Η διατροφή που περιέχει 4 αυγά την εβδομάδα θα μπορούσε να συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης διαβήτη, ανακάλυψε νέα έρευνα.

Ερευνητές του University of Eastern Finland, απόρησαν όταν ανακάλυψαν ότι τα αυγά θα μπορούσαν να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 κατά σχεδόν 40%.

Αυτό μπορεί ενδεχομένως να οφείλεται σε θρεπτικές ουσίες που βελτιώνουν τον τρόπο που μεταβολίζει ο οργανισμός το σάκχαρο και βοηθά να μειωθεί η φλεγμονή που οδηγεί σε χρόνιες νόσους.

Έχοντας εξετάσει τις διατροφικές συνήθειες 2.332 μεσηλίκων αντρών, οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι άντρες που κατανάλωναν περίπου 4 αυγά την εβδομάδα είχαν 38% λιγότερες πιθανότητες να αρρωστήσουν σε σχέση με όσους έτρωγαν αυγά σπάνια ή ποτέ.

Οι συγκεκριμένο άντρες είχαν επίσης χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου χωρίς απότομη αύξηση της χοληστερόλης.

Ωστόσο, οι ερευνητές πρόσθεσαν ότι η κατανάλωση άνω των 4 αυγών την εβδομάδα δεν φάνηκε να αυξάνει την επίδραση, ενώ δεν ελήφθη υπόψη ο τρόπος μαγειρέματος ενός αυγού.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο περιοδικό ‘’American Journal of Clinical Nutrition.’’

 

Πηγές:
‘’American Journal of Clinical Nutrition.’’

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Είναι όντως το λεμφικό περπάτημα καλύτερο από το απλό περπάτημα;
Το παιδί κατάπιε νερό στην πισίνα ή στη θάλασσα; Τι πρέπει να κάνεις
Μπανάνες και σταφύλια: Ποιο έχει περισσότερα αντιοξειδωτικά;