά και το σκόρδο, λόγω της έντονης μυρωδιάς. Και όμως, οι αντικαρκινικές ιδιότητές τους είναι αποδεδειγμένες, και μπορούν να απογειώσουν ένα πιάτο αν χρησιμοποιηθούν σωστά. Αν δοκιμάσετε να τα σιγοψήσετε, η γεύση τους θα είναι λιγότερο έντονη.

Ντομάτες; Μόνο κόκκινες

Οι ώριμες ντομάτες δεν πρόκειται να έχουν περίεργη γεύση. Συνεπώς, ψωνίστε προσεκτικά.

Μην αποθηκεύετε στο ίδιο ράφι φρούτα και λαχανικά

Προσπαθήστε να τα φυλάσσετε κλεισμένα αεροστεγώς στο ψυγείο σας, καθώς το ένα μπορεί να επηρεάσει τη γεύση του άλλου μέσα στο ψυγείο.

Συμβουλή για τις μελιτζάνες

Δεν αρκεί το μέγεθος για να καταλάβουμε αν μια μελιτζάνα είναι υπερβολικά ώριμη—συνεπώς και πικρή. Δοκιμάστε να τη ζουλήξετε απαλά με τον αντίχειρά σας. Αν το βαθούλωμα δεν επιστρέψει στα φυσιολογικά, μην την αγοράσετε. Επιπλέον, ένας καλός τρόπος είναι όταν τις κόβετε, να τις αλατίζετε, να περιμένετε μισή ώρα για να στραγγίξει το αλάτι τα υγρά (και την πικρή γεύση), να ξεπλύνετε και να τις μαγειρέψετε.

Δοκιμάστε σούπες

Ένας καλός τρόπος για να καταναλώσετε περισσότερα λαχανικά, χωρίς να το καταλαβαίνετε, είναι να τα χρησιμοποιήσετε σε σούπες. Γενικά, η γεύση των λαχανικών χάνεται στις σούπες, λόγω του έντονου βρασίματος.

Ενημερωθείτε

Διαβάστε προσεκτικά ποια είναι τα οφέλη του κάθε λαχανικού για την υγεία σας. Έρευνες έχουν δείξει ότι όσο περισσότερο γνωρίζουμε γιατί ακριβώς μία τροφή μας κάνει καλό, τόσο πιο εύκολο είναι να την εντάξουμε στη διατροφή μας—κάτι που ο συγκεκριμένος συντάκτης επιβεβαιώνει περήφανα.