Ο καλύτερος τρόπος να μείνουμε πιστοί σε μια υγιεινή διατροφή είναι να είμαστε σίγουροι πως η κουζίνα μας είναι γεμάτη με υγιεινά τρόφιμα, και όχι με λιπαρά σνακ γεμάτα θερμίδες. Και οι παρακάτω τροφές, αν είστε πάντα σίγουροι ότι βρίσκονται στο σπίτι σας, μπορούν να σας βοηθήσουν να φτιάξετε υπέροχα μικρά γεύματα για κάθε ώρα της ημέρας.

Φρούτα και λαχανικά

Βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά, και μπορούμε να είμαστε σίγουροι πως η υγεία μας είναι προσεγμένη. Φροντίστε να έχετε πάντα φρέσκα λαχανικά στο ψυγείο σας, από βάσεις για σαλάτα, μέχρι σταυρανθή λαχανικά όπως το μπρόκολο. Επίσης, για να αποφύγετε τα ανθυγιεινά σνακ, φροντίστε να έχετε σε κοινή θέα ένα μεγάλο μπολ γεμάτο φρέσκα φρούτα.

Στραγγιστό γιαούρτι

Αποτελεί ένα από τα καλύτερα σνακ για το απόγευμα, αλλά μπορεί να γίνει και τέλειο πρωινό. Συνδυάζεται με πολλές τροφές, ώστε να μην το βαρεθείτε και σας προσφέρει μια γερή δόση πρωτεΐνης και ασβεστίου. Συνδυάστε το με φρούτα και ξηρούς καρπούς, για ένα μικρό πιάτο με πολλή ενέργεια.

Ξηροί καρποί

Διαλέξτε τους αγαπημένους σας και προμηθευτείτε τους χύμα από κάποιο κατάστημα, που θα σας βγει και πιο οικονομικό. Φροντίστε να είναι ανάλατοι και – κατά προτίμηση – άψητοι. Οι ξηροί καρποί είναι διατροφικοί θησαυροί, καθώς μας προσφέρουν φυτικές ίνες, απαραίτητες βιταμίνες και μονοακόρεστα λιπαρά. Προσέξτε το μέγεθος της μερίδας σας, προφανώς, καθώς περιέχουν και αρκετές θερμίδες, αλλά σίγουρα θα αποτελέσουν εξαιρετική προσθήκη στο πρωινό σας ή στη σαλάτα σας.

Ελαιόλαδο

Πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά που προστατεύουν την καρδιά μας, το ελαιόλαδο δεν πρέπει να λείπει από κανένα σπίτι - και, αντικειμενικά, μάλλον δεν λείπει, στην Ελλάδα ζούμε. Χρησιμοποιήστε το στην σαλάτα, για να φτιάξετε dips, αλλά και στην μαγειρική σας- και δεν εννοούμε τηγάνισμα.

Δημητριακά ολικής

Οι υδατάνθρακες είναι φίλοι μας, αρκεί να ξέρουμε να τους επιλέγουμε. Τα δημητριακά ολικής άλεσης, όπως η βρώμη και η κινόα είναι οι καλύτερες επιλογές για το πρωινό μας, καθώς μας χορταίνουν για πολλή ώρα, και μας αποτρέπουν από αδηφαγικά επεισόδια αργότερα μέσα στην ημέρα.

Φασόλια σε κονσέρβα

Ή ρεβίθια. Τα όσπρια είναι τέλεια επιλογή, καθώς μας προσφέρουν φυτικές ίνες, σίδηρο και πρωτεΐνη. Επιπλέον, μπορούμε να φτιάξουμε dips όπως χούμους, ή και veggie burgers με τα φασόλια. Η κατανάλωση οσπρίων έχει συσχετιστεί με πιο πετυχημένη αδυνάτισμα, αλλά και πολύ καλύτερη συνολική υγεία.

Ψάρια σε κονσέρβα

Τόνος ή σολομός; Αντζούγιες ή σαρδέλες; Όποιο και αν είναι το αγαπημένο σας ψάρι, το να έχετε μερικές κονσέρβες πρόχειρες είναι πάντα καλή ιδέα. Αν δεν έχετε ετοιμάσει τίποτα, μπορούν να γίνουν γρήγορο γεύμα, και να μας προσφέρουν – εκτός από πρωτεΐνη – λιπαρά ω-3, που προφυλάσσουν την υγεία της καρδιάς μας.